1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Ja, mene tud al pa na une retro BMX mag-wheel kulese.
Sam zlate pa ne bodo, ker bi blo preveč različnih barv na motorju. Kle mam že črno, srebrno pa rjavo (ročke in zic). Morjo bit max 3 barve. Že ta rdeča črta na rezervarju je mal tumač, sam je pa huda retro grafika, zato bo pustu...
Mogoče bom tadruzga naredu rdečga pa z zlatimi feltnami.
Sam zlate pa ne bodo, ker bi blo preveč različnih barv na motorju. Kle mam že črno, srebrno pa rjavo (ročke in zic). Morjo bit max 3 barve. Že ta rdeča črta na rezervarju je mal tumač, sam je pa huda retro grafika, zato bo pustu...
Mogoče bom tadruzga naredu rdečga pa z zlatimi feltnami.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Auspuh!
Končno je prišel naročeni inox in fila za auspuh 38x1.5mm je ves materjal:
Najprej sem naredil inox nosilc za tele krom "dušilce" z ebaya. "Dušilce" praim zato, ker je noter ena bezvezna premajna perforirana cev povita v mogoče 3mm strešne izolacije. Ampak itak sem vedel da bom jedro vrgel ven - zanimala me je samo zunanja kontura.
Nosilc visi na spodnejm šraufu, ki drži motor na okvirju, takole zgledajo Đejms Bond torpedi na svojem mestu:
Takole pa novi inox inserti za dušilce; pomembno mi je blo, da je notranji premer cevi čez cel auspuh enak, pa kroma tud en morem glih varit na inox, zato je perfororan insert ubistvu del auspuha, varnen na cev na buttweld, ohišje se pa povrh natakne (ravno obratno, kot je to narjeno ponavadi) kot se vidi na drugi sliki.
Takole sem se spedaj z krivinami lovil (sem si precej zakompliciral lajf, ker spredaj kote določa motor, zadaj pa dušilci, ki so že fiksno montirani, zato je treba kote polovit na sredini auspuha)
No, ampak se je po nakaj fleksanja in brušenja vseeno vse lepo izšlo:
Se mi zdi, da auspuh lepo vizualno uokviri mašino in optično poveča sprednjo polovico motorja.
Pol mi je pa argona zmanjkalo in moram počakat do jutri da vidim če mi ga bo ratalo dobit da zadevo do konca povarim
Končno je prišel naročeni inox in fila za auspuh 38x1.5mm je ves materjal:
Najprej sem naredil inox nosilc za tele krom "dušilce" z ebaya. "Dušilce" praim zato, ker je noter ena bezvezna premajna perforirana cev povita v mogoče 3mm strešne izolacije. Ampak itak sem vedel da bom jedro vrgel ven - zanimala me je samo zunanja kontura.
Nosilc visi na spodnejm šraufu, ki drži motor na okvirju, takole zgledajo Đejms Bond torpedi na svojem mestu:
Takole pa novi inox inserti za dušilce; pomembno mi je blo, da je notranji premer cevi čez cel auspuh enak, pa kroma tud en morem glih varit na inox, zato je perfororan insert ubistvu del auspuha, varnen na cev na buttweld, ohišje se pa povrh natakne (ravno obratno, kot je to narjeno ponavadi) kot se vidi na drugi sliki.
Takole sem se spedaj z krivinami lovil (sem si precej zakompliciral lajf, ker spredaj kote določa motor, zadaj pa dušilci, ki so že fiksno montirani, zato je treba kote polovit na sredini auspuha)
No, ampak se je po nakaj fleksanja in brušenja vseeno vse lepo izšlo:
Se mi zdi, da auspuh lepo vizualno uokviri mašino in optično poveča sprednjo polovico motorja.
Pol mi je pa argona zmanjkalo in moram počakat do jutri da vidim če mi ga bo ratalo dobit da zadevo do konca povarim
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
iz cilindra dol bi mogu bit kot malo bolj zaprt. Vem da je tako bolj enostavno , pa tudi zgleda ne slabo
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Kokr nisem za motorje...sam tole ne zgleda švoh.
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
E, vidiš; pri prejšnjem auspuhu "home made akrapoviču" je bila cev tam čist vzporedna z cevjo okvirja, pa mi ni blo všeč, sem dal namenoma bolj vertikalno da optično poveča in naprej pomakne srebrno maso mašine in auspuha napram črnemu okvirju in rezervarju.
