Page 32 of 36

Re: '74 VW 1303

Posted: 03 Oct 2014, 19:51
by Tine
Jaz tudi. Ta je že drugi. Bo treba se izprsit pa nabavit nekaj ojačanega, ni druge zgleda.

Re: '74 VW 1303

Posted: 03 Oct 2014, 20:28
by nalim
Katero olje si dal v menjalnik? Če mu nisi privoščil Castorla SAF-X 75W140, potem se je verjetno vdal stampedu konjev, katerega ni vajen (take izkušnje sem imel jaz na tTwingu in še par kolegov na avtih s 3- do 6-kratnikom serijskih konjev).

Re: '74 VW 1303

Posted: 03 Oct 2014, 23:51
by FR Wolf
Upam da čimprej zrihtaš tole neprijetno stvar in da bo nasmešek čimprej spet na obrazu. :D
Zelo podoben tvojemu z cca 200konji:
http://brusselsoldtimers.com/a-misleadi ... ance-1962/

Re: '74 VW 1303

Posted: 04 Oct 2014, 07:04
by eugene
Kake varjante in kolko sploh stanejo tej menjači? Verjetno boš kakega 4brzinca vzel? Jaz se nisem nikoli neki pretirano poglabljal v te ojačane varjante ker me doma čaka 901 (porsche l68) za vgradit, katerega sem enkrat kupu.

Re: '74 VW 1303

Posted: 04 Oct 2014, 07:42
by Tine
Hja tele 901 / 914 / 915 variante se tudi meni zelo dopadejo, je pa nažalost tako da to niti blizu ni bolt-on zadeva, polek kar precej specifičnih kosov (ki jih sicer dobiš na bug@5speed) in predelavo tunela je zelo fino če to lahko delaš na podu, ko je ločen od šasije. Cene pa itak grejo v štirimestne številke kak samo omeniš besedo Porsche :)

Evropske cene Ranchotov so se zgleda kar vredu odebelile, se spomnim kake par let nazaj so se gibale okoli 700 do 1000 eur za cestne ali prostreet variante, danes so dvakratnik tega. V Ameriki, seveda, so še zdaj take, in v dolarjih. Gamat!

Morda bi se splačalo poiskat kakega majstra ki se ukvarja z menjalniki, mu dat pogledat enega oziroma dat sestavit kišto po naročilu. Pozna kdo koga ki se ukvarja s tem?

Milan: ne, v menjalniku je 80w90, kot priporoča proizvajalec. Mislim pa da tukaj ni bila težava pogojena z oljem, saj je ružil že od vsega začetka. Moram sicer preverit če ni kaka bedarija, da bi se slučajno odtegnil kak nosilec al pa kaj takega pa zaradi tega ne bi šlo šaltat, znabit da je tud kaka taka brezvezna in je menjalnik še vedno uporaben.

Re: '74 VW 1303

Posted: 26 Oct 2014, 12:50
by Tine
Spet je hoovercraft... ko jebe, letos še pade en burnout pa magari po snegu.

Image

Re: '74 VW 1303

Posted: 26 Oct 2014, 13:21
by papi
Ka pa je blo?

Re: '74 VW 1303

Posted: 26 Oct 2014, 13:22
by Tine
Menjalnik je rekel da ma dovolj :)

Re: '74 VW 1303

Posted: 03 Nov 2014, 22:14
by Tine
Menjalnik se je zamenjal, ker pa sem mel motor zunaj pa sem povil še izpuh. Srbi, prasica.

Prej:
Image

Potem:
Image

Takoenako sem imel priložnost zupdejtat še fergije, ki so bili zaradi znanega delovanja in ulaufovalnega obdobja motorja na starem diziranju/venturijih.

Image

Iz 30mm ventov sem tako šel na 34mm ter glavne dize povišal na 135. Emulzijske, zračne, pospeševalne in prostotečne so ostale enake.

Image

Po par narjenih kilometrih ni opazit nekega pretiranega cukanja, zatikanja, pokanja ali kateregakoli drugega znaka močneje zgrešene konfiguracije diz & venturijev. Škoda, da se mi je vseskupaj zavleklo na absolutni konec sezone, tudi temperature so že precej nizke in je tako samo šraufanje kot nastavljanje oteženo; se mi pa dozdeva, da če se je motor na prejšnji kombinaciji karburacije znal vsaj zobato nasmehnit, bi znal na tem setupu po še malo piljenja nastavitev in igranja s predvžigom še kr kaki simpatičen čekan pokazat. 8-) Zdaj ga moram malo zvozit da pride k sebi, nato pa pade kak video in ocenimo razliko prej-potem.

Re: '74 VW 1303

Posted: 03 Nov 2014, 22:19
by Samo.
dobr si poviu tale kolektor. Si razmišlu da bi dal še kakšne vmesne objemke? Ker meni se je trak razparal na vmesnih delih...