VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Mogu sm jt neki delat v Planico, evo pa dve mal zimski od danes...
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Par updejtov....
Ena guma je nrdila bulo, tko da mam zacasno gor originalni wheelset, kr grozno sploh za na T3 otvoritveno voznjo pred kratkim
Povarit je blo treba se stengice pr vozniku in sovozniku, kar nimam dokumentirano, potem pa sta bli se 2 luknjici pr riti na voznikovi strani... ki pa sta nastali kar mal vecji, seveda pricakovano
Ze mal razsirjene luknje od prvotnih:
Odrezano ven...
Kartonski template:
Vseen je blo treba se mejckn vec odrezat...
Zbruseno:
Grundirano:
Barvano:
Zdej morm pa spodi se mal bodyja dat pa bo...
Ena guma je nrdila bulo, tko da mam zacasno gor originalni wheelset, kr grozno sploh za na T3 otvoritveno voznjo pred kratkim
Povarit je blo treba se stengice pr vozniku in sovozniku, kar nimam dokumentirano, potem pa sta bli se 2 luknjici pr riti na voznikovi strani... ki pa sta nastali kar mal vecji, seveda pricakovano
Ze mal razsirjene luknje od prvotnih:
Odrezano ven...
Kartonski template:
Vseen je blo treba se mejckn vec odrezat...
Zbruseno:
Grundirano:
Barvano:
Zdej morm pa spodi se mal bodyja dat pa bo...
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Gum se kr nimam tavelikih... zato pa delam druge neumnosti haha
Mal sm se lotu delat kamionskih speglov... nosilcki so 3d print, recmo da bo dovolj mocno napram originalnim aluminijastim.. cevi so jeklene skrivljene po originalu, spegu pa riwal-ova kopija originalnega (kar pomeni majckeno vecji, za par cm, mal bolj zaobljeni vogali, sicer pa ista pašta). Hvala sevede g. @juremb za nesebicno posojo originalnega spegla
Delovna varjanta...
pa se iz druge strani..
Ko bo skoncan pa se kaksna fotka. Ce bi kdo mel komplet naj napise, ene par jih bo na voljo..
Mal sm se lotu delat kamionskih speglov... nosilcki so 3d print, recmo da bo dovolj mocno napram originalnim aluminijastim.. cevi so jeklene skrivljene po originalu, spegu pa riwal-ova kopija originalnega (kar pomeni majckeno vecji, za par cm, mal bolj zaobljeni vogali, sicer pa ista pašta). Hvala sevede g. @juremb za nesebicno posojo originalnega spegla
Delovna varjanta...
pa se iz druge strani..
Ko bo skoncan pa se kaksna fotka. Ce bi kdo mel komplet naj napise, ene par jih bo na voljo..
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
S katerega materiala si naprintal nosilce?
Get low, no matter how
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Petg. Upam da zdrzijo
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Evo prsle druge gume, General Grabber At3... kr okej
Sta pa gor tudi ze oba "kamionska" spegla, moj repro. Mal se tweakanja pa bo 1A
Evo se spegle tlele se mal bols vid, zgleda skor fabrsk
Sta pa gor tudi ze oba "kamionska" spegla, moj repro. Mal se tweakanja pa bo 1A
Evo se spegle tlele se mal bols vid, zgleda skor fabrsk
- The Boris
- Posts: 504
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Fajle za 3D print se da kak odkupit?
May the Force be with you.
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Loh odkups celo komplet ogledal, bo cenej
Evo su se mal testirat, sicer delovno najprej do Leoganga v avstrijo... potem do Kitzbuhela, potem do Mondseeja, potem pa nazaj domov..
taprvi prelaz je biu Korensko sedlo, gor je bil highlight francoskih carbagerunnerjev
vmes sem delal, potem pa sel domov, tole je predzadnji prelaz v daljavi, Solkpass...
Se ena na vrhu
Kr lepo sm gor prlezu, 12% klanc, 1790m n.d.m., temp ni sla cez 2/3.
Potem pa se cez korensko sedlo in tankat v trzicu, sm kr na hlape ze prpelu
Spegli zdrzal, gume tut, super za zdaj
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Kr neki cajta nobenga updejta... vseeno se je delalo
V kabini je vsake tolko biu glasen ventilator prezracevanja, vcasih tudi ni zalaufal, zato sem imel ze par let plan zadevo zamenjat. Zadeva je nerodna, ker zahteva to odstranitev armature in razlomitev ohisja pecke in ventilatorja (ja, glup sistem )
Obenem sem imel plan se dobro izolirat pozarno steno in spodnjo stran armature, da kar se da iznicim neke zvoke in cricke, kar je spet dodatno delo.
