E21 je mel tud to pri izvedbah z avtomatskim menjalnikom:
Samo da se je tukaj na ta način hladil ATF iz menjalnika
Termostat za olje
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Termostat za olje
pri avtomatikih mislim da je to kr pogosta izvedba ..imam tudi jaz na amerikanki
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Termostat za olje
Ja ja ta kombinacija vodni + olni hladilnik je itak klasika. Ampak za hlajenje motornega olja sem prerpičan, da je bil vseeno nekje v zanki termostat.
Če imaš kolikor toliko dober hladilnik olja ga ob mirni vožnji sigurno lahko "podhladiš", da pade temperatura olja pod 100°C. Oziroma v drugem primeru, če imaš "ebay" 80°C termostat in dober hladilnik spraviš olje na teh 80°C. Oziroma povedano še drugače, dobro haljenje bo držalo temperaturo točno tam, kjer termostat odpre. Meni se to v kombinaciji s temi aftermarket termostati ne zdi OK, se mi zdi prenizko. Ali pa kompliciram.
Če imaš kolikor toliko dober hladilnik olja ga ob mirni vožnji sigurno lahko "podhladiš", da pade temperatura olja pod 100°C. Oziroma v drugem primeru, če imaš "ebay" 80°C termostat in dober hladilnik spraviš olje na teh 80°C. Oziroma povedano še drugače, dobro haljenje bo držalo temperaturo točno tam, kjer termostat odpre. Meni se to v kombinaciji s temi aftermarket termostati ne zdi OK, se mi zdi prenizko. Ali pa kompliciram.
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Termostat za olje
Ja potem pa ne imet dobrega hladilnika olja, ane? Fabrške izvedbe so ponavadi ena cev ene 2x v cikcak pa neka zlo švoh rebra gor.
g_primoz ima na e30 z s38 mašino samo spredaj pred hladilnikom vode en kos rostrej cevi enkrat prepognjene, da gre tja pa nazaj, brez reber za oljni hladilnik, pa mu laufa, pa ga zihr ne špara
g_primoz ima na e30 z s38 mašino samo spredaj pred hladilnikom vode en kos rostrej cevi enkrat prepognjene, da gre tja pa nazaj, brez reber za oljni hladilnik, pa mu laufa, pa ga zihr ne špara
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Termostat za olje
Zanič hlajenja pa ne mislim imet, potem ga rajš sploh nimam!
In tako majhni te hladilniki spet niso...npr. BMW OEM:
Da nima on tist za kak servo?
In tako majhni te hladilniki spet niso...npr. BMW OEM:
Da nima on tist za kak servo?
- pero27
- Posts: 2635
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Termostat za olje
Aja, tud možno da ma za servo, bo on povedal. Vem da mu šajna na polno izza grila, ker je spoliran
V mislih sem imel kej takega:
Daš to not da ti zbije temperaturo olja za kakih 10 stopinj, če imaš probleme, če jih nimaš pa nevem zakaj bi sploh dajal...
V mislih sem imel kej takega:
Daš to not da ti zbije temperaturo olja za kakih 10 stopinj, če imaš probleme, če jih nimaš pa nevem zakaj bi sploh dajal...
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Termostat za olje
Lauko meni se zdi ravno to..da kompliciraš
Alora če bi bil tisti od 80 prenizko... in je to ful narobe... kaj potem uni ko so brez .... nebi sploh delali ...
Hja ta original izvedba od calibre k odpre pri 120...
Ja jst sm to kr gruntal en čas in pomoje kr ok rešu s predelavo z vodnim termostatom od 92 stopinj
PS: hja sm imel kr srečo da se mi kdaj ni odpru termostat ker bi res blo narobe..
pri polni obremenitvi in 120 stopinj 2dcl zraka :/
Sem pa zato zdaj tako naredu da je skozi čisto malo odprto, da se zadeva prelufta
PS2:
če daš malo večji karter je boljše ker je več olja in se ne tako hitro segreje... to je res...
hladilnik olja pa neprimerno bolj odvaja toploto kot karter ki je posoda, bolj kot drugo...
pri hladilnikih olja pa je fora da je hlajenje zelo direktno... veliko bolj kot hlajenje vode...
že dosti let nazaj sem kupil eno knjigo o kompresorjih (na žalost izgubljeno... posodu in ne vem več kje je )
In tam je pisalo da hladilnik olja velik X hladi isto kot hladilnik vode velik 3X... torej 3x večje odvajanje toplote....
Alora če bi bil tisti od 80 prenizko... in je to ful narobe... kaj potem uni ko so brez .... nebi sploh delali ...
Hja ta original izvedba od calibre k odpre pri 120...
Ja jst sm to kr gruntal en čas in pomoje kr ok rešu s predelavo z vodnim termostatom od 92 stopinj
PS: hja sm imel kr srečo da se mi kdaj ni odpru termostat ker bi res blo narobe..
pri polni obremenitvi in 120 stopinj 2dcl zraka :/
Sem pa zato zdaj tako naredu da je skozi čisto malo odprto, da se zadeva prelufta
PS2:
če daš malo večji karter je boljše ker je več olja in se ne tako hitro segreje... to je res...
hladilnik olja pa neprimerno bolj odvaja toploto kot karter ki je posoda, bolj kot drugo...
pri hladilnikih olja pa je fora da je hlajenje zelo direktno... veliko bolj kot hlajenje vode...
že dosti let nazaj sem kupil eno knjigo o kompresorjih (na žalost izgubljeno... posodu in ne vem več kje je )
In tam je pisalo da hladilnik olja velik X hladi isto kot hladilnik vode velik 3X... torej 3x večje odvajanje toplote....
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Termostat za olje
Če dela pusti pri miru!
...je kmečka logika, ki mi ni vedno všeč!
Pri teh, ki furajo brez termostata vidim samo dve opciji:
1) Imajo zanič hladilnik
2) Imajo majonezo
Ampak who fucking cares. Argumentov ni veliko slišat.