Nissan L6 resto-mod

Post Reply
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by $küll » 04 Dec 2017, 16:59

ta forum neki zajebava, mi piše vse v kitajščini. se še komu dogaja?










:lol:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by croma_man » 04 Dec 2017, 17:07

https://www.podnapisi.net/sl/

js si tule podnapise poberem...sam za to serijo ni nič !
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by DS71 » 04 Dec 2017, 17:24

aaaaaahhahahaa :lol: :lol:

prav dan sta mi nardila :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Tine » 04 Dec 2017, 19:21

eugene wrote:Ja že 36 so premajhne. Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak. rabu bi 45ke seveda in venturi od 38 vsaj. Ampak jih nimaš. Z 34na 36 mm dobiš samo 5 cfm zgubiš pa na signalu ki ga vidi buster venturi- to je podtlaku , ki vleče in maša benzin z vstopajočim zrakom. Znaš imet probleme z vplinjanjem zmesi. Povrtaj na 34mm prvo in jetaj okrog tega. Jaz bi nabavu komplet 140 in145 main 180 air in 55 idle. Pump jet (enrichment) pustiš za zdaj. Prav tako emulzijsko cev. Sprovaš in vidiš kje si. Sprva itak ne boš skinu in bo treba koregirat. Ali pa ne kupiš nič in povrtaš main na 1.4mm in air na 1.8mm in vidiš kje si. Kupi raje svedre :lol: boš pršu bolj poceni skozi.
No to je po velikosti cilindra precej podobno mojemu motorju, po dizaciji ki jo predlagaš pa praktično enako :D če se prav spomnim je moja zadnja kombinacija glih na 34 venturijih, 145 glavne, 180 zračne pa menda 58 idle. Se pa tudi meni zdi da bi mu pri višjih obratih gladko koristil še kak dodaten milimeter na fergih, je pa zato v nižjih vrtljajih zelo prijetno odziven in poslušen, kar je pri ne-trackday-only avtih po mojem precej pomembno, bolj od visokih številk na dinamu.

Imaš pa na hrvaškem enega modela ki ti lahko po meri zdreja venturije. Enkrat sem mu poslal set svojih za povrtat na 35mm, dol poslal v 30x30x10cm s peno oblazinjeni škatli, plačal vnaprej (jaz budalo). Nazaj dobil PO TREH MESECIH vse štiri v eni kuverti, seveda eden poškodovan, skrhan med transportom. Sedaj stojijo v omari ker jih logično ne mislim dat v motor in tvegat da mi kos aluminija iz venturija odleti v cilinder. Jebiga, šola za naslednjič.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by pero27 » 04 Dec 2017, 19:36

Tine wrote: Se pa tudi meni zdi da bi mu pri višjih obratih gladko koristil še kak dodaten milimeter na fergih, je pa zato v nižjih vrtljajih zelo prijetno odziven in poslušen, kar je pri ne-trackday-only avtih po mojem precej pomembno, bolj od visokih številk na dinamu.
Zato pa montiraš CV fergije in imaš odzivnost in ekonomijo pri nizkih in visoke konje in tuljenje pri visokih obratih.
Kdaj boste spregleali luč dneva? :D :lol:
eugene wrote: Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak.
Ja no pol pa sploh; o kakih 36mm ti sanjaš, Lauko; a to bo neka naftna kriza - šparovna ETA verzija motorja al kaj? :roll:
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Tine » 04 Dec 2017, 19:40

Če bi hteli bit pametni bi itak šli na injection ;)
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by pero27 » 04 Dec 2017, 19:47

Dobr, sam to ni fore pol :D
Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by FR Wolf » 04 Dec 2017, 23:02

Glede na to da ma 3x 40DCOE in avto bo sicer neka norišnica od mašine samo če nebo trackday car ampak bo street se splača narest na venturije 34 in potem ko bo vse skupi se z lambo pogleda kaj prda prav. Če bo AFR štimu in k se bo na dyno dal da bo krivulja mal na dol šla boš nasledno zimo se prasku po glavi al ostat na 40 al it na 45...
Morš pa vedt da maš italjanske webre kar je tud če nimajo progresijskih lukn zadost useen bolš kt slabo narjene špance al pa bog ne dej kitajce.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Tine » 05 Dec 2017, 00:07

Točno peesda, to so webri, jaz imam dellorte. Primerjat vente in dize mogoče nima nekega smisla.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by zegler » 05 Dec 2017, 08:50

fajn brat se se dost naucim... :oops:

drugace pa :) ne prevec na hardcore, rajse malo lean naredi pa naj malo manj gre... kubature ma tak dovolj, avto pa tud nima 2 toni

masine z fergazerji in velikimi prostorninami so baje kr zejni
Post Reply