VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
- The Boris
- Posts: 504
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Turbo je tak kot tvoj
Ja sej delamo plan da se bomo lotl vsega povrsti
Ja sej delamo plan da se bomo lotl vsega povrsti
May the Force be with you.
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
A si kej stelal boost pin? Jz sm ga enkrat davno mal narobe obrnjenega not dal, pa je samo 0,2 filal (in to pr tisti prejsnji turbini k ni itak nic od sebe dala ) Ti kaj crno kadi ko pospesujes?
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
No pa dejmo kdaj se ksno kislo objavt haha
Skratka, v drugi polovici aprila sem mel plan nrdit se en krog Ljubljana - Kragujevac - Sarajevo - Ljubljana. Plan je bil startat v cetrtek, v petek pop in soboto pop sem mel v Kragujevcu en siht, potem pa proti Sarajevu kjer me caka ze en sedez z nasloni za roke (trenutno imam samo enega).
V cetrtek zjutraj sva s Titanom nastelala se timing bosch pumpe, ki je bil kar konkretno off. Avto je dobil bolj "golfovski" zvok, torej bolj pravilen. Ampak je pa bolj kadil. Mal cudno, mrbit tut slaba popotnica za dolgo pot proti Srbiji. Racunal sem, da bom po poti se malo priprl pumpo da bo boljse izgorevanje (i guess). Ma se kurbez mal naprej po Visnji gori kar lepo pregreje. Svasta. Hladim, luftam, prezracim cel sistem. Po 10km spet pretoplo. Nato je koncno sledil klic na AMZS (vsaj izkoristu sm ga koncn lol).
Naslednji teden sem potem zacel gruntat. Pismu ocitno je sla glava oz. dihtunga al kaj? Se enkrat pregledat vse, zacuda ne vzge. Za foro dam pumpo na prejsnjo nastavitev. On dela, lepo. Tut neki se ne pregreva. Ok, cudno. Se mal vozim okol, hm, morda pa bo. Grem clo na 300km trip do obale pa nazaj. Vmes se samo malo bolj segreje ob obremenitvi, nic pretirano kriticnega. Ampak vseeno vec kot se je nekoc.
Doma se enkrat zluftam sistem. Pa grem po peeping_toma po kolektor (beri temo o manti A), kjer se je spet neki segreval, pa nekaj zraka v ekspanziji pa bla bla. Ga tam se enkrat zluftam. Grem dam, doma spet luft v ekspanziji. Nic pretiranga sicer, vseeno pa ni ok. Nic, se odlocim da bo treba zdret.
Sprva zgleda vse intaktno. WTF. Potem se sicer najde v dihtungi glave male razpokice pri 2gem in tretjem cilindru. Pa tudi dihtunga glave ze precej stara. Potem pa nekaj cudnega - ceprav so po oznaki na gornji mrtvi tocki, gre bat lahko se malo visje! Ok fuck. Nastavim na najvisjo tocko, se v luknji na menjalniku cudezno pokaze druga oznaka za gornjo mrtvo tocko. Skratka - narobe smo stelali vseskupaj. Glavo sem potem peljal k majstru da mi jo tlacno preizkusi in pogliha, nova dihtunga je narocena, vijaki pa tudi. Upam da je res bila samo dihtunga in je glava OK. Kar pa izvem jutri oz. pojutrisnjem.
All in all vse ok. Dihtunga bi verjetno pri tej silni moci ki jo ima kombi sedaj slej kot prej spustila. Nadaljevanje sledi.
Skratka, v drugi polovici aprila sem mel plan nrdit se en krog Ljubljana - Kragujevac - Sarajevo - Ljubljana. Plan je bil startat v cetrtek, v petek pop in soboto pop sem mel v Kragujevcu en siht, potem pa proti Sarajevu kjer me caka ze en sedez z nasloni za roke (trenutno imam samo enega).
V cetrtek zjutraj sva s Titanom nastelala se timing bosch pumpe, ki je bil kar konkretno off. Avto je dobil bolj "golfovski" zvok, torej bolj pravilen. Ampak je pa bolj kadil. Mal cudno, mrbit tut slaba popotnica za dolgo pot proti Srbiji. Racunal sem, da bom po poti se malo priprl pumpo da bo boljse izgorevanje (i guess). Ma se kurbez mal naprej po Visnji gori kar lepo pregreje. Svasta. Hladim, luftam, prezracim cel sistem. Po 10km spet pretoplo. Nato je koncno sledil klic na AMZS (vsaj izkoristu sm ga koncn lol).
Naslednji teden sem potem zacel gruntat. Pismu ocitno je sla glava oz. dihtunga al kaj? Se enkrat pregledat vse, zacuda ne vzge. Za foro dam pumpo na prejsnjo nastavitev. On dela, lepo. Tut neki se ne pregreva. Ok, cudno. Se mal vozim okol, hm, morda pa bo. Grem clo na 300km trip do obale pa nazaj. Vmes se samo malo bolj segreje ob obremenitvi, nic pretirano kriticnega. Ampak vseeno vec kot se je nekoc.
