Nissan L6 resto-mod

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 05 Dec 2017, 11:31

Cvji so super samo ne zgledajo. Z 40kami se bo peljalo super za začetek in še imaš kam upgreidat. Če ne lauko ne bo imel več kaj počet ko bo "končan". Problem je samo ker je vse x6 ne x4. :lol:


Zanimiva primerjava med 40cv in 45 webri:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]

In še ena glede venturijev. Očitno fizika za porsche ne velja ker so furajo tudi 38mm venturije v 40mm webrih.
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Fleko » 05 Dec 2017, 14:25

Še škodilak bo imel večji premer grla od Nissana :twisted:
In Pero bo srečen, ker se bodo uporabili CV-ji.
Get low, no matter how
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by DS71 » 05 Dec 2017, 17:29

ah dej..če je 45 let lahko na una dva zamaška peljalo ,bo tudi zdej na 6 premajhnih lukenj :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 05 Dec 2017, 20:25

Super se tole fila z informacijami, sem moral it že 2 strani nazaj začet brat... :D

Kubatura na cilinder je cca 516ccm. Po raznih grafih je to res že "45" area. Ampak jebiga, mi štartamo z 40kami...
Sem šel pa preverit še originalne SU karburatorje. Sta dva dvojna, venturi 34mm. Sploh ne tolk švoh! :lol:

@Tine: ko praviš, da imaš ti jetting tam-tam, kakšno pa imaš odmično oz. pri kolikih rpm imaš peak power in kje se konča?
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 05 Dec 2017, 22:08

pero27 wrote:Dobr, sam to ni fore pol :D
Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...
Spet bluziš. Probleme z itb injectionom imaš samo če ni prav stunano, ker ni prav zmerjena količina zraka, ki vstopa v motor.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by pero27 » 06 Dec 2017, 00:02

Ja nepane; če maš fiksen premer itbja, potem je ta premer optimalen samo pri enih ozkih obratih, pri nižjih ti hitrost zraka pade in manj nafila cilinder kot bi ga lahko, pri višjih pa predstavlja blokado. Al misliš da so japonci za brezveze dajal CV ITBje na motorje?
Sej zwieitaktar bo tud laufal če mu namontiraš ravno cev za auspuh, če bi rad pa še kaj profitiral od auspuha rabiš pa resonančno bučo, isto je pa z ITBji in fergazerji. Sej bo laufalo... ampak lahko bi laufalo boljš!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 06 Dec 2017, 08:59

Gremo se premaknit v temo o frgazerjih daj, da ne smetimo Lauku.


Peter, venturije pa lahko bp jaz postružim, da ne boš iskal naokoli nekih dvomljivih majstrov.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by Tine » 06 Dec 2017, 16:47

L4UK0 wrote:
@Tine: ko praviš, da imaš ti jetting tam-tam, kakšno pa imaš odmično oz. pri kolikih rpm imaš peak power in kje se konča?
Odmična je 294° advertised, ampak je top end te odmične v teh motorjih nekje med 5800-6000 pri standardni geometriji klackalic. Zelo je uporaben med 2500-5500, do nekje 6k še ma smisel, višje pa več skoraj ne.
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by L4UK0 » 11 Dec 2017, 22:02

Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Nissan L6 resto-mod

Post by eugene » 13 Dec 2017, 16:41

poravnat je blo treba.
Image
Let's go Brandon!
Post Reply