Page 2 of 2

Re: 356 headwork

Posted: 07 Dec 2016, 18:24
by eugene
Izpušno je skoraj celo skrito tako, da ga nisem tikal. Vsisno pa sem postružu slab mm po zunanjem fiju del ki gleda iz porta. lahko bi ga bil še kaj skrajšal a nisem.

Re: 356 headwork

Posted: 07 Dec 2016, 21:39
by L4UK0
Waw, zgleda kot, da bo še en motor dobil lepo zrihtano glavo! :D
Se bo treba kej zmenit...hint hint :lol:

Re: 356 headwork

Posted: 07 Dec 2016, 21:42
by L4UK0
Btw kaj pa port matching med glavo in kolektorji?

Re: 356 headwork

Posted: 08 Dec 2016, 01:44
by pero27
Dobr ti tole friziraš, vsaka čast!
Tisto ročno orodje za štengo pobrat mi je še posebej všeč :P

Re: 356 headwork

Posted: 08 Dec 2016, 10:54
by DS71
fino narejeno ..priden :)

A stebla ventilov si tudi tjuniral al so original takšna? Jaz bi jih še malo okresal ... :lol:

Re: 356 headwork

Posted: 08 Dec 2016, 10:58
by croma_man
vsaj pri bavarcih če napadeš ventile zna pridit do težav ker so poboljšani in z obdelavo ta del pobereš / oslabiš. Lahk da kej narobe trobim ampak takrat ko se je moj motor delal sem se odločil za original "težo" ventilov prav zarad tega.

Re: 356 headwork

Posted: 08 Dec 2016, 15:08
by eugene
L4UK0 wrote:Btw kaj pa port matching med glavo in kolektorji?
Nisem dobu kolektorjev zraven da bi prečekiral a mislim da ni nekih težav tu.


DS71 wrote:fino narejeno ..priden :)

A stebla ventilov si tudi tjuniral al so original takšna? Jaz bi jih še malo okresal ... :lol:
Ne stebla nisem tanjšal. Je celo skrito z vodilom. Če bi krajšal vodilo( vsisno) bi blo smiselno a vprašanje kaj bi pridobu in kakšne težave bi si lahko nakopal.

Če bi zbiral komponente potem bi šel na SS ventile z 8mm steblom in tudi vodila temu primerna.