Že mam vse razen sprednjh rok Zakaj si pa te kupoval to, če ni dobra ideja naredit?Zakaj rabiš večje bremze na 1.8 motorju????
Kupi rajše bolj kvalitetne ploščice in diske-keramične.
Drugače pa imam jaz dvojne zadnje roke za e30 za 5x120
E30 Titanic <3
Re: E30 Titanic <3
Ta avto ni videl udobja že nekaj let. Zvočne izolacije ni več nikjer razen pod zadnjimi sedeži... bremze pa so valda težje če so večje
Re: E30 Titanic <3
5x120 sem opusto, ker nemoreš dat na oldschool nekih novejših OZ feln brez roba, vbistvu pa na bremzah ne pridobiš nič dosti s tem kompletom 5x120
Itak pa če je vso ostalo podvozje org, ne vem čemu boljše bremze. V ovinku pa se boš bo strehi peljal
Itak pa če je vso ostalo podvozje org, ne vem čemu boljše bremze. V ovinku pa se boš bo strehi peljal
Drift is not a crime, is a different driving style
Re: E30 Titanic <3
Kak to misliš?TimiMB wrote:5x120 sem opusto, ker nemoreš dat na oldschool nekih novejših OZ feln brez roba
Ti že veš kak se po strehi pelje Kako podvozje pa maš ti, da deluje dobro z malimi bremzami?TimiMB wrote: Itak pa če je vso ostalo podvozje org, ne vem čemu boljše bremze. V ovinku pa se boš bo strehi peljal
Re: E30 Titanic <3
To ima še ne hlajene diske ali že hlajene?
Če prav vem ima PFL nehlajeni disk, kar je res podn od bremz. Sem imel na dveh avtomobilih nehlajene diske in to pregreješ takoj. S tem, da se pogovarjamo o teži 700kg in 54KM
Samo en downhill sem prevozil in je vse žarelo (downhill je trajal dobrih 5min), zadnjič sem isti hrib nažigal dobro uro (dokler ni folku dopizdilo ) z hlajenimi diski in malenkost večjimi (236 vs. 256mm) in je bil občutek na pedalu stalno enak (tudi DOT 5.1 olje da nekaj razlike), s tem da je šlo veliko hitreje, ker avto ni bil več nagibalnik in školko imam noter tako, da me ni premetavalo po celem avtu
Nevem kaj komplicirate iz temi zavorami, kot da bo gor obesil disk dimenzije 325x28mm.
Uglavnem, če imaš nehlajene diske brez premisleka zamenjaj z hlajenimi, kvalitetno zavorno olje, ploščice in diske. Timija ne poslušaj ima že pri štangicah za stabilizatorje ne razjasnjene pojme.
Če prav vem ima PFL nehlajeni disk, kar je res podn od bremz. Sem imel na dveh avtomobilih nehlajene diske in to pregreješ takoj. S tem, da se pogovarjamo o teži 700kg in 54KM
Samo en downhill sem prevozil in je vse žarelo (downhill je trajal dobrih 5min), zadnjič sem isti hrib nažigal dobro uro (dokler ni folku dopizdilo ) z hlajenimi diski in malenkost večjimi (236 vs. 256mm) in je bil občutek na pedalu stalno enak (tudi DOT 5.1 olje da nekaj razlike), s tem da je šlo veliko hitreje, ker avto ni bil več nagibalnik in školko imam noter tako, da me ni premetavalo po celem avtu
Nevem kaj komplicirate iz temi zavorami, kot da bo gor obesil disk dimenzije 325x28mm.
Uglavnem, če imaš nehlajene diske brez premisleka zamenjaj z hlajenimi, kvalitetno zavorno olje, ploščice in diske. Timija ne poslušaj ima že pri štangicah za stabilizatorje ne razjasnjene pojme.
