ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Dober dan! Sicer ni menjalnik in diferencial, ampak je pa same ballpark
Skratka na Opel Monzi mi pusca servo glava made by ZF. Pusca na izhodni gredi preden pride na eno tako "rocko" ki se potem poveze na krmiljenje.
Izgleda tako, curi pa tam kjer je obkrozeno:
A je kdo ze kdaj razdiral kaj temu podobnega? Verjetno imajo drugi avtomobili vsaj priblizno podobno reseno situacijo. Zanima me predvsem, ce je mozno zamenjati samo semering in je to to. Ali je nekje v notranjosti izvedeno se kaksno tesnjenje.
Tenkju very much!
Skratka na Opel Monzi mi pusca servo glava made by ZF. Pusca na izhodni gredi preden pride na eno tako "rocko" ki se potem poveze na krmiljenje.
Izgleda tako, curi pa tam kjer je obkrozeno:
A je kdo ze kdaj razdiral kaj temu podobnega? Verjetno imajo drugi avtomobili vsaj priblizno podobno reseno situacijo. Zanima me predvsem, ce je mozno zamenjati samo semering in je to to. Ali je nekje v notranjosti izvedeno se kaksno tesnjenje.
Tenkju very much!
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Men tole zgleda skor isto kot E34 servo ki ga mam pod ponkom.
Semering je tam bolj kot dust seal na moto vilcah in nemore držat pritiska. Not maš skor 100% dvojni oring na aksi, tam ti pušča pritisk, potem ti pa mim semeringa zaceja...
Semering je tam bolj kot dust seal na moto vilcah in nemore držat pritiska. Not maš skor 100% dvojni oring na aksi, tam ti pušča pritisk, potem ti pa mim semeringa zaceja...
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Wokey, potem je treba celotno zadevo dol snet in dat na obnovo. Bemtiš.
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Samo pazi, komu daš na obnovo. Večino teh kvazi, ki obnavljajo volanske glave ali letve samo sčistijo iz zunanje strani in pobarvajo in zategnejo vijak za zračnost na max in problem rešen.
Mogoče najbolj smiselno, da se sam lotiš, boš 100% vedel kaj je na stvari.
Mogoče najbolj smiselno, da se sam lotiš, boš 100% vedel kaj je na stvari.
Get low, no matter how
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Mja, sej bi se lotu sam, ampak ker ni nobene pametne dokumentacije. Vsaj najdel je nisem (še).
Komu pa lahko damo obnoviti servo? Trenutno vem za dve podjetji - Helica in Servocom. Mnenja?
Komu pa lahko damo obnoviti servo? Trenutno vem za dve podjetji - Helica in Servocom. Mnenja?
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
gustiju
najbolj res material nabavt, podret pa sam skup zmetat ker za stara jajca komu kej nest da bo dobr zrihtu, no way jože.
najbolj res material nabavt, podret pa sam skup zmetat ker za stara jajca komu kej nest da bo dobr zrihtu, no way jože.
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Servocom zna dobro zaračunati za ''odpravo'' zračnosti na glavi. 250€ zato, da zategne vijak in pobarva na črno glavo.
Čeprav je bil izrecno rečeno, da se bo glava obnovila.
Čeprav je bil izrecno rečeno, da se bo glava obnovila.
Get low, no matter how
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
ZF dobil tesnila je sicer mal problem ratal, ker več 3/4 tesnil ne dobavljajo in njihovi servisi se zapirajo dosti. Je pa sreča to, da se seti tesnil velikokrat pokrivajo za več stvari in avtov.
Recimo za 164 nisem našel tesnil servo pumpe nikjer, za mercedesa je bil pa isti set z nekaj dodatnimi tesnili drugimi brez problema dobavljiv.
Definitivno ti pa najbolše se sam lotit, boš edino vedel, da si nardil kot treba.
Recimo za 164 nisem našel tesnil servo pumpe nikjer, za mercedesa je bil pa isti set z nekaj dodatnimi tesnili drugimi brez problema dobavljiv.
Definitivno ti pa najbolše se sam lotit, boš edino vedel, da si nardil kot treba.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
malo poglej kako je z reperatur kiti pa se sam loti. Sej verjetno obstajajo tudi aftermarket zadeve. Jst sem dal pred leti na servocom polža od merca narest,pa je blo bolj tko ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: ZF Servo glava - obnova/tesnjenje
Mja verjetno bo najboljse, samo kje in kako...DS71 wrote:malo poglej kako je z reperatur kiti pa se sam loti..
Imas kaksen namig kje pogledat?killergame wrote:ZF dobil tesnila je sicer mal problem ratal, ker več 3/4 tesnil ne dobavljajo in njihovi servisi se zapirajo dosti. Je pa sreča to, da se seti tesnil velikokrat pokrivajo za več stvari in avtov.