Page 2 of 7

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 09 May 2019, 19:25
by jur76
Moja malenkost kot prvič v vlogi Makedamštriher-ja z dvo komponentnim spray-em v peči pod kozolcem hahahah...
Sem se dobro izkazal in pobarval brez smeti in praha. :oops: :oops: :oops:
Dobr je to, da je padal dež in ni pihal veter, ratalo je boljše kot sem pričakoval.
Fajn je bilo to, da zaradi majhnega pritiska v bombici ne dviguješ praha iz okolice in pa preden prideš iz ene strani do druge, se že dosti posuši, da lahko spet začneš od začetka, barva je zelo dobro pokrivala, sem dal samo dve roke in je vse pokrilo, kjub sivi podlagi.

Razlika med polirano havbo zadaj in nepolirano havbo spredaj je očitna, malo beline na zadnji havbi je vseeno ostalo, ker je barva kar dobro obledela.
Zgleda, da ko bom nekajkrat opral avto in bo nova barva izgubila ta nov sijaj, skoraj ne bo razlike med novo in staro barvo.

Prispele so tudi puše iz Rusije za obnovo končnikov. :thumbup:

Tole je res ena nora Oldschool obnova Zaz-a, ala naš stari ata z električno pištolo in tesarolom nad fičota. :lol: :lol: :lol:

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 11 May 2019, 11:51
by DS71
jur76 wrote:
Tole je res ena nora Oldschool obnova Zaz-a, ala naš stari ata z električno pištolo in tesarolom nad fičota. :lol: :lol: :lol:
pa super bencin za redčit če se lih tisti dan ni dalo dobit nitro razdrečila ..sam se je pa pol svetlo ko pasja jajca :lol:

dobro ti gre ..boš hmal na cesti :D

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 12 May 2019, 07:47
by jur76
Motorček za brisalce je hinrihtu. Žice so razpadle, rja je zlepila stator in rotor. Motorček sem moral skoraj razbit, da sem ga dobil narazen, ratalo mi je zamenjat žice, na statorju je samo še 0,5 cm gledala ven in sem lahko nacinil novo žico. Po temeljitem čiščenju rje sem motorček sestavil nazaj in DELA. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Motorček je kar težko dobit, če ga že njadeš so rabljeni tam okrog 70 do 100 eur.

Avto je od zunaj sestavljen, čaka še na montažo gum, urediti je treba notranjost in popravilo izolacije v notranjih blatnikih, malo še mehanskih posegov in bo nekak pripravljen za homologacijo. Upam, da bo to septembra ali oktobra, plan pa je avto pripravit do konca junija, ker potem ene dva do tri mesece ne bo časa.

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 18 May 2019, 18:06
by jur76
Notranjost je očiščena in zmontirana, imam tudi novo dišečo smarekico :crazy: :crazy: :crazy: , popravilo tapet, ker jih je malo oglodala veverca bom pustil za zimske dni, lučka na stropu spet gori, eden je rabu rikverc stikal za traktor, zato ga je odšraufal, nadomestil sem ga z Renaultovim(ne moreš verjet paše), premontiral sem gume in prebarval feltne. Vgradil sem varnostne pasove, ker jih očitno leta 74 niso potrebovali. Dons je avto crknil. Zgleda, da je zmanjkalo goriva, še dobr, da sem ravno parkiral pod nadstrešek, dugače ne vem, kako bi ga sam spravil gor po klancu. :lol: :lol: :lol:
Poden in koloteke bo prijatelj očistil in komplet vse zaščitil, da bo potem mir, mimo grede bo opral še komplet podvozje z menjalnikom in motorjem in spredaj v havbi.
Zaledil sem, da je začelo kapljat iz motorja, to bo treba še malo raziskat preden gre na tehnični pregled , da ne bo majstru na pregledu kapljalo na čelo.

