´65 VW 1300

Vlado
Posts: 102
Joined: 10 Mar 2012, 23:45

´65 VW 1300

Post by Vlado » 11 Mar 2012, 00:42

Zato, da še malo aircooled scene pripeljemo na vaš forum, vam bom predstavil svojega hrošča :D . Avto je letnik 65 model 1300 z (nažalost) neoriginalnim faldahom.
Image
Image
Image
kokpit
Image
mašina( boljše slike nimam, sicer pa prav naj se vidi da delamo)
Image

Motor je 1835cm3( zidan na osnovi 1300 ar) glave z večjimi ventili, prirejene za neosvinčen bencin , ostrejša odmična(engle w120), kaljeni dročniki, močnejša olja črpalka, zunanji oljni hladilnik, dupli karter, 2x dell-orto DRLA 40, elektronski vžig, boschev 009 fertajler, 41mm 4v1 izpuh z odprtim loncem. Ta komplet zmore (po moji oceni) cca 110 do 120 precej živahnih konjev. Pravo veselje se začne nad 3000 obrati in se zavrti nekje do 6000. S tem da res uporaben je tam nekje do 5800. Ta konfiguracija z manjšimi popravki, dokaj neproblematično dela že dobrih 60,000 kilometrov.
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: ´65 VW 1300

Post by kadett69 » 11 Mar 2012, 09:54

Prava klasika, pa zvok box motorja mora biti odličen ob teh dodelavah...
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: ´65 VW 1300

Post by TomLooway » 11 Mar 2012, 13:21

Waw, čestitke na obnovi, in čestitke na predelavi, mora bit res super za vozit.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
JBezek
Posts: 230
Joined: 22 Jan 2011, 00:29
Avtomobil: Kadett C Coupe
Contact:

Re: ´65 VW 1300

Post by JBezek » 11 Mar 2012, 13:32

Hudo, hudo!
kaj pa pomeni faldah?
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: ´65 VW 1300

Post by L4UK0 » 11 Mar 2012, 13:39

Zložljiva/platnena streha ;)
Dobro zgleda, pa verjetno more bit tudi zanimivo za vozit... 8-)
Image
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: ´65 VW 1300

Post by TomLooway » 11 Mar 2012, 13:57

JBezek wrote:Hudo, hudo!
kaj pa pomeni faldah?

Haha, tudi jaz sem teu vprašat, sam sem pol videl da ima platneno streho in sem se s tem zadovoljil :D
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
cobra13
Posts: 107
Joined: 20 Jun 2011, 19:50
Avtomobil: Opel Calibra 2.0i
Location: Maribor

Re: ´65 VW 1300

Post by cobra13 » 11 Mar 2012, 15:15

Lep VW. Upam da ga bom videl kaj po mariborskih cestah pa po možnosti od blizu.
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: ´65 VW 1300

Post by Tine » 11 Mar 2012, 15:35

Videl in slišal 8-)
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: ´65 VW 1300

Post by kadett69 » 11 Mar 2012, 16:44

Še mene je prijelo, da bi od kolega (končno) odpeljal enega käfera l.67...
Vlado
Posts: 102
Joined: 10 Mar 2012, 23:45

Re: ´65 VW 1300

Post by Vlado » 11 Mar 2012, 22:50

Zgodba gre nekak tak. Za 16 rojstni dan sem dobil tega hrošča,
Image
ki ga je foter kupo za drobiž, ker se je mislo vozit z njim. Pa se ni in mi je bil podarjen. V planu sem imel popolno obnovo. Nakar sem po kratkem preračunu ugotovil, da je finančno prijetneje kupit avto ki je že narjen. Tako sem za takrat nenormalno dragih( za hrošča, se razume) 500 tisočakov kupil "buhtla", kot mu je bilo ime že pri prejšnem lastniku. Zgledal je nekako tako
Image
Image
Bil je lep, originalen, tih in visok. K sreči ne dolgo, saj se je kmalu preselil na šolsko dvigalo
Image
kjer sma ga ob požrtvovalni pomoči dobrega prijatelja kmalu posilila z močnejšim motorjem, diski, nižino in ostalimi zadevami. Motor sem sicer že pred tem sestavil v šoli kot prektični del maturitetnega predmeta. Tako je bil maja 2007 buhtelj ponovno postavljen na cesto v novi preobleki. V petih sezonah sem z njim naredil nekajčez 60 000. videl je dobršen del balkana, med drugim je pribrcal tudi do Belgije na dirkališče F1 v Spa-ju, kjer se odvija eno največjih evropskih srečanj aircooled vw-jev.
Image(na poti v Spa Francochamps)
Tam ga je med drugim doletela tudi čast, v družbi ostalih vrstnikov nardit 3 kroge po pisti
Image
V teh 5 letih je doživel par vmesnih popravkov. Dobil je nov izpuh večjega premera. Vsaj 10x sem menjal kombinacijo šob v fergazerjih, uničil eno sklopko in dva semeringa glavne gredi. dobil nove plisnske krajše zadnje amortizerje, menjal 2 sistema ozvočenja, si zaslužil par razpok in prask ampak sicer se pa kr dobro drži. Aja, pozabil sem napisat, da je bil barvan, švasan in tapeciran leta 95.
Pa še par slikic
Image
Image
Image
Ko gre on na morje
Image
Post Reply