Evo to je prejšnja varjanta z snetim dušilcem; envem, no, men je zdej motor zgleda bolj nabit in nasploh boljš:
Ja sej nebom mel nč proti, če se še ker okuž pa se kdej tud z mopedi dobimo
Al ga maš pa sam za v dnevno sobo da prah brišeš, če te je strah se pelat, tko ko Žan.
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Vrhunsko ratuje tole! Tut mene mika da bi en dan kej tazga naredu, sam moj bi biu bl skropucalo
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Luštn zgleda! Zdaj moraš še rdečo linijo na tanku prefarbat v tako, kot je zic pa bo 1a
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Mogoče bi blo res zanimivo, sam je sedež že pri tapetniku v obdelavi
Sem dobil plin in zašvasal zadevo
Potem sem si pa pri tastu, ki dela rosfrej ograje sposodil to čudovito napravo, ki čudežno odstranjune vare, res je vredna svojga dnarja:
Ker sem že imel to zadevo, sem potem še vse cevi spoliral do enega takega finega brushed finisha; prav v špegu nisem hotel, ker se potem vsaka malenkost gor pozna na cevi takoj
Potem sem nabasal filo v dušilce
In zmontiral gotovi auspuh nazaj na motor
Sem dobil plin in zašvasal zadevo
Potem sem si pa pri tastu, ki dela rosfrej ograje sposodil to čudovito napravo, ki čudežno odstranjune vare, res je vredna svojga dnarja:
Ker sem že imel to zadevo, sem potem še vse cevi spoliral do enega takega finega brushed finisha; prav v špegu nisem hotel, ker se potem vsaka malenkost gor pozna na cevi takoj
Potem sem nabasal filo v dušilce
In zmontiral gotovi auspuh nazaj na motor
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Motor je vžgal po dveh obratih, za 1. maj okrog 1h zjutrej; sosedi so bili navdušeni Auspuhi so mal (velik) glasni, bo treba neke lizike montirat al pa neki tazga. Tud mal več backpressurja ne bo škodlo.
Rostrfrej auspuh je že začel lepo barvo dobivat po par 10 minut laufanja
Postružil sem nastavke za merit vakuum na fergazerjih
In naredil "komparativni manometer" (cev na dili nafilana z vodo), da sem lahko zbalansiral fergazerje, kar je v primeru ko imaš samo dva fergija ekstra enostavno opravilo.
Tkole bo kr vredu
Rostrfrej auspuh je že začel lepo barvo dobivat po par 10 minut laufanja
Postružil sem nastavke za merit vakuum na fergazerjih
In naredil "komparativni manometer" (cev na dili nafilana z vodo), da sem lahko zbalansiral fergazerje, kar je v primeru ko imaš samo dva fergija ekstra enostavno opravilo.
Tkole bo kr vredu
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject
Major update!
Ok, jst bi se vozil, zato sem začasno naredil tale nosilc za obratomer, da ne bom na slepo mašine navijal:
Števc je seveda fizično previsok, nižje se ga ne da stlačit, zato imam en sideproject v paci, ampak trenutno bo tole dovolj dobr:
Potem tale oknček na posodi za zavorno tekočino je zjeban, pleksi je v pošti in ga čakam že en mesec, zato sem začasno naredu aluminjastga.
Ker sem uvideven do sosedov in do mamic z vozički sem naredil lizike za v auspuh, z tako izvedbo se da nastavljat backressure in glasnost, ker jih vrtiš kot metuljčke v fergijih:
Z pravokotno postavljenimi je blo preveč backpressureja, zato sem jih posavil na enih 45°
Podporo za akso menjalnika ima ta motor zanimivo rešeno z semeringi... v naki bizarni dimenziji 13x22x5.5, ki je pri nas nobena štacuna nima niti v katalogu, čakam da pridejo po pošti, za ta čas pa sem postružil nadomestke iz najlona, mogoče tud trajno stanejo (to ne rab nič tesnit, ker samo popirajo akso menjalnika v pokrovu ketne; semeringe so verjento zato dal, da ti šmir od ketne ne pronica ven in maže pokrov:
Zajla sklopke je z temi ročkami zdej čist predolga, zato sem postružil nov zaključek za v ročko, skrajšal ohišje zajle in noranji kabel in nalotal nov zaključek. Z variantami kjer se zakjuček gor šraufa se jst nebi igral, vsaj pri bramzah in sklopkah ne, ker rado enkrat čez eno leto zdrsne, ko je najmanj treba.
