Re: VW Transporter T3->Branko<
Posted: 04 Mar 2019, 18:45
Senzorja sta dva, katera sta prestavljena iz starega motorja, na vsakega pride po en kabel. Priklopleno je pravilno, isto kot je bilo prej z starim motorjem(pred demontažo se je vse označnlo)..malo sem meril..probal tudi kar direkt maso, a kazalec se ne premakne niti za malo. Je mogoče števec crlnil? Lučka za vodo ob kontaktu otripa in se nato vgasne.
So pa tele senzorji čisto klasični ja.
Sem probal dati direkt +kabel za par sekund na grelne svećke ko je malo ohlajen in takoj vžge.
Pri pokrovu ventilov še malo canka ven olje, bom probal še z drugim novim tesnilom, saj se mi zdi tole(čeprav je novo) dokaj trdo..in nato še malo dihtmase in upam da bo potem držalo.
Kolikor se vidi tako na oko ni videt da bi bilo zvito ali pa kaj.
Karter se je na 1.9D motor prestavil iz starega, se pravi orginal od T3, prav tako je zamenjana tudi oljna črpalka orginal od T3.
Ko je motor mrzli ni niti malo hlapov..ko je pa motor vroč pa se opazijo klapi..ko odpreš čep na pokrovu ventilov se malo skadi ven...nato ko je odprto pa se malo kadi.
So pa tele senzorji čisto klasični ja.
Sem probal dati direkt +kabel za par sekund na grelne svećke ko je malo ohlajen in takoj vžge.
Pri pokrovu ventilov še malo canka ven olje, bom probal še z drugim novim tesnilom, saj se mi zdi tole(čeprav je novo) dokaj trdo..in nato še malo dihtmase in upam da bo potem držalo.
Kolikor se vidi tako na oko ni videt da bi bilo zvito ali pa kaj.
Karter se je na 1.9D motor prestavil iz starega, se pravi orginal od T3, prav tako je zamenjana tudi oljna črpalka orginal od T3.
Ko je motor mrzli ni niti malo hlapov..ko je pa motor vroč pa se opazijo klapi..ko odpreš čep na pokrovu ventilov se malo skadi ven...nato ko je odprto pa se malo kadi.