'74 VW 1303
'74 VW 1303
Evo nas.
To je moja zračnohlajena igračka, narjena leta 1974. Zaenkrat še z 1.3 motorjem, 44 optimističnih konjev ki jih vstavljajo bobni spredaj in zadaj. Optično se najverjetneje ne bo več spreminjal, dobi pa še par tehničnih cukrov, v kratkem nov motor, diski, če bo le šlo na vse4 vogale. Zaradi zavite šipe načeloma najmanj privlačen model med zračnohlajenci, a tehnično najbolj napreden - McPherson sistem vzmetenja spredaj in IRS zadaj. Priljubljen načeloma samo med germanlook rajo in - pri meni.
Skozi čas je dobival poflockano armaturko, školjkaste sedeže, volan, Ats Classic, nižanje (večkratno, ker sem nesposoben), nove blažilce in vzmeti, stabilizator zadaj, poliuretan po celotnem podvozju itd. Ni showcar, napak ne skriva in jih ma kr precej. Je pač moj poligon za igranje s tehniko, če je le možno delam stvari sam in se učim kako in kaj.
Ko je prišel, je bil tak:
ATSke, rešene:
Armaturka po obdelavi
Še kokpit, kot ga poznamo danes
V fazi nastajanja je tud nov motor, sicer nič posebnega, je pa projekt ki se mi vleče že dve leti. Vmes se je seveda petkrat spremenil plan kako in kaj s tem motorjem, pa verjetno ne zadnjič. Kakorkoli, bo 1.6, dva dvojna dellorto DRLA 40 ali 36 (to še tud ni dorečeno ), odmična Engle w110 (284°) ki bi mogla prit jutri v kaslc, lajšan vztrajnik, 4v1 izpušni kolektor. Nič ekstremnega, malo bolj živahno dušo bo mel. Pričakuje se dvomestno številko v konjih, odoka slično letniku vozila; kaj pa bo bomo pa vidli.
To je zaenkrat to, ker se začenja sezona pa ga kmalu potegnem iz zimskega spanca. Stay tuned.
To je moja zračnohlajena igračka, narjena leta 1974. Zaenkrat še z 1.3 motorjem, 44 optimističnih konjev ki jih vstavljajo bobni spredaj in zadaj. Optično se najverjetneje ne bo več spreminjal, dobi pa še par tehničnih cukrov, v kratkem nov motor, diski, če bo le šlo na vse4 vogale. Zaradi zavite šipe načeloma najmanj privlačen model med zračnohlajenci, a tehnično najbolj napreden - McPherson sistem vzmetenja spredaj in IRS zadaj. Priljubljen načeloma samo med germanlook rajo in - pri meni.
Skozi čas je dobival poflockano armaturko, školjkaste sedeže, volan, Ats Classic, nižanje (večkratno, ker sem nesposoben), nove blažilce in vzmeti, stabilizator zadaj, poliuretan po celotnem podvozju itd. Ni showcar, napak ne skriva in jih ma kr precej. Je pač moj poligon za igranje s tehniko, če je le možno delam stvari sam in se učim kako in kaj.
Ko je prišel, je bil tak:
ATSke, rešene:
Armaturka po obdelavi
Še kokpit, kot ga poznamo danes
V fazi nastajanja je tud nov motor, sicer nič posebnega, je pa projekt ki se mi vleče že dve leti. Vmes se je seveda petkrat spremenil plan kako in kaj s tem motorjem, pa verjetno ne zadnjič. Kakorkoli, bo 1.6, dva dvojna dellorto DRLA 40 ali 36 (to še tud ni dorečeno ), odmična Engle w110 (284°) ki bi mogla prit jutri v kaslc, lajšan vztrajnik, 4v1 izpušni kolektor. Nič ekstremnega, malo bolj živahno dušo bo mel. Pričakuje se dvomestno številko v konjih, odoka slično letniku vozila; kaj pa bo bomo pa vidli.
To je zaenkrat to, ker se začenja sezona pa ga kmalu potegnem iz zimskega spanca. Stay tuned.
Re: '74 VW 1303
tudi to je lepo, feltne mu pašejo.
zaradi katere zavite šipe je nezaželen? meni so vsi hrošči skoraj isti
zaradi katere zavite šipe je nezaželen? meni so vsi hrošči skoraj isti
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: '74 VW 1303
Marsikomu so. Se pa razlikujejo v takih malenkostih da poznavalec lahko na par let natančno določi letnik.
Vetrobranska šipa je pri mojem zaobljena, pri ostalih hroščih pa ravna.
Vetrobranska šipa je pri mojem zaobljena, pri ostalih hroščih pa ravna.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
meni je všečen ta voz ..in gre v pravi smeri
Grejo cilindri na tisočsedemstopanekaj al ostajaš na standardu? Bo šlo na trimestno?
Drgač pa ja..res so enim vsi enaki..ampak je razlik še pa još .. od zunaj do znotraj od malih do velikih..
..ampak..a niso bili 03 samo z ta velikimi lučni zadaj?
Grejo cilindri na tisočsedemstopanekaj al ostajaš na standardu? Bo šlo na trimestno?
Drgač pa ja..res so enim vsi enaki..ampak je razlik še pa još .. od zunaj do znotraj od malih do velikih..
..ampak..a niso bili 03 samo z ta velikimi lučni zadaj?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: '74 VW 1303
To je ze neka predelava ... ce ze das samo 35€ za zavarovanje bi te lahko vsaj original mel
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: '74 VW 1303
Jep, 03 so samo z t.i. 'elefantfus' zadnjimi lučmi bli. Ker so grde ko smrt jih ljude dostikrat menjavajo z drugimi, starejšimi in očem prijaznejšimi.
Cilindri bodo standardni, le mahle aftermarket (baje kovani?) 85.50mm.
Cilindri bodo standardni, le mahle aftermarket (baje kovani?) 85.50mm.
Re: '74 VW 1303
Kosi za motor kapljajo skupaj, danes prejel paket; tokrat odmična Engle w110 (284°) s pripadajočimi tršanimi dročniki.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
mmmmmmm
take igrače so se mi od zmeraj dopadle
take igrače so se mi od zmeraj dopadle
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: '74 VW 1303
Hehe, teli VW motorji so se mi vedno zdeli kot lego-kocke Kakšne so kaj cene za nove odmične in takšne zadeve?
p.s.
Ali so to 15ke ATS? Širina?
p.s.
Ali so to 15ke ATS? Širina?
Re: '74 VW 1303
Mnja, kolk si pripravljen dat, tak drago robo lahko zbereš Te engle odmične so cca 90 eur, zobnik še 40, dročniki pa kakih 80 za tršane. Seveda pa tako kot vsepovsod tudi tukaj lahko kupuješ robo tipa Pauter in podobne, kao top šit kvaliteta, pa cena večkratnik ostalih.
Atske so pa 15x5.5j, Classic, model 5554, teža 5.8 kile po kosu kolk sem jih vagal pobarvane.
Atske so pa 15x5.5j, Classic, model 5554, teža 5.8 kile po kosu kolk sem jih vagal pobarvane.