Opel Monza A 2.5E, 1981
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Na Monzi me je motilo se, da je ob elektricni obremenitvi brlela lucka za alternator. Pri Voza sem kupil nov ponaredek reglerja in krtack (6€), mislim da bo sedaj boljse
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Jst mam idejo; ta monza je nekej v žlahti z mojim kadettom zgleda
Isti simptomi, isti servis, isti rezultat
Kr naj brli, klinc jo gleda
Isti simptomi, isti servis, isti rezultat
Kr naj brli, klinc jo gleda
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Hehehe ja je neki res v zlahti, se modra sta oba
Drgac pa je tut fora, ko vzges hladnega laufa, potem pa vzges porabnik (npr luci al pa ventilator) in se hitrost motorja ful zniza, vcasih tut crkne. Tko da neki je na tem da jo "pobere"... hm
Drgac pa je tut fora, ko vzges hladnega laufa, potem pa vzges porabnik (npr luci al pa ventilator) in se hitrost motorja ful zniza, vcasih tut crkne. Tko da neki je na tem da jo "pobere"... hm
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Varovalke eno po eno ven, da boš izoliral kje je to breme. Ker se sploh ne sliši dobro...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
ajga, mau mase spucat, pa ne une od čevapov !
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Ja js bi tud šel sistematično mase pregledat in jih spucat.
Ej, a je pa vseeno kaj vklopiš, da pobere motor? Je kaka razlika med lučmi in recimo radijem?
Ej, a je pa vseeno kaj vklopiš, da pobere motor? Je kaka razlika med lučmi in recimo radijem?
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Ma načeloma mase porabnikov in varovalke nimajo tu nobene veze...
Mogoče se motim, ne vem kako ima to Monza narejeno ker je že bolj moderen avto od kađota.....
Ampak.... lučka alternatorja je pomoje mimo varovalk....
in ti imaš na obeh straneh lučke 12V ko ona ne gori... če ima en porabnik slabo maso tle nima veze...
Možni vzroki težav so 3:
- da ima dejansko sam alternator slabo maso v povezavi z blokom!
- da je kaka jeba na regulatorju kot je napisal Anže (to je eden od kontaktov lučke)
- da je kak slab kontakt v sami ključavnici, in ko ti obremeniš vejo KON+ s kakim porabnikom... se le ta sesede...
in potem imaš na kontaktu lučke ki pride iz alternatorja npr. 14V... na kontaktu KON+ ki pride iz ključavnice pa 11V....
in v tem primeru imaš 3V na lučki in že malo sveti
Najbolj verjeten scenarij je ta zadnji......
Anže... če imaš nekako dostop do te lučke.. in lahko definiraš kero je keri kontakt... to zmeri da veš kje ti pada napetost..
al na strani alternatorja al na strani inštalacije KON+
Če je res ta problem kot sumim.. ver3.... in se pač ne da nič nardit ker je klučavnica pač malo dotrajana...
folk največrat veže eno diodo v serijo....
Mogoče se motim, ne vem kako ima to Monza narejeno ker je že bolj moderen avto od kađota.....
Ampak.... lučka alternatorja je pomoje mimo varovalk....
in ti imaš na obeh straneh lučke 12V ko ona ne gori... če ima en porabnik slabo maso tle nima veze...
Možni vzroki težav so 3:
- da ima dejansko sam alternator slabo maso v povezavi z blokom!
- da je kaka jeba na regulatorju kot je napisal Anže (to je eden od kontaktov lučke)
- da je kak slab kontakt v sami ključavnici, in ko ti obremeniš vejo KON+ s kakim porabnikom... se le ta sesede...
in potem imaš na kontaktu lučke ki pride iz alternatorja npr. 14V... na kontaktu KON+ ki pride iz ključavnice pa 11V....
in v tem primeru imaš 3V na lučki in že malo sveti
Najbolj verjeten scenarij je ta zadnji......
Anže... če imaš nekako dostop do te lučke.. in lahko definiraš kero je keri kontakt... to zmeri da veš kje ti pada napetost..
al na strani alternatorja al na strani inštalacije KON+
Če je res ta problem kot sumim.. ver3.... in se pač ne da nič nardit ker je klučavnica pač malo dotrajana...
folk največrat veže eno diodo v serijo....
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
O hudo, ta tretjo opcijo mam potem jst, ker imam na akumolatorju cca 14V, na vžigalniku za čike pa med 11 in 12V.
Kaj to potem zaporedno vežeš ene 3 diode, če hočeš blokirat 3V? Glede na to da je gate za silicijevo diodo 1.2V in bi tiste 3V odprlo eno samo diodo?
Kaj to potem zaporedno vežeš ene 3 diode, če hočeš blokirat 3V? Glede na to da je gate za silicijevo diodo 1.2V in bi tiste 3V odprlo eno samo diodo?
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Monza A 2.5E, 1981
Ne Pero.. Ti das samo eno diodo.. Med lucko in alternatorjem... Tako da kaze dioda to smer.. Od lucke proti alternatorju
Dejansko jo lahko das zunaj k alternatorju ce ti je lazje in ne rabis sploh posegat v armaturo