BMW E12 525a 1976
Posted: 12 Mar 2017, 10:39
Pozdravljeni,
nisem sicer nov na forumu, ga spremljam že en čas. Nisem pa doslej predstavil še nobenega avtomobila.
Torej omenjeni avto je nanjnovejša pridobitev, vsa bolezen oz. ljubezen do starih kant še posebej BMW-jevih pa se je začela dobra tri leta nazaj, ko sem kupil dobro staro e34 525i z namenom preprodaje. Z avtom sem vseeno naredil kar nekaj kilometrov. Takoj po prodaji me je nekaj začelo vleči nazaj.
Pred kratkim sem imel še 2 komada e34, ena je ostala za dele tako, da če kdo kaj rabi je avto še skoraj kompleten, drugo sem prodal ker imam kapacitete polne.
Pri hiši je cca. 10 let že tudi Hrošč 1200J letnik 76.
Približno eno leto nazaj je k hiši pot našel tudi TAS-ov Golf mk1 1.6d.
Istočasno si dobri dve leti lastim še nedokončan projekt Mercedeza W123 300dA, ki se prodaja med malimi oglasi.
Ker pa od viška ne boli glava sta tukaj še 2 BMW-ja letnik 88 in sicer serije 7 E32. Eden je za dele, ker vedno kak vijak prav pride. V drugem je slavni m30b35 motor in ročni menjalnik.
Sedaj pa je tukaj še moj prvi "Shark Nose" BMW E12 525 z avtomatskim menjalnikom. Motor je popularni 6 valjni M30 z verigo in uplinjačem. Avtomatski menjalnik ima vsega skupaj 3 prestave.
Od avtomobilov je trenutno vozno vse razen Mercedes, pa še s tistim sem se pripeljal domov preden se ga je začelo rezat.
Zgodba E12: avto sem zasledil zvečer na avto.netu-u in kljub pozni uri poklical ter se dogovoril za ogled takoj zjutraj. Če sem iskren sem vedel, da bom avto vzel že takoj po pogovoru z lastnikom. Kaka je zgodba avtomobila? Prejšnji lastnik si ga je lastil Slovenec živeč v Nemčiji že od leta 1990 in ga vseskozi tam tudi uporabljal. Avto pa je leta 2003 pripeljal v hrambo v Prekmurje, ker imajo tukaj nepremičnino. Pred tremi leti so ga prestavili v uto, v kateri sem ga jaz našel. Avto je bil na suhem, stal na betonu in v zračnem prostoru tako, da je teh 14 let dobro prestal.
Avto sem sedaj postavil v garažo in uredil osnovne stvari da ga lahko zaženem. Najprej ni bilo iskre, ker je bil na poti do tuljave nekje slab stik. Potem se je izkazalo, da je zabasana cev dovoda goriva. V naslednjih dneh imam namen izčrpati vsebino rezervarja in prepihati cev ter menjati filtra goriva. Zavore je prijelo, ampak se ga je vseeno nekako dalo prestaviti z veliko napora. Včeraj sem zato še začel razdirati zadnje zavore. Avto je včeraj prižgal iz 1,5l flaške in teče presenetljivo uglajeno. Namen imam še sneti uplinjač in ga kompletnega ščistit. Včeraj se ga je tudi posesalo, danes ali v naslednjih dneh pa ga čaka pranje po dolgem času.
Avto bo po planu na cesti naslednjo sezono in gre takoj, ko bo vozen v garažo na drugo lokacijo.
nisem sicer nov na forumu, ga spremljam že en čas. Nisem pa doslej predstavil še nobenega avtomobila.
Torej omenjeni avto je nanjnovejša pridobitev, vsa bolezen oz. ljubezen do starih kant še posebej BMW-jevih pa se je začela dobra tri leta nazaj, ko sem kupil dobro staro e34 525i z namenom preprodaje. Z avtom sem vseeno naredil kar nekaj kilometrov. Takoj po prodaji me je nekaj začelo vleči nazaj.
Pred kratkim sem imel še 2 komada e34, ena je ostala za dele tako, da če kdo kaj rabi je avto še skoraj kompleten, drugo sem prodal ker imam kapacitete polne.
Pri hiši je cca. 10 let že tudi Hrošč 1200J letnik 76.
Približno eno leto nazaj je k hiši pot našel tudi TAS-ov Golf mk1 1.6d.
Istočasno si dobri dve leti lastim še nedokončan projekt Mercedeza W123 300dA, ki se prodaja med malimi oglasi.
Ker pa od viška ne boli glava sta tukaj še 2 BMW-ja letnik 88 in sicer serije 7 E32. Eden je za dele, ker vedno kak vijak prav pride. V drugem je slavni m30b35 motor in ročni menjalnik.
Sedaj pa je tukaj še moj prvi "Shark Nose" BMW E12 525 z avtomatskim menjalnikom. Motor je popularni 6 valjni M30 z verigo in uplinjačem. Avtomatski menjalnik ima vsega skupaj 3 prestave.
Od avtomobilov je trenutno vozno vse razen Mercedes, pa še s tistim sem se pripeljal domov preden se ga je začelo rezat.
Zgodba E12: avto sem zasledil zvečer na avto.netu-u in kljub pozni uri poklical ter se dogovoril za ogled takoj zjutraj. Če sem iskren sem vedel, da bom avto vzel že takoj po pogovoru z lastnikom. Kaka je zgodba avtomobila? Prejšnji lastnik si ga je lastil Slovenec živeč v Nemčiji že od leta 1990 in ga vseskozi tam tudi uporabljal. Avto pa je leta 2003 pripeljal v hrambo v Prekmurje, ker imajo tukaj nepremičnino. Pred tremi leti so ga prestavili v uto, v kateri sem ga jaz našel. Avto je bil na suhem, stal na betonu in v zračnem prostoru tako, da je teh 14 let dobro prestal.
Avto sem sedaj postavil v garažo in uredil osnovne stvari da ga lahko zaženem. Najprej ni bilo iskre, ker je bil na poti do tuljave nekje slab stik. Potem se je izkazalo, da je zabasana cev dovoda goriva. V naslednjih dneh imam namen izčrpati vsebino rezervarja in prepihati cev ter menjati filtra goriva. Zavore je prijelo, ampak se ga je vseeno nekako dalo prestaviti z veliko napora. Včeraj sem zato še začel razdirati zadnje zavore. Avto je včeraj prižgal iz 1,5l flaške in teče presenetljivo uglajeno. Namen imam še sneti uplinjač in ga kompletnega ščistit. Včeraj se ga je tudi posesalo, danes ali v naslednjih dneh pa ga čaka pranje po dolgem času.
Avto bo po planu na cesti naslednjo sezono in gre takoj, ko bo vozen v garažo na drugo lokacijo.