Page 1 of 4

VW Transporter T3->Branko<

Posted: 26 Jan 2019, 21:10
by favodriver
Da predstavim še enega mojega starodobnika, in sicer
VW T3, letnik 1986, motor 1.6D
Kombi je registriran za 8oseb, ima pa tudi montažno posteljo z omaricami in mizo tako da je ob enem tudi kamper.
.
Motor zelo lepo teče in dobro vžiga tudi v hladnih jutrih, vozi se zelo lepo, hitrost in pospeški so primerni motorju(37kW) le ob kakšnih daljših klancih pa mu zmanjka moči. V prihodnje razmišljam o vgradnji 1.9TDI motorja od golf 4 ali škode octavie in predelava na mTDI.
Evo še nekaj slik(se opravičujem za slabšo kvaliteto), bolše slike pa ob priliki ko bo.

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 29 Jan 2019, 19:53
by Anzee
Dober T3! Vse vec nas je :) Se slik! 8-)

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 29 Jan 2019, 22:32
by pero27
Zdej mamo T3 Brako pa T3 Branko! :lol:

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 17 Feb 2019, 16:38
by favodriver
Pozdravljeni!
Pred nekje tednom dni sem z Brankotom na poti iz MB v MS obstal na cesti :( Kar naenkrat je med vožnjo začelo glasno ropotat, zgubil je moč, pritisnil sem sklopko in motor je vgasnil. Seveda sma z kolegom kar takoj probala zadevo popravit a brez uspeha, potrebna je bila vlečna služba.
Image
Sprva sem krivil bosch pumpo, a ko sem probal z gedoro zavrteti motor ni slo. Mislil sem da je mehanik prejsnega lastnika slabo menjal zobati jermen, španer se je odtegno in tako preskočo zobati jermen.
Staknil sem ga dol, odmično gred se da zavrtet, tudi pumpo, ojnično gred pa nikakor.
Nakar sem opazil tole
Image
Nisem siguren, je tole vakuum pumpa? Napol je iztaknjen in vidi se poka. Manjkajo pa tiste vilice ki držijo stvar pri mestu in glede da je navojna odprtina za pritrditev tako rjava jih niti ni bilo
Za poglabljanje v popravilo tega motorja se nisem odločo, tako da je demontaža v teku.
Image
Image
V naslednjih dneh pa se bo vgradil motor od Golf 3 1.9D 47kW kateri ze pridno caka v garazi :D
Mislim da bo z tem motorjem vožnja tudi bolša(več navora)
Image

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 17 Feb 2019, 17:37
by eugene
Da tisto je vakum pumpa od servo bremz.

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 17 Feb 2019, 20:45
by malinuc
mislim da ti jo poganja zobati jermen preko gredi (ravna jermenica, brez zobov, samo z utori, poganja jo hrbtni del jermena), na drugi strani mislem da je enak profil kot navaden "šraufncigr" - izvijač, sem že imel primer ko je bilo vse pobrano.

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 18 Feb 2019, 09:35
by Fleko
Kako to, da se odločil za N/A dizla? Vsaj 90KM TDI bi super pasal.

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 18 Feb 2019, 11:58
by Cox
Najbrž ker je 1.9d praktično bolt-on , tdi .. not so much.

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 18 Feb 2019, 21:07
by favodriver
Za vgradnjo 1.9D motorja sem se odločil zato ker je to trenutno najlažja in tudi najcenejša opcija spravit kombi čimhitreje nazaj na cesto :D. Motor sem namreč dobil zelo ugodno. Blo bi pa tudi fajn zamenjat 4g menjalnik za 5g :D
Enkrat v prihodnje pa razmišljam o vgradnji 1.9TDi 66kW motorja, ampak pustimo to za drugič... :D

Re: VW Transporter T3->Branko<

Posted: 18 Feb 2019, 22:52
by malinuc
Fleko wrote:Kako to, da se odločil za N/A dizla? Vsaj 90KM TDI bi super pasal.
pri tdi-ju maš polno enih dodatnih zapletov, od električne napeljave, potenciometer na pedalki plina, nosilci pedalov ti ne pašejo iz osebnega avta... kablje do motorja je treba podaljševat, vakuume za krmiljenje turbine vlečt, signale hitrosti ... ne predstavljam si to počet v t3, razn da imaš neomejno prostega časa, al pa da zamenjaš visokotlačno črpalko na navadno (regulacija preko žice), sam pol pa ni več tdi