VW T3 SYNCRO
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Takole ta vikend se je avto tudi malce bolj potestiralo. Blato, teren, sneg. Vsi testi so šli skozi z odliko, na koncu že skoraj ni bilo zanimivo ker je avto kar šel
Pohorje je bila destinacija
Ni ga lepšega kot po nedeljskem šraufanju it mal v hribe
Še sneg pomešan z ledom...no problemos
In smo na vrhu
Ko bo vsa mehanika porihtana, bo veselje še večje Pol pa gasa po bregi
Pohorje je bila destinacija
Ni ga lepšega kot po nedeljskem šraufanju it mal v hribe
Še sneg pomešan z ledom...no problemos
In smo na vrhu
Ko bo vsa mehanika porihtana, bo veselje še večje Pol pa gasa po bregi
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Še kratka video reportaža
Še enkrat moram pohvalit gume se res dobro odrežejo na različnih površinah
Še enkrat moram pohvalit gume se res dobro odrežejo na različnih površinah
May the Force be with you.
Re: VW T3 SYNCRO
Silikonsko. 100T je oznaka za 100.000cst viskoznost olja. Je pa to olje bolj primerno za visko sklopko od T4, T3 bi potrebovala 30T.
Da se tako ugodno rešit in zadeva deluje bolje kot prej, če ni delovala, oziroma po 30+ letih je itak vse za popravljat... Je pa to približek, tista tehtnica ni najbolj natančna in zadeve ne moreš zares testirat, kot se to da na elketronski napravi in grafu. 0,1 grama naredil že očitno razliko v delovanju. Ko se zadnja kolesa zavrtijo za četrt obrata v prazno se morajo sprednja že spraviti v pogon ne glede na podlago.
V bistvu so tudi zadnje serije lahko imele opcijski zapori diferenciala. Zadaj na menjalniku, spredaj je koda opcije M210. Pri nas včasih zmotno mišljenje o "treh šperah" je v bistvu sredinski gumb, izklop prednjega pogona, ki ni bil serijski, je pa prostor in napeljava. Pogon preko visko sklopke je bil mišljen kot opcija, a je tik pred z(d)ajci postal standard, deljenje tehnologije S Porsche-om, ki jo je nameraval imeti za 959. Za to tudi ni izklopa, ker sama sklopka avtomatsko opravlja to delo. Vklapljajo se ročno, preko pnevmatike.
Oldschool!
https://www.youtube.com/watch?v=O82OBH70eFU
Re: VW T3 SYNCRO
Kateri radio imaš to?
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Octopus wrote: ↑28 Jan 2020, 02:06Silikonsko. 100T je oznaka za 100.000cst viskoznost olja. Je pa to olje bolj primerno za visko sklopko od T4, T3 bi potrebovala 30T.
Da se tako ugodno rešit in zadeva deluje bolje kot prej, če ni delovala, oziroma po 30+ letih je itak vse za popravljat... Je pa to približek, tista tehtnica ni najbolj natančna in zadeve ne moreš zares testirat, kot se to da na elketronski napravi in grafu. 0,1 grama naredil že očitno razliko v delovanju. Ko se zadnja kolesa zavrtijo za četrt obrata v prazno se morajo sprednja že spraviti v pogon ne glede na podlago.
The Boris wrote: ↑27 Jan 2020, 14:33
Na forumih in tudi ena delavnica na Poljskem, ki obnavlja viscote (delajo tudi vse živo dodatne opreme za Synchrote) so nekako vsi uporabljal 100.000cst, za to je padla odločitev za to olje, 30T je potem dosti manj viskozno? Ti si že obnavljal svojo? Veš mogoče, če je potrebno po tem tudi visco balansirat?
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Najprej nekaj slikovenga materiala, nato pa k problemom
Spet sem skočil na Boč, tokrat bližje vrha No do koder gre cesta, nato sem srečal ene lumberjacke, jim ni blo ravno jasno, od kod zdej ta kombi na gozdni cesti, sredi Bouča
Najprej pod Bočem
In nekaj metrov nadmorske višine več.
