Page 1 of 1

Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 13 Oct 2016, 16:09
by opelsime
Pozdravljeni,
Vam, ki imate vec motornega znanja se bo verjetno vprasanje zdelo smesno. Izpusni kolektor ima na vrhu kjer nalega na sesalni kolektor vecjo odprtino sesalni kolektor pa rebra za boljsi prenos temperature. Na tem mestu bom moral izdelati distancnik za razmak med kolektorjema sedaj se mi pa poraja vprasanje ali glede na to, da je avto mobilem le "poleti" sploh potrebujem to odprtino oziroma kaksen je sploh pomen.
Lep pozdrav

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 13 Oct 2016, 17:54
by pero27
Če misliva na isto stvar je to predgretje zraka; to ne rabaš - če nimaš nekega mehanizma, ki bi zadevo pri polno segretem motorju zaprl ti pa še par konjev požre, ker je zrak ki pride v motor bolj topel in posledično redek.

Drugače pozimi to nuca da se ti na metuljčku na fergiju ne nabira led (isto funkcijo opravlja tudi vodno ogrevan kolektor, če maš to)

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 14 Oct 2016, 09:25
by Anzee
To mas ti na izpusnem kolektorju od CIH motorja z uplinjacem ane, in ma tam vmes kvadratno luknjo. Sesalni klektor pa ima rebrca k gledajo ke notr. Ker bos mel zdaj ti 2.2 / 2.4 motor pridejo sesalne luknje visje, torej tudi razmak med kolektorjema.

Najboljse je, da dobis kolektor od einspritz motorja in pozabis na tisto skatlo od izpusnega kolektorja, ki ga imas zdaj.

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 14 Oct 2016, 09:49
by opelsime
Se vedno pa me zanima pomen. :)

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 14 Oct 2016, 09:55
by L4UK0
Pero ti je glede tega že vse napisal ;)

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 14 Oct 2016, 09:56
by Anzee
Pomen je gretje sesalnega dela kolektorja pri hladnem motorju - da se bencin bolje formira v uplinjacu in ne "kondenzira" v kapljice potem na tem vodoravnem delu sesalnega kolektorja.

Obstaja par "tuningov" tega originalnega sesalnega kolektorja, tukejle notr mas neki o tem:
http://www.opelclub.com/JulyAug2012Blitz.pdf

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 14 Oct 2016, 13:38
by opelsime
Hvala,
Sklepal sem, da ima nek tak pomen. Glede na to, da bo vozno le poleti kako to narediti, alu distancnik, ki bo nalegal na obe povrsini, distancnik, ki bo omogocal nekaksen pretok zraka med kolektorjema "prepih za hlajenje" ali kaksen bolj izolativen material ali cisto prevec kompliciram?
l.p.

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 14 Oct 2016, 15:12
by Anzee
Cak kaksen setup hoces torej ti nrdit? Sesalni kolektor bo original za uplinjac?
Bi rad naredil stock look, torej z originalnimi kosi ali bi dal lahko kaj tudi drugega?

Jaz bi v vsakem primeru poiskal kolektor od einspritzerja, ker ima boljsi flow kot ta frgazerski. Ce bos sesalnega pustil takega, ga pac das gor in to je to. V se boljsem primeru pa das gor en sportni kolektor (npr od lexmaula).

Ce hoces pa stock stock pa das potem eno kocko vmes in je :)

Re: Pomen odprtine med sesalnim ter izpusnim kolektorjem

Posted: 19 Oct 2016, 18:39
by skul
opelsime, če sem te prav razumel v prejšnih postih, misliš ti vstavit 2.4 cih motor ali ne.Na 2.4 ti sploh ne paše selani kolektor od fergazera.