Page 1 of 4

Hrošč

Posted: 18 Jan 2017, 21:42
by piko
Pozdrav,

iščem človeka, ki ima hrošča v dnevni rabi in bi bil pripravljen testirati nov short shifter kake 3-4 tedne, da vidimo, kako zadeva deluje, pomanjkljivosti itd.

Za montažo je potrebno odstraniti tepih nad tunelom in izvrtati 3 luknje za pritrditev.

Se javi kdo? Seveda ne zastonj.

Re: Hrošč

Posted: 18 Jan 2017, 22:56
by eugene
Mogoče jaz. Imaš kake slike. Kake luknje je treba zvrtat? Za kak vijak? Sedaj se vozim z JSC replico hursta in sem ful zadovoljen proti originalu. Bugtech shifter za hrošča si verjetno vidu. Ta je ful tech izgled in enostaven.

Re: Hrošč

Posted: 18 Jan 2017, 23:21
by Tine
Tudi jaz, bi pa bilo potrebno počakati do sezone, saj je pozimi zaradi soli na cesti garažiran. Je pa novi model.

Re: Hrošč

Posted: 19 Jan 2017, 00:00
by Cox
Zanimivo, kake slike od projekta?

Re: Hrošč

Posted: 19 Jan 2017, 00:01
by piko
Narejen je na istem principu kot moji ostali za bmw, opel ali vw. Dizajn ni enostaven, je pa ucinkovit in preverjen. Hodi so nastavljivi. Rabi vsaj 3 6mm luknje. Prototip je le eden, ni pa tezave naredit vec kosov. Proto ni lep, ker je bolj bistven dizajn kot drugo. Ko bo vse nared, naredimo lepe kose. V petek dobim se zadnji nabavljen kos, potem poslikam. Lahko naredim za oba.
Me veseli odziv. Se slisimo. Hvala.

Re: Hrošč

Posted: 19 Jan 2017, 00:12
by Cox
Načeloma ljudje neradi vrtajo v svoje avtomobile, v kolkor bi bila izvedba mogoča bi močno priporočal da uporabiš originalna pritrditvena mesta, kot to počne "konkurenca".

Re: Hrošč

Posted: 19 Jan 2017, 09:01
by eugene
Tu se strinjam z coxom. Mislim da zna bit to malo težava za marsikaterega lastnika hrošča. Plus vidim neki tehničnih težav. Kot prvo je tunel zaprt in ne moreš spodaj primit z matico. Se pravi bi mogu uporabit vijake za pleh, montirat kake vložke z navoji, kar pa ima malokdo, ali pa varit. Hroščev tunel je tudi precej ozek in nima na vrhu ravne površine, razen kjer se originalno montira ročka z dvema m8 vijakoma. Razen če si mislu montirat na stranice tunela.

Image

Kolkor se spomnem so tvoji menjači motorsport varijante ala CAE, ki ima v ponudbi tudi hroščev menjalnik in se montira na original točke.
Image

http://www.shop.cae-racing.de/index.php?a=22&lang=eng

Re: Hrošč

Posted: 19 Jan 2017, 22:05
by piko
Pripomba glede vijačenja je povsem na mestu, jo bom upošteval. Hvala. Torej, včerajšnje delo s podstavkom danes roma v špene in začnem na novo :)
Ima pa CAE zanimiv princip povezave ročice na menjalno štango s kardanom, Ne vem, kako se obnese, ker so vse izvrtine v ceveh, kjer nalega krogla precej konusne, on pa tam not privije špancango. Pomoje niti ni zelo toga stvar ?!
Jaz z mojim sistemom ostajam na krogli, enako kot OEM, samo je jeklena, hodi pa nastavljivi.
Če po pravici povem, nisem hrošča nikoli šraufal, niti se z njim še nisem niti peljal. Za par 100 eur sem ga tudi pripravljen kupiti za test shifterja.

Re: Hrošč

Posted: 20 Jan 2017, 11:26
by eugene
Nevem kolko se boš peljal z hroščem za par 100euro. :lol:

Re: Hrošč

Posted: 20 Jan 2017, 14:07
by Cox
Ja žal so časi hroščev po par 100 mimo :D ... sicer nebi rad bil party breaker, ampak se bojim da pretiranega interesa za tako zadevo na trgu nebo, tako da v kolikor projekt zahteve veliko časa, truda in denarja mislim da se to iz poslovnega vidika ne izplača ..
Aircooled scena gre v čist neko drugo smer ..