Doma se enkrat zluftam sistem. Pa grem po peeping_toma po kolektor (beri temo o manti A), kjer se je spet neki segreval, pa nekaj zraka v ekspanziji pa bla bla. Ga tam se enkrat zluftam. Grem dam, doma spet luft v ekspanziji. Nic pretiranga sicer, vseeno pa ni ok. Nic, se odlocim da bo treba zdret.
Sprva zgleda vse intaktno. WTF. Potem se sicer najde v dihtungi glave male razpokice pri 2gem in tretjem cilindru. Pa tudi dihtunga glave ze precej stara. Potem pa nekaj cudnega - ceprav so po oznaki na gornji mrtvi tocki, gre bat lahko se malo visje! Ok fuck. Nastavim na najvisjo tocko, se v luknji na menjalniku cudezno pokaze druga oznaka za gornjo mrtvo tocko. Skratka - narobe smo stelali vseskupaj. Glavo sem potem peljal k majstru da mi jo tlacno preizkusi in pogliha, nova dihtunga je narocena, vijaki pa tudi. Upam da je res bila samo dihtunga in je glava OK. Kar pa izvem jutri oz. pojutrisnjem.
All in all vse ok. Dihtunga bi verjetno pri tej silni moci ki jo ima kombi sedaj slej kot prej spustila. Nadaljevanje sledi.
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
isto je bilo na mojem, dve oznaki na ustrajniku, I in O, so majstri dali v fazo po napačni oznaki dobro da ni razfukalo vse skupaj...
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Jap. Sam k je bla fora da je pac odmicna bla lepo obrnjena, takrat tut oznaka lepo se vidla (pac napacna), pumpa tut ubistvu lih lepo.
Mi je pa majstr za glave reku da je to tut zafuk ce das menjalnik od bencinarja (moj je bencinski), da pride potem oznaka drgac. Sicer mi ni cist jasn kako, ampak mozno.
- L4UK0
- Posts: 3116
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
To pa je drek. Btw, kako boš pa (dal) poglihat blok, ker zgleda tut kar boga naležna površina za glavo...ali pač?
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Jaz sem imel tudi na enem avtomobilu 5 oznak za fazo
Ker sem ob cesti menjal vodno črpalko in zobati jermen nikakor nisem mogel ugovoviti, katera oznaka je pravilna, vedno je zadelo ventile
Nisem imel vsega orodja, da bi podru in na novo fazo nastavil, sem misli, da bo easy job, na koncu je pa itak avtovleka peljala.
Bo komplet generalka ali boš samo glavo rešil in gas dalje?
Ker sem ob cesti menjal vodno črpalko in zobati jermen nikakor nisem mogel ugovoviti, katera oznaka je pravilna, vedno je zadelo ventile
Nisem imel vsega orodja, da bi podru in na novo fazo nastavil, sem misli, da bo easy job, na koncu je pa itak avtovleka peljala.
Bo komplet generalka ali boš samo glavo rešil in gas dalje?
Get low, no matter how
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Ma ni tok boga. Plus blok se baje res redko zvije pr teh motorjih.
Dons sm jo ze mal pregonu pa spucu... upam da bo...
Ma zares nimam ne cajta ne volje ne denarja pomoje bom skup vrgu pa furu pa kar bo bo
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Evo, glavo je majstr porihtu, mckn jo je zglihu, pocena pa ni - na sreco.
Vzeu sem se novo tesnilo, vijake in semering odmicne. Potem pa je pocasi vseskupaj padlo nazaj na motor. Itak ni slo brez tezav, najprej sm mogu najdt primerne stojne vijake za izpuh, potem je bilo treba skozi keson zategovat vijake glave, kar je izredno storasto.
No, palil je, pele se spet lepo, odmicna je v fazi, pumpa nastimana tako kot more bit. Skratka kul. Ksna fotka pa se pride
Vzeu sem se novo tesnilo, vijake in semering odmicne. Potem pa je pocasi vseskupaj padlo nazaj na motor. Itak ni slo brez tezav, najprej sm mogu najdt primerne stojne vijake za izpuh, potem je bilo treba skozi keson zategovat vijake glave, kar je izredno storasto.
No, palil je, pele se spet lepo, odmicna je v fazi, pumpa nastimana tako kot more bit. Skratka kul. Ksna fotka pa se pride
-
- Posts: 2006
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Evo sm reku da bo se ksna fotka.. pa se update..
Takole je zgledalo takrat na dan vgradnje glave:
Mal kruzanja okol...
Meu sem se en stresni zracnik v planu vgradit... najprej luknja v streho..
Zalimat komplet notr..
Takole pa od znotraj, dodal sem se en racunalniski 12V ventilator, ki ga po potrebi trenutno poganja 9V baterija
Takole je zgledalo takrat na dan vgradnje glave:
Mal kruzanja okol...
Meu sem se en stresni zracnik v planu vgradit... najprej luknja v streho..
Zalimat komplet notr..
Takole pa od znotraj, dodal sem se en racunalniski 12V ventilator, ki ga po potrebi trenutno poganja 9V baterija