Page 5 of 6

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 06 May 2017, 23:59
by Cox
kmetek wrote: Nej nekdo sešteje koliko so 4 batki, repair kit, peskanje + barvanje, pa da vidmo kje smo.
Bi se kr strinjal tukaj .. jaz sem moje obnavljal pa mi je blo zal na koncu ...skoda casa. Sej mogoce je res na koncu stalo nekaj majn .. ampak samo če svojo uro cenis na 2€.

Drugace pa sma na benzu dobila batke ven tako da sma v njega zvrtala luknjo vrezala not navoj in pol z vijakom potisnila batek ven ..

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 07 May 2017, 00:06
by kmetek
Cox wrote:Drugace pa sma na benzu dobila batke ven tako da sma v njega zvrtala luknjo vrezala not navoj in pol z vijakom potisnila batek ven ..
Sem že mislu isto predlagat, smo tud že rešil na ta način enkrat. Samo ne upam, kaj pa jest vem, ki mam enga Cliota, kako se dela s starimi avti :lol:

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 07 May 2017, 09:39
by DKsW123
Imam toliko soli v glavi, da vem, da je boljše novo oz. že obnovljeno in se niti nimam toliko časa zajebavat z razdiranjem starih.

Ampak cene so kar dobre za te obnovljene zadeve: https://www.turnermotorsport.com/p-5700 ... csi-79-82/

Če mi kdo najde za moj avto cenejše že obnovljene ali nove zavorne čeljusti, za neko dostojno ceno z možnostjo dostave ima pir v dobrem, pa ne enega. Popolnoma možno je, da moje sposobnosti spletnega iskanja niso tako dobre kot od ostalih.

Problem je tudi, ker do marsikaterega s kakršnimikoli klešči ne pridem, ker je čisto notri in nimam dovolj mesa za prijet. Boma danes s kolegom poskusila kaj nagruntat.

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 07 May 2017, 09:50
by L4UK0
Glede tega linka, katerega si prilimal v zadnjem postu...
Includes $386.95 core charge to be refunded on return of your rebuildable core.
Sej ni tako drago potem. Edino probaj kaj najt v EU, ce ne se ti zaradi postnine in carine ne bo splacalo. ;)

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 07 May 2017, 10:02
by DKsW123
L4UK0 wrote:Glede tega linka, katerega si prilimal v zadnjem postu...
Includes $386.95 core charge to be refunded on return of your rebuildable core.
Sej ni tako drago potem. Edino probaj kaj najt v EU, ce ne se ti zaradi postnine in carine ne bo splacalo. ;)
Tole sem pa spregledal očitno. Bom poskusil najti še kaj v evropi..

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 07 May 2017, 10:28
by MK808
Odnesi čejusti do vulkanizerja, kjer imajo vsaj 10 barov tlaka in poskusi še tam, tako sem jaz svoje zrihtal. Edino pazljivo, daj si 2 leseni kajli not, da ti ne bo batek pošteno zabrisalo :D

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 09 May 2017, 00:48
by FR Wolf
Moje mnenje je, da lepo nipl in mazalico in to porine ven vse... Tudi če je nimaš sigurno obstaja kak kolega ali bližnji kmet ali gradbinec(pri bagerjih je to mus imet) pa narediš in daš za eno tubo masti. Pri teh, ko ti oni obnovijo čeljsuti je tako, da ponavad znaš dobit precej požrto čeljust od peskanja. Če so tvoje po videzu na zunaj v zelo dobrem stanju sploh ne razmišljaj in se obnove loti sam. Ate ima super classic oddelek, pošleš mail ti dajo vse informacije o kompletu za obnovo, naročiš in zmontiraš. So pa te rabljene čeljusti kar držijo ceno, ker so tudi na e9, e3 in del 2002 turbotov je tudi imel te čeljusti. So se pa prodajale pred cca 3 mesci take čeljusti zgledalo je kot obnovljene za 370€ :)

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 09 May 2017, 07:46
by croma_man
jst bom mel svoje viška ker grem na mal boljše oz. bo 2002 dobil od e21 4 batne...tak da original set 4 batnih od 2002 bi znal bit naprodaj.

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 09 May 2017, 08:47
by FR Wolf
croma_man wrote:jst bom mel svoje viška ker grem na mal boljše oz. bo 2002 dobil od e21 4 batne...tak da original set 4 batnih od 2002 bi znal bit naprodaj.
Chroma tud z distančniki med levo in desno polovico, je do teh ko so na e12 in poznejših turbačih velika razlika :)
Še slika, da se ve o čem se govori... (levo 1602-2002 čeljusti in desno 2002turbo)
Image

Re: BMW E12 525a 1976

Posted: 10 May 2017, 09:33
by DKsW123
Sem dobil mazalico in bom te dni poizkusil dobiti narazen.