Zanimivo da je original zajla sklopke bla preveč kvalitetna da bi jo lahko lotal; na noben način se je cin ni hotu prijet, zgleda so posamezne žičke prevlečene z nekim teflonom. Potem sem šel v lokalni Agroservis po generično zajlo, ki se je pa super lotala.
Ko lotaš zajlo je pomembno da ne greješ same žice, ker rata krhka in se hitro strga. Zato sem si zimproviziral solder pot in potopil zaključek na zajli v cin, da ga je potegnilo v konec zajle. Uporaba kolofonije je seveda obvezna.
Od tapetnika sem tudi ekspresno dobil nazaj stapiciran sedež. Še celo dodatno se je potrudil in tudi dno stapiciral
Tko da evo, projekt je - rečmo temu - fertik! (sej vemo kako je z temi stvarimi )
Danes sem precej teh stvari dokončal, ko sem bil fertik, je pa valjda začel dež padat ampak sem vseeno šel odpeljat en victory lap, pa četud samo 1 km. Zadeva zdej ko je nastavljena potegne nenormalno za svojih 40 konjev.
Nekaj pri tem ima sigurno veze tudi teža; tovarniška: 170kg brez bencina, nova: 137kg brez bencina to ga pomojem kar pošteno kvalificira v kategorijo pravih cafe racerjev.
Pa še obkljukan to-do-list zadnjega mesca:
Ok, jst bi se vozil, zato sem začasno naredil tale nosilc za obratomer, da ne bom na slepo mašine navijal:
Števc je seveda fizično previsok, nižje se ga ne da stlačit, zato imam en sideproject v paci, ampak trenutno bo tole dovolj dobr:
Potem tale oknček na posodi za zavorno tekočino je zjeban, pleksi je v pošti in ga čakam že en mesec, zato sem začasno naredu aluminjastga.
Ker sem uvideven do sosedov in do mamic z vozički sem naredil lizike za v auspuh, z tako izvedbo se da nastavljat backressure in glasnost, ker jih vrtiš kot metuljčke v fergijih:
Z pravokotno postavljenimi je blo preveč backpressureja, zato sem jih posavil na enih 45°
Podporo za akso menjalnika ima ta motor zanimivo rešeno z semeringi... v naki bizarni dimenziji 13x22x5.5, ki je pri nas nobena štacuna nima niti v katalogu, čakam da pridejo po pošti, za ta čas pa sem postružil nadomestke iz najlona, mogoče tud trajno stanejo (to ne rab nič tesnit, ker samo popirajo akso menjalnika v pokrovu ketne; semeringe so verjento zato dal, da ti šmir od ketne ne pronica ven in maže pokrov:
Zajla sklopke je z temi ročkami zdej čist predolga, zato sem postružil nov zaključek za v ročko, skrajšal ohišje zajle in noranji kabel in nalotal nov zaključek. Z variantami kjer se zakjuček gor šraufa se jst nebi igral, vsaj pri bramzah in sklopkah ne, ker rado enkrat čez eno leto zdrsne, ko je najmanj treba.
Zanimivo da je original zajla sklopke bla preveč kvalitetna da bi jo lahko lotal; na noben način se je cin ni hotu prijet, zgleda so posamezne žičke prevlečene z nekim teflonom. Potem sem šel v lokalni Agroservis po generično zajlo, ki se je pa super lotala.
Ko lotaš zajlo je pomembno da ne greješ same žice, ker rata krhka in se hitro strga. Zato sem si zimproviziral solder pot in potopil zaključek na zajli v cin, da ga je potegnilo v konec zajle. Uporaba kolofonije je seveda obvezna.
Od tapetnika sem tudi ekspresno dobil nazaj stapiciran sedež. Še celo dodatno se je potrudil in tudi dno stapiciral
Tko da evo, projekt je - rečmo temu - fertik! (sej vemo kako je z temi stvarimi )
Danes sem precej teh stvari dokončal, ko sem bil fertik, je pa valjda začel dež padat ampak sem vseeno šel odpeljat en victory lap, pa četud samo 1 km. Zadeva zdej ko je nastavljena potegne nenormalno za svojih 40 konjev.
Nekaj pri tem ima sigurno veze tudi teža; tovarniška: 170kg brez bencina, nova: 137kg brez bencina to ga pomojem kar pošteno kvalificira v kategorijo pravih cafe racerjev.
Pa še obkljukan to-do-list zadnjega mesca: