Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Lej tega Dober projekt si najdu.
Glede na to, da si nov v tej sceni ti predlagam, da najprej zrihtaš motor, podvozje in bremze tako, da bo avto zanesljiv in vozen. Barvo spoliraš in poflikaš kolikor se da, ostalo ščistiš in obnoviš po zmožnostih ali vsaj do te mere, da z uporabo ne delaš škode in se eno ali 2 sezoni voziš. V tem času ugotoviš ali je to, to, nabereš nekaj zanimivih izkušenj in se na parih srečanjih napiješ. Tako ti bo verjetno lažje it v kompletno obnovo, če se boš za njo odločil, imel boš že nekaj stvari zrihtanih, bolj točno boš vedel kaj hočeš...
Tvoj pristop drugače čisto podpiram ampak avto je enostavno razstavit, veliko pa jih tako obsotji, ker ni malo dela in denarja.
Če boš rabil kako pomoč piši na fb
Glede na to, da si nov v tej sceni ti predlagam, da najprej zrihtaš motor, podvozje in bremze tako, da bo avto zanesljiv in vozen. Barvo spoliraš in poflikaš kolikor se da, ostalo ščistiš in obnoviš po zmožnostih ali vsaj do te mere, da z uporabo ne delaš škode in se eno ali 2 sezoni voziš. V tem času ugotoviš ali je to, to, nabereš nekaj zanimivih izkušenj in se na parih srečanjih napiješ. Tako ti bo verjetno lažje it v kompletno obnovo, če se boš za njo odločil, imel boš že nekaj stvari zrihtanih, bolj točno boš vedel kaj hočeš...
Tvoj pristop drugače čisto podpiram ampak avto je enostavno razstavit, veliko pa jih tako obsotji, ker ni malo dela in denarja.
Če boš rabil kako pomoč piši na fb
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Bravo za najdbo!
Mislim, da ti je Ježek dal zelo dober predlog!
In pa seveda veliko užitkov!
Mislim, da ti je Ježek dal zelo dober predlog!
In pa seveda veliko užitkov!
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Hvala vsem za komentarje, nasvete čestitke in želje!
Tudi glede projekta samega ste mi dali malo mislit. Po vsej vrjetnosti se bo avto res uštimalo, da bo zanesljiv in vozen, barvo bom pa rešil in poflikal kolikor se jo da za prvo silo in ga vozil kako leto ali dve. Itak ga mislim peljat le v lepih, suhih in sončnih dnevih. Če me kdaj dež dobi, me pač bo ampak v osnovi slabih razmer ne bo videl.
Malce "updejta":
Avto je že pri mehaniku v delavnici kjer se napade motor, bremze, podvozje...
Čeljusti so v takem stanju...zadnje so sicer rešljive, sprednje pa ne saj deluje material precej porozen.
Tule sem našel sprednji obnovljeni čeljusti za 200 evraklov.
https://www.historic-cars.net/historic- ... BgvUYrcbTI
Tule pa komplet za 350 evraklov
https://www.classic-auto.eu/it/System/a ... p50EqN-Lws
Pumpa za gorivo ne kaže znakov življenja.
To je zaenkrat to. Več pa drugič...
Tudi glede projekta samega ste mi dali malo mislit. Po vsej vrjetnosti se bo avto res uštimalo, da bo zanesljiv in vozen, barvo bom pa rešil in poflikal kolikor se jo da za prvo silo in ga vozil kako leto ali dve. Itak ga mislim peljat le v lepih, suhih in sončnih dnevih. Če me kdaj dež dobi, me pač bo ampak v osnovi slabih razmer ne bo videl.
Malce "updejta":
Avto je že pri mehaniku v delavnici kjer se napade motor, bremze, podvozje...
Čeljusti so v takem stanju...zadnje so sicer rešljive, sprednje pa ne saj deluje material precej porozen.
Tule sem našel sprednji obnovljeni čeljusti za 200 evraklov.
https://www.historic-cars.net/historic- ... BgvUYrcbTI
Tule pa komplet za 350 evraklov
https://www.classic-auto.eu/it/System/a ... p50EqN-Lws
Pumpa za gorivo ne kaže znakov življenja.
To je zaenkrat to. Več pa drugič...
“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Na spletu sem našel članek iz Motor Trend Magazina iz leta 1968 kjer testirajo Coupe in Spider verzijo.
Naj bo še tule gor za arhiv
Zanimivo je pogledat tudi cene (zraven sem s pomočjo medmrežnega kalkulatorja inflacije preračunal kakšne bi bile te cene v letu 2019):
Fiat 124 Sport Spider - 3226$---> (23,907$)
Fiat 124 Sport Coupe - 2924$---> (21,669$)
-----------------------
Doplačilo:
Magnezijeva platišča (set štirih) - 199.80$ ---> (1474$)
Rezervno kolo - 47.25$---> (350$)
AM Radio - 70$---> (519$)
Naj bo še tule gor za arhiv
Zanimivo je pogledat tudi cene (zraven sem s pomočjo medmrežnega kalkulatorja inflacije preračunal kakšne bi bile te cene v letu 2019):
Fiat 124 Sport Spider - 3226$---> (23,907$)
Fiat 124 Sport Coupe - 2924$---> (21,669$)
-----------------------
Doplačilo:
Magnezijeva platišča (set štirih) - 199.80$ ---> (1474$)
Rezervno kolo - 47.25$---> (350$)
AM Radio - 70$---> (519$)
“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Še test od "naših":
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... 124-sport/
Na splošno je na Avto Magazinu kar precej starih testov... Zanimivo branje (sorry za off-topic).
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... 124-sport/
Na splošno je na Avto Magazinu kar precej starih testov... Zanimivo branje (sorry za off-topic).
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Motor zgledajo cilindri čist super, ni videt da bi zarjaveli in prijelo. Se zdej vrti ali še vedno ne? Da ni na glavni prijelo kej okoli ležajev?
Čeljusti prve tudi zgledajo čisto ok. Nov set gumic, novi batki, speskaš vodno ali s peskom, pobarvaš in to je to. Pa bojo kot nove za 50€ vse skupaj, ne 200€+
Pumpa goriva kolikor mi je znano se tudi dobijo seti za obnovo. Itak je mehanska zadeva, tko da velik ne gre narobe pri njih, razn da se znajo uscat
Čeljusti prve tudi zgledajo čisto ok. Nov set gumic, novi batki, speskaš vodno ali s peskom, pobarvaš in to je to. Pa bojo kot nove za 50€ vse skupaj, ne 200€+
Pumpa goriva kolikor mi je znano se tudi dobijo seti za obnovo. Itak je mehanska zadeva, tko da velik ne gre narobe pri njih, razn da se znajo uscat
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Pumpo za gorivo ima skoraj sigurno, mislim da je ista kot od stoenke, pa še kaj za ta avto bi mogoče imel na zalogi: Arho avtodeli Trbovlje, dec ima malo skladišče delov za starodobnike, jaz najprej pokličem njega ali še bolje če se oglasiš pri njemu v trgovini.
Imaš pumpo s seboj, pa pakne in disk ploščice, pa fertajler kapo, mogoče manšete za pogonske gredi, tesnilo glave...pa čas si vzameš, ker mora pregledat v škatle, pa potem primerja z tisitm k prineseš.
Jst sem pri njemu dobil bencin pumpo za Simco in za Zaporožca, pa za Simco manšete za menjalnik, so od škode in so popolnoma enake, pa lamelo in potisni ležaj in še kaj bi se našlo. Za fiata ima kar dosti na lagru.
Prej ga poklič.
(03) 562 65 90
Imaš pumpo s seboj, pa pakne in disk ploščice, pa fertajler kapo, mogoče manšete za pogonske gredi, tesnilo glave...pa čas si vzameš, ker mora pregledat v škatle, pa potem primerja z tisitm k prineseš.
Jst sem pri njemu dobil bencin pumpo za Simco in za Zaporožca, pa za Simco manšete za menjalnik, so od škode in so popolnoma enake, pa lamelo in potisni ležaj in še kaj bi se našlo. Za fiata ima kar dosti na lagru.
Prej ga poklič.
(03) 562 65 90
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Hvala! Sploh ni off-topic, kaj takega zelo rad preberem!_jackson_ wrote: ↑26 Nov 2019, 15:55 Še test od "naših":
https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk ... 124-sport/
Na splošno je na Avto Magazinu kar precej starih testov... Zanimivo branje (sorry za off-topic).
Motor se je obrnil na koncu ampak se bo itak kar generalka naredila, ker je res zanemarjen. Zadnja dva batka se je obnovilo, prednja dva smo pa zamenjali vključno z štirimi diski in novimi paknami. Pumpa za gorivo bo tud kar nova, da je mir.killergame wrote: ↑27 Nov 2019, 12:10 Motor zgledajo cilindri čist super, ni videt da bi zarjaveli in prijelo. Se zdej vrti ali še vedno ne? Da ni na glavni prijelo kej okoli ležajev?