No, armaturo sem imel ven v cca 20min.. Ohisje pecke je nekdo nekoc ze drkljal in je dobesedno razpadla narazen ze v avtu, tako da mi ni bilo treba niti odklapljati pecke - delovala je tudi dobra in sem pustil originalno, ceprav sem imel pripravljeno tudi novo
Zgornja polovica ohisja pecke... obe polovici sem spucal, na novo sem namazal vodila in bovdne loput, katere so dobile tudi novo peno (cez kovinske lopute je zalimana pena ki "dihta" da gre zrak tja kamor mora - no pri meni pene ni vec bilo).
Nov ventilator vgrajen. Sem se malo povil zice s peno, upore sem pustil iste. V planu imam itak vgraditi PWM brezstopenjski regulator hitrosti, ki eliminira upore. Ga imam doma, samo se mi ga se ni dalo priklapljati
Spodnja stran armaturne plosce je dobila tanke bitumenske plosce proti vibracijam in bobnenju, nato pa sem nalimal se piramidno spominsko peno. Nisem slikal, ampak pozarna stena je dobila prav tako po vecini prostora bitumenske plosce in cez se gladko 6mm spominsko peno.
Potem sem vrgel vse skupaj nazaj notri, obe polovici kiste za gretje sem pricvrstil skupaj z vezicami, povil in lepo speljal vse elektricne kable. Sproti sem obnovil se volanski drog, zamenjal vse puse, lezaje in ohisje kljucavnice. Skratka dela kar nekaj
Roba za tehnicne stvari providana by CCParts by krebs&blaz, izolacijske plosce pa pri Orange Audio
Pa vceri je su lepo cez tehnicnega, kar kul
V kabini je vsake tolko biu glasen ventilator prezracevanja, vcasih tudi ni zalaufal, zato sem imel ze par let plan zadevo zamenjat. Zadeva je nerodna, ker zahteva to odstranitev armature in razlomitev ohisja pecke in ventilatorja (ja, glup sistem )
Obenem sem imel plan se dobro izolirat pozarno steno in spodnjo stran armature, da kar se da iznicim neke zvoke in cricke, kar je spet dodatno delo.
No, armaturo sem imel ven v cca 20min.. Ohisje pecke je nekdo nekoc ze drkljal in je dobesedno razpadla narazen ze v avtu, tako da mi ni bilo treba niti odklapljati pecke - delovala je tudi dobra in sem pustil originalno, ceprav sem imel pripravljeno tudi novo
Zgornja polovica ohisja pecke... obe polovici sem spucal, na novo sem namazal vodila in bovdne loput, katere so dobile tudi novo peno (cez kovinske lopute je zalimana pena ki "dihta" da gre zrak tja kamor mora - no pri meni pene ni vec bilo).
Nov ventilator vgrajen. Sem se malo povil zice s peno, upore sem pustil iste. V planu imam itak vgraditi PWM brezstopenjski regulator hitrosti, ki eliminira upore. Ga imam doma, samo se mi ga se ni dalo priklapljati
Spodnja stran armaturne plosce je dobila tanke bitumenske plosce proti vibracijam in bobnenju, nato pa sem nalimal se piramidno spominsko peno. Nisem slikal, ampak pozarna stena je dobila prav tako po vecini prostora bitumenske plosce in cez se gladko 6mm spominsko peno.
Potem sem vrgel vse skupaj nazaj notri, obe polovici kiste za gretje sem pricvrstil skupaj z vezicami, povil in lepo speljal vse elektricne kable. Sproti sem obnovil se volanski drog, zamenjal vse puse, lezaje in ohisje kljucavnice. Skratka dela kar nekaj
Roba za tehnicne stvari providana by CCParts by krebs&blaz, izolacijske plosce pa pri Orange Audio
Pa vceri je su lepo cez tehnicnega, kar kul
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989
Se ena novost... ze lani me je enkrat ko je bilo kar hladno malce izdal starter; ni in ni dovolj hitro obrnil motorja da bi vzgal, je pomagal samo strik no letos za bozica je spet zajamral, ceprav je vmes se kar okej vzigal..
Najprej sem zamenjal vse kable, ampak je bila napaka prav v starterju, zna biti da so se magneti ze malo razmagnetili in je to to od njega
Skratka, high-torque starter od novejsih tdi-jev in adapter plata od epyteca. Zdej vrti in vzge kot zmesan.
Najprej sem zamenjal vse kable, ampak je bila napaka prav v starterju, zna biti da so se magneti ze malo razmagnetili in je to to od njega
Skratka, high-torque starter od novejsih tdi-jev in adapter plata od epyteca. Zdej vrti in vzge kot zmesan.