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 19 May 2019, 19:19
by jur76
Danes sem še zmontiral gume na avto, povezal rikverc luči, da sedaj dela vsa elektrika.
Našel sem tudi kje na motorju pušča olje, kot kaže na pokrovu za ventile zadaj za motorjem, olje teče izpod pokrova na svečko in potem mimo izpuha po cilindru in potem na tla.
Opazil sem še, da pušča prvo tesnilo na glavnem zavornem cilindru, zavore sicer delajo ok, samo malo je tam okrog rosno in se pojavi kaplja, ko večkrat pritisneš pedal. Sem že naročil set za obnovo, ker je sam cilinder in bat v njem kot novo brez razjed ali risov, set je sicer za cilinder za sklopko, če ne bo v redu, bom nabavil cel cilinder, če ga bom sploh dobil ali dal izdelati tesnila po meri.
Zanimivo je, da sta oba cilindra tako kot glavni za sklopko in glavni za bremze popolnoma enaka. Do sedaj ni bilo na nobenem modelu ,ki sem ga obnavljal tako, vedno sta bila različna. Sicer sem našel nov cilinder za sklopko, a se bojim da ni isti fi batka kot je na tem, ki je sedaj na avtu. Če ne bo tesnilo z novim setom, bom naročil nov cilinder in upal, da bo isti, še vedno pa lahko zamenjam cilindrer od sklopke z cilindrom za bremze. Mater sem zakompliciru.
Nikoli se nisem zanimal ali so te gumice mogoče standardizirane in se lahko kupijo posamezno po fi-ju cilindra in širini utora na batku ter seveda debelini gumice.
No čaka me še obnova končnikov, zatesnitev pokrova ventilov, zamenjava gumic na bremz cilindru, pol je pa fertik UPAM, a je dvigalo zasedeno naslednjih 14 dni, tako, da si bom malo vzel odmor pri obnovi.
Vmes bom pa uredil certifikat za starodobnika.

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 30 May 2019, 19:01
by jur76
Ker bo dvigalo zasedeno še kak teden ,sem prestavil avto v delavnico z kanalom.
Prispele so gumice, sem vzel dva kompleta, enga za rezervo, prišli so tudi obnovljeni končniki.
Prvo sem zamenjal končnike, da sem lahko prestavil avto, potem sem zatesnil motor(nisem glih ponosen na takšno tesnenje-tesnilna masa) in se malo poigral z nastavitvijo fergazerja, zdaj je zaenkrat ok. Motor se bo komplet servisiral čez zimo, že iščem tesnila za pretesnitev celega motorja, fergazaja in benciske pumpe..... in ostale drobnarije za ornk servis, potem pa sem zamenjal gumice v cilindru in odzračil zavore, še nastavil ročno in popravil šprico za pranje vetrobranskega stekla.
Do homologacije je iz moje strani zaključeno, avto je mehansko brezhiben, čakam še, da prijatelj izolira avto in smo na konju, če vmes ne bo kaj crknilo.
In še poziranje za certifikat.
Ker bo postal tudi vozni član v našem klubu, mu pripada naš logotip. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vsem, ki se pritožujete nad slabim vremenom, meni je ustrezalo, da je blo kislo in sem zato imel dosti časa in lahko hitro uredil avto. No od zdaj naprej, pa je lahko lepo vreme :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 01 Jun 2019, 17:47
by jur76
Včeraj se je prijatu odločil, da bo ta vikend izoliral avto (najbrž zato, da se me čim prej reši hahahahah....), zato sva z kolegom-SIMCA, skočila do delavnice in hitro oprala komplet podvozje in motorni del. Avto smo dali na dvigalo in naredili ogled podna in kolotekov.
Malo je površinske rje in to je to, zdaj bo to majstr očistil in ferosan po celem podnu, nato sledi izolacija.
No, da ne bo kdo mislil da samo garamo, si vzamemo tudi čas za pivo in razpravo.
Majstr je našel na podstrehi še ohišja za zvočnike. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 01 Jun 2019, 17:50
by jur76
Mal preden sem se rodil, sem v letu 74 tkole pregledoval kak izgleda avto od spodaj. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 02 Jun 2019, 19:33
by jur76
Avto je izoliran, majstr je očistil in pobarval tudi podvozje. Dejansko še nisem videl kako izgleda ,ker sem dobil fotke na mail.
Bom pa v prihodnjih dneh šel na ogled.
Postopek za pridobitev stausa starodobnika je tudi v teku.
lp

Re: ZAZ 968-štirka

Posted: 26 Jul 2019, 13:38
by jur76
Danes sva se z zaporožcem pogumno prikazala na vratih tehničnih pregledov in homologacije.
Po birokratskih postopkih in tehničnem pregledu pa Zaz po 34 letih mirovanja, pri starosti 45 let spet ropota po slovenskih cestah