Get low, no matter how
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re:
A na 5 lukenj ga bos predelal?SSG wrote:Dobro si napisal! Prav maš, nehlajeni diski + bobni so gor in ni za downhill, mi pa se radi gremo vozit gor na Soboth Kaj pa te maš pri štangicah za sfalit? Gor bom dal hlajene od e36 spredi pa od 318ti vzadi
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Re: E30 Titanic <3
OKCox wrote:Wer bremst hat Angst!
Ja, če se bo vreme umirlo hahanicjasno wrote: A na 5 lukenj ga bos predelal?
Re: E30 Titanic <3
Vsaka šola nekan stane in vaja dela mojstra. Podpiram razno razne predelave z občutnim rezultatum.
Sem že zeloooo dosti sprobal na E30-praktični del, tudi štangicami ampak sem izboljšal org. vpetje stabilizatorja tako da sem več kot zadovoljen, googla pa se mi res ne da brat cele dneve.
Vglavnem meni standardne mere diskov na e30 opravljajo funkcijo, le material ni standardni.
Sem že zeloooo dosti sprobal na E30-praktični del, tudi štangicami ampak sem izboljšal org. vpetje stabilizatorja tako da sem več kot zadovoljen, googla pa se mi res ne da brat cele dneve.
Vglavnem meni standardne mere diskov na e30 opravljajo funkcijo, le material ni standardni.
Drift is not a crime, is a different driving style
Re: E30 Titanic <3
Za 318 (tudi IS) je vrh glave če imaš zadaj serijske diske, spredaj pa daš 280mm + 4 batne alu čeljusti od Mazde RX7 Če ti uspe to kombinacijo z dobrim oljem (recimo RBF 600/660) in bolj agresivnimi ploščicami (recimo Ferodo DS3000 in podobne) pregreti, so samo 2 opcije, ali si preveč in brez potrebe na zavorah, ali pa si res tako hud voznik na spustih. Če je prvo, se boš navadil pravilno zavirati in bo problem rešen Če je drugo, ti pa tudi serijske zavore od E36 ne pomagajo, bo treba it na kaj hujšega
Podoben setup (zadaj serijski diski z boljšimi ploščicami, spredaj 280mm diski z boljšimi ploščicami) vozim na cca. 100kg lažjem avtu od E30 že 5-6 sezon, pa se je res res redko kdaj zgodilo da sem sistem pregrel do te mere, da je avto začel slabše zavirati Se je pa to zgodilo po recimo nekih 8 krogih Redbullringa (ki je precej krut do zavor) in po kakšnih cestnih spustih daljših od 10km (Col, Hrušica, Zavodnje,...), ob res konkretnih vožnjah. Tako da ne pišem ravno na pamet. Grem pa zdaj spredaj na 4 batne alu Brembote in 290-295mm diske iz 2 razlogov, boljši občutek na pedalu ter boljše oddajanje toplote čeljusti, zavorna moč se prav veliko ne bo povečala verjetno, ker disk ne bo prav veliko večji, prav tako ne površina zavornih ploščic.
Podoben setup (zadaj serijski diski z boljšimi ploščicami, spredaj 280mm diski z boljšimi ploščicami) vozim na cca. 100kg lažjem avtu od E30 že 5-6 sezon, pa se je res res redko kdaj zgodilo da sem sistem pregrel do te mere, da je avto začel slabše zavirati Se je pa to zgodilo po recimo nekih 8 krogih Redbullringa (ki je precej krut do zavor) in po kakšnih cestnih spustih daljših od 10km (Col, Hrušica, Zavodnje,...), ob res konkretnih vožnjah. Tako da ne pišem ravno na pamet. Grem pa zdaj spredaj na 4 batne alu Brembote in 290-295mm diske iz 2 razlogov, boljši občutek na pedalu ter boljše oddajanje toplote čeljusti, zavorna moč se prav veliko ne bo povečala verjetno, ker disk ne bo prav veliko večji, prav tako ne površina zavornih ploščic.