Čeljusti prve tudi zgledajo čisto ok. Nov set gumic, novi batki, speskaš vodno ali s peskom, pobarvaš in to je to. Pa bojo kot nove za 50€ vse skupaj, ne 200€+
Pumpa goriva kolikor mi je znano se tudi dobijo seti za obnovo. Itak je mehanska zadeva, tko da velik ne gre narobe pri njih, razn da se znajo uscat
Najlepša hvala za ta kontakt. Ga bom poklical! Je pa res, da sem izvedel še za oldtimer-shop v Sežani, ki ima res veliko stvari za Italjanejur76 wrote: ↑27 Nov 2019, 21:00 Pumpo za gorivo ima skoraj sigurno, mislim da je ista kot od stoenke, pa še kaj za ta avto bi mogoče imel na zalogi: Arho avtodeli Trbovlje, dec ima malo skladišče delov za starodobnike, jaz najprej pokličem njega ali še bolje če se oglasiš pri njemu v trgovini.
Imaš pumpo s seboj, pa pakne in disk ploščice, pa fertajler kapo, mogoče manšete za pogonske gredi, tesnilo glave...pa čas si vzameš, ker mora pregledat v škatle, pa potem primerja z tisitm k prineseš.
Jst sem pri njemu dobil bencin pumpo za Simco in za Zaporožca, pa za Simco manšete za menjalnik, so od škode in so popolnoma enake, pa lamelo in potisni ležaj in še kaj bi se našlo. Za fiata ima kar dosti na lagru.
Prej ga poklič.
(03) 562 65 90
https://www.oldtimer-shop.eu/parts/cars/124-coupe-55
“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Evo, motor se razdira pri mehaniku in smo v postopku nabavljanja novih delov potrebnih za obnovo.
Je pa kar zanemarjen...
Blok motorja, že po dveh pranjih. Benz, penzl, degreaser, štrajfiks - in tako v tem ritmu naprej.
Na bmw slo sem bral pri obnovi E34 M5, da bo blok motorja peljal kar na čiščenje v ultrazvočno kopel. Glede na to, da vem kako dobro spuca notranjost nog pri MTB vilicah močno razmišljam o tej opciji saj si težko predstavljam kako očistit s penzlom notranje predele bloka...
Ležaja pogonske gredi sta definitivno za zamenjat.
Odmična gred
Ojnični ležaji so kar obrabljeni in se bo menajalo vse...
Zanimivo, da imata drugačno začetno cifro a dimenzijsko sta identična...
Bati izgledajo OK...menjalo se bo obročke
Vodna pumpa
Pogonski zobnik za oljno pumpo je tud za zamenjat.
Stikalo za vklop vodne pumpe je kar razpadel. Moram zvohat novega...
Potem se gre v lov še za komplet garnituro tesnil, oljna pumpa, bencinska pumpa, komplet jermen s šponarjem, termostat itd...
Z očetom sva nato avto potegnila domov v garažo kjer se lotim čiščenja motornega prostora in preverim v kakšnem stanju je napeljava in ostale stvari...
Je pa kar zanemarjen...
Blok motorja, že po dveh pranjih. Benz, penzl, degreaser, štrajfiks - in tako v tem ritmu naprej.
Na bmw slo sem bral pri obnovi E34 M5, da bo blok motorja peljal kar na čiščenje v ultrazvočno kopel. Glede na to, da vem kako dobro spuca notranjost nog pri MTB vilicah močno razmišljam o tej opciji saj si težko predstavljam kako očistit s penzlom notranje predele bloka...
Ležaja pogonske gredi sta definitivno za zamenjat.
Odmična gred
Ojnični ležaji so kar obrabljeni in se bo menajalo vse...
Zanimivo, da imata drugačno začetno cifro a dimenzijsko sta identična...
Bati izgledajo OK...menjalo se bo obročke
Vodna pumpa
Pogonski zobnik za oljno pumpo je tud za zamenjat.
Stikalo za vklop vodne pumpe je kar razpadel. Moram zvohat novega...
Potem se gre v lov še za komplet garnituro tesnil, oljna pumpa, bencinska pumpa, komplet jermen s šponarjem, termostat itd...
Z očetom sva nato avto potegnila domov v garažo kjer se lotim čiščenja motornega prostora in preverim v kakšnem stanju je napeljava in ostale stvari...
“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
Re: Fiat 124 Sport Coupe AC 1969
Zobnik oljne pumpe meni zgleda še dober. Stikalo vodne pumpe? Valda je gnana direktno ne preko stikala. To mora bit kaj drugega.
Drugače pa srečno pri obnovi. Lep avto je.
Drugače pa srečno pri obnovi. Lep avto je.
Let's go Brandon!