Spodaj se vidi kamnolom v Poljčanah.
Spet sem skočil na Boč, tokrat bližje vrha No do koder gre cesta, nato sem srečal ene lumberjacke, jim ni blo ravno jasno, od kod zdej ta kombi na gozdni cesti, sredi Bouča
Najprej pod Bočem
In nekaj metrov nadmorske višine več.
Spodaj se vidi kamnolom v Poljčanah.
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Sedaj pa nekaj opaženj med vožnjo itd
Ko avto deseže hitrost več kot 80km/h se pojavijo take nadležne vibracije/treslaji.
Sedaj kaj sem spremenil je to da sem dal spredaj dol dif, obnovil visco, vse skupaj nazaj zmonitiral.
Od takrat je to. Sedaj Jure mi je rekel da bi bilo dobro menjati vijake za felgne, ker so sedaj gor felgne od Mercedesa, ki imajo drugačen konus kot VW vijaki, tako da sem te že naročil
Res je tudi da desni zglob, ko namotam skrajno desno spušča nezaželjene zvoke, tako da to me že tudi čaka pri CCParts (mogoče je to krivo za te vibracije).
Potem pa se mi še poraja ta misel, če bi mogoče moral dati visco centrirat? Help pleas
Težava št.2 je pa ta.
Na bloku se mi nabira nafta, torej nekje spušča, danes sem videl da kaplja tu ven.
To je na bosch pumpi.
EDIT št.2
Sedaj vem kaj je to, fiks pa moram preverit če gre ven olje, ker pol mora še turbina na servis. Sicer avto ne kadi modro :/
Bi moral iz tega čepka ven speljati kakšno cevko? Res sem bolj kratki na tem področju, sem se pa že dosti naučil in očitno se dosti še bom
Imel sem tudi težavo pri turbini, ki pa sem ga mislil da uspešno saniral.
Namreč pri vsaki vožnji je bilo okoli turbine mastno, olje mi je nabijalo v izpuh, cevka ki gre ven iz turbine v karter pa je bila narejena res na knap, tako da je bila zelo prepognjena/posledično skoraj ni bilo več prehoda. To sem sedaj menjal, zaenkrat je vse suho, ker olje normalno oddteka (upam )
Ko avto deseže hitrost več kot 80km/h se pojavijo take nadležne vibracije/treslaji.
Sedaj kaj sem spremenil je to da sem dal spredaj dol dif, obnovil visco, vse skupaj nazaj zmonitiral.
Od takrat je to. Sedaj Jure mi je rekel da bi bilo dobro menjati vijake za felgne, ker so sedaj gor felgne od Mercedesa, ki imajo drugačen konus kot VW vijaki, tako da sem te že naročil
Res je tudi da desni zglob, ko namotam skrajno desno spušča nezaželjene zvoke, tako da to me že tudi čaka pri CCParts (mogoče je to krivo za te vibracije).
Potem pa se mi še poraja ta misel, če bi mogoče moral dati visco centrirat? Help pleas
Težava št.2 je pa ta.
Na bloku se mi nabira nafta, torej nekje spušča, danes sem videl da kaplja tu ven.
To je na bosch pumpi.
EDIT št.2
Sedaj vem kaj je to, fiks pa moram preverit če gre ven olje, ker pol mora še turbina na servis. Sicer avto ne kadi modro :/
Bi moral iz tega čepka ven speljati kakšno cevko? Res sem bolj kratki na tem področju, sem se pa že dosti naučil in očitno se dosti še bom
Imel sem tudi težavo pri turbini, ki pa sem ga mislil da uspešno saniral.
Namreč pri vsaki vožnji je bilo okoli turbine mastno, olje mi je nabijalo v izpuh, cevka ki gre ven iz turbine v karter pa je bila narejena res na knap, tako da je bila zelo prepognjena/posledično skoraj ni bilo več prehoda. To sem sedaj menjal, zaenkrat je vse suho, ker olje normalno oddteka (upam )
May the Force be with you.
