Page 1 of 2

Termostat za olje

Posted: 17 May 2019, 10:16
by L4UK0
No pa se spet vračam na temo o hlajenju olja.
Situacija je taka: ugotovil sem, da moj originalni Nissan 280ZX adapter za oljni hladilnik nima termostata. Očitno so ga imeli nekje drugje. Furat brez termostata pa narediš po mojem več škode kot kotisti.

Image

Razni aftermarket adapterji po internetu pa imajo vsi večinoma temperaturo odpiranja okoli 74-80°C, kar se mi pa tudi zdi (pre)nizko, saj pri tako nizki temperaturi vlaga / kondenz iz olja še ne hlapi in posledično fašeš majonezo. Originalni oljni termostati se z razlogom odpirajo šele pri 100+°C!
Kakšne imate kaj izkušnje tisti, ki imate oljne hladilnike?

Tnx in LP!

Re: Termostat za olje

Posted: 17 May 2019, 12:59
by $küll
...da se ful poredko sploh odpre...

Re: Termostat za olje

Posted: 17 May 2019, 13:50
by Anzee
$küll wrote: 17 May 2019, 12:59 ...da se ful poredko sploh odpre...
A ni mel papi na c20xe oljni hladilnik in potem ko ga je zdaj pred kratkim odpru je bil noter cist, brez olja...

Re: Termostat za olje

Posted: 17 May 2019, 20:35
by L4UK0
Opli majo baje odpiranje šele pri 120°C...to je pa mal visok :lol:
Papi je pa dobr tist skupej zložu...pa še dobr, da se mu nikol ni termostat odpru, ker če bi ves tist luft not potegnil pri hudi obremenitvi... :think:
Anyway, če ma kdo kej izkušenj s kakšnim tem univerzalnim 80°C bi me zanimal kako se obnese, če ne bom pa isku kakšnega "originalnega" in ga probal vpasat.

Re: Termostat za olje

Posted: 17 May 2019, 22:14
by DS71
kaj pa bi bilo lahko narobe če termostata ni ? To je podobno kot npr. pri abarthu ko so dajali večje karterje , da je bilo več olja in posledično manj obremenjeno. Pa mislim da se za vw zračnohlajence dobi tudi dodaten karter. V primeru hladilnika brez termostata jaz vidim zelo podobno zadevo ..tisti mali kuler spet ne more tolko shladit da bi bilo kaj narobe ..pač imaš nekaj olja več ki kroži. Pa tudi tisti 80 stopimjski termostat se mi zdi podoben ..na to temperaturo se segreje dost hitro , odpre in pač kroži

Re: Termostat za olje

Posted: 18 May 2019, 00:08
by Cox
Sicer ne vem kako je to pri teh vodnih avtih .. ampak pri hroscu ni sans da bi ga podhladil, tudi brez termostata .. sploh pa pri teh sezonskih avtomobilih tudi jaz ne vidim problema ..

Drugače pa ja, dodatni karter je pri zračnohlajenem programu stalna praksa, tako kot je Dejan napisal, že zaradi količine... v serijski hroščev motor gre le 2 in pol litra olja

Re: Termostat za olje

Posted: 18 May 2019, 10:42
by Opelpower
Pozim se ne boš vozu..če se pa boš..daš pa kartonček čez :D

Re: Termostat za olje

Posted: 18 May 2019, 20:02
by nalim
Serijski R5 GT Turbo je imel v enem kosu združen hladilnik vode in olja: ob zagonu je voda pomagala ogreti olje, kasneje pa je voda olje hladila. Termostata nisem kje opazil.

Jaz sem nekaj časa po selitvi motorja R5GTT v Twingo vgradil ločen oljni hladilnik, pa na števčkih temperature ni bilo opaziti kakšne podhladitve olja ali drugega čudnega obnašanja tekočin.

Re: Termostat za olje

Posted: 18 May 2019, 22:28
by Opelpower
nalim wrote: 18 May 2019, 20:02 Serijski R5 GT Turbo je imel v enem kosu združen hladilnik vode in olja: ob zagonu je voda pomagala ogreti olje, kasneje pa je voda olje hladila.
Golf 1.6D tudi :D

Re: Termostat za olje

Posted: 18 May 2019, 23:07
by nalim
Opelpower wrote: 18 May 2019, 22:28
nalim wrote: 18 May 2019, 20:02 Serijski R5 GT Turbo je imel v enem kosu združen hladilnik vode in olja: ob zagonu je voda pomagala ogreti olje, kasneje pa je voda olje hladila.
Golf 1.6D tudi :D
Tule si me dobil, na eksote ki laufajo na klenkanje, se ne spoznam. :broken: