E30 Titanic <3
Re: E30 Titanic <3
Dejansko fukiš... dobro izpade haha Zadnji most mam že nagledan v Zagrebu, če se nebo najdo kakšen tukaj, sprednja pesta mam z bremzami... roke bom naročo na Poljskem pol pa bo v kombinaciji s kakim drugim steering rackom nov avto
Ti tipsoni delajo roke za 5-lug conversion z navadnim e36 pestom:
CYBUL Radical Solutions na FB
Ti tipsoni delajo roke za 5-lug conversion z navadnim e36 pestom:
CYBUL Radical Solutions na FB
Re: E30 Titanic <3
Zakaj rabiš večje bremze na 1.8 motorju????SSG wrote:Hvala naslednje kar je v planu je 5-lug z večjimi bremzami upam da čimprej...Krt wrote:Pohvale za dobro delo!
Kupi rajše bolj kvalitetne ploščice in diske-keramične.
Drugače pa imam jaz dvojne zadnje roke za e30 za 5x120
Drift is not a crime, is a different driving style
Re: E30 Titanic <3
Da se lahko normalno na Soboth pelam večje bremze nikol ne škodijo Pa mašin bom tak fukno vun prej al slej
Re: E30 Titanic <3
Super razmišljaš, ampak jaz bi na tvojem mestu prvo izboljšal podvozje in razmišljal o kakšnem is-u (iz Kermatove e36 naprimer), o 6 cly in papirjih lahko pozabiš, razen če imaš pač vijolčnih perajt
Drift is not a crime, is a different driving style
Re: E30 Titanic <3
Sej kaj pa je drugega 5 lug swap z bremzami ko podvozje IS majo vsi pa premalo leti, pa po zakonu je isti prekršek če daš IS not al daš bilo kaj druga not kdo bo te na tehničnem vido kaj, če nič ne gledajo razn bremz pa luči
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: E30 Titanic <3
Problem je ker ti da magnet na mašino, da šteje obrate (za meritev emisij) in potem mal ne gre skupaj 3 detonacije na en obrat motorja, pa 4 cilindraš
Če bi dal not V8 mašino bi se pogojno izšlo
Če bi dal not V8 mašino bi se pogojno izšlo
Re: E30 Titanic <3
Ma tu ko sem jaz bil zadnji dve leti je haubo odpr samo za številko šasije... še dobro da je tehnični 1x na leto LOL
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: E30 Titanic <3
Kako ti je pa potem lahko emisije zmeril, če ni vedel pod kakimi obrati laufa avto? Emisije se meri pri določenih obratih in obratomer v avtu ni ravno nek merodajen inštrument, zato pa dajo magnet z senzorjem na motor...
Re: E30 Titanic <3
Ja te se je že naredo da meri, pa v bistvu ni... OVO JE BALKAN! sicer pa je tema zašla v smer ki ni pomembna tak da zaključimo s temi tehničnimi pregledi
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: E30 Titanic <3
Se strinjam
No, samo glede bremz se pa glih ne; lahko pridobiš precej nevzmetene in še huje - rotirajoče mase in se ti potem lahko precej pozna na tem kako se avto drži ceste, na udobju vožnje in pospeških - tako da če jih ne rabiš, jaz nebi ravno nekih ogromnih bremz gor tlačil. Če pa noriš in če bo šel v kratkem šestak v avto, potem pa definitivno
No, samo glede bremz se pa glih ne; lahko pridobiš precej nevzmetene in še huje - rotirajoče mase in se ti potem lahko precej pozna na tem kako se avto drži ceste, na udobju vožnje in pospeških - tako da če jih ne rabiš, jaz nebi ravno nekih ogromnih bremz gor tlačil. Če pa noriš in če bo šel v kratkem šestak v avto, potem pa definitivno