Re: VW T3 SYNCRO
Mel sem izkušnjo da mi je zaradi oljnih hlapov-pare v podtlačni/tlačni sistem krmiljenja turbine prišlo motorno olje.
Kolikor vem je na bosch pumpi membrana na vrhu pokrova? za spreminjanje količine nafte ob povišanem tlaku turbine? mogoče tam nafto vleče iz same črpalke?
Kolikor vem je na bosch pumpi membrana na vrhu pokrova? za spreminjanje količine nafte ob povišanem tlaku turbine? mogoče tam nafto vleče iz same črpalke?
Re: VW T3 SYNCRO
Če bo še kdo iskal. Za Mercedesove felge prišraufat na syncrota rabiš matice M14 x 1,5 R12. Če so Alu pa moraš menjat še stojne vijake za daljše...
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 SYNCRO
Takole odkrivanje vibracij pri 90km/h sej je končalo
Najprej sem po nesreči odkril da ni bila prišraufana matica, kjer pride kardan priterjen na menjalnik.
100% sem bil da je potem to povročalo vibracije, ker se je matica pač vrtela notri v prazno. To zategnem, kardan nazaj namestim in...zadeva je bila čisto ista nič sprememb. No + tega je to da je bila še ena napaka sanirana
No potem sem dobil pri CCParts nove zglobe, tako je sledila menjava na desni strani.
Demontaža polosivine je dokaj hitra, cca 15-20 minut.
Stari fajn mastni
Pripravljeni novi kosi.
Tako novi zglobi zmonitrani, izkazalo se je tudi da je zglob pri difu isti kot vzadaj, tako da so bila ugibanja o tem tudi rešena
Sledila je nazaj montaža. Tako sedaj sem res upal da vibracij ne bo več, po testni vožnji se je izkazalo da to ni bil vzrok
+ tega pa je bil, da je bila zopet ena napaka rešena saj pri močnem zavijanju ni bilo več, zvoka znucanega zgloba
Nato se je do mene oglasil Jure, za vsak slučaj je zraven prinesel svoj kardan, da sprobam če je krivo to.
Najprej sem odstranil kardan in šel eno testno vožnjo brez njega, da se videl če bi bilo kaj drugega. Nato sem namestil njegov kardan in vožnja je bila smooth as fuck
Tako da smo prišli zadevi do dna. Napaka pri mojem je zadnji križ ker ima malo lufta...
Naročeni že novi, sledi montaža teh in še kaj
Najprej sem po nesreči odkril da ni bila prišraufana matica, kjer pride kardan priterjen na menjalnik.
100% sem bil da je potem to povročalo vibracije, ker se je matica pač vrtela notri v prazno. To zategnem, kardan nazaj namestim in...zadeva je bila čisto ista nič sprememb. No + tega je to da je bila še ena napaka sanirana
No potem sem dobil pri CCParts nove zglobe, tako je sledila menjava na desni strani.
Demontaža polosivine je dokaj hitra, cca 15-20 minut.
Stari fajn mastni
Pripravljeni novi kosi.
Tako novi zglobi zmonitrani, izkazalo se je tudi da je zglob pri difu isti kot vzadaj, tako da so bila ugibanja o tem tudi rešena
Sledila je nazaj montaža. Tako sedaj sem res upal da vibracij ne bo več, po testni vožnji se je izkazalo da to ni bil vzrok
+ tega pa je bil, da je bila zopet ena napaka rešena saj pri močnem zavijanju ni bilo več, zvoka znucanega zgloba
Nato se je do mene oglasil Jure, za vsak slučaj je zraven prinesel svoj kardan, da sprobam če je krivo to.
Najprej sem odstranil kardan in šel eno testno vožnjo brez njega, da se videl če bi bilo kaj drugega. Nato sem namestil njegov kardan in vožnja je bila smooth as fuck
Tako da smo prišli zadevi do dna. Napaka pri mojem je zadnji križ ker ima malo lufta...
Naročeni že novi, sledi montaža teh in še kaj
May the Force be with you.