Page 4 of 29

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 25 Feb 2017, 14:53
by pero27
DS71 wrote:A niso puščice proti izpuhu bolj na cvajer mopedih ?
No saj od tam sem tudi navajen :D Na avtomobilskem motorju še nisem na nobenem generalke delal ;)

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 25 Feb 2017, 20:16
by malinuc
jst mam mikrometre pa komparatorje od 17 - 120 mm

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 02 Mar 2017, 02:08
by killergame
Se je izkazalo, da kolegica dela na oddelku meritev v svojem podjetju, tako da so bati in cilindri predani v merjenje. Jutri zvem rezultate meritev. Fingers crossed! :D

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 06 Mar 2017, 02:09
by killergame
Rezultati žal niso kot, bi si jih želel. Namreč so zadeve neuporabne :| Ta V6 me bo stal enga denarja še pa še. Sploh ker folk s temi kvazi generalkami in brez znanja se jih spravi delat, pa več škode nardijo.

Skratka cilindri so pohonani na zadnjo mero tolerance C klase. Oz eni par tisočink izven tudi. 2 cilinder je pa nekaj blo narobe in je sploh pretirano obrabljen.

Bati..so pa ne vem če zaradi tega, ker so pustili stare batne obročke, ali ker je bilo že pred mojim odpiranjem preveč lufta, obrabljeni, da sploh ne dosegajo niti blizu najmanjše tolerance A klase. V njih so črke 5x B in 1x A. Na videz nobenih sledi obrabe videt, pa vendar očitno je. Čeprav noben ne more verjet, sam so bli že na 2 meritvah.

Skratka lufta med cilindrom in batom more bit med 0.050 in 0.069. Pri meni je pa med 0.112 do 0.244 :|


Image


Bati kere mere morejo bit. Moji so izpod vsega.

Image


Cilindri mere. Moji so pogojno C klasa.

Image


In pa luft med enim in drugim kolko more bit. Pri meni je x2 in več.

Image


Pa bi na pogled rekli, da so bati tolk pojebani? Jz nebi nikoli..

Image


Tako, da sem v iskanju drugega seta batov in cilindrov. Mogoče jih uspem dobit že ta teden, sem namreč zvedel za ene cca 7-8 setov (novi in stari). Zaenkrat iščem dobre stare. Novi so ekstramna opcija, ker je cena batov in cilindrov med 750-1000€ :roll:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 06 Mar 2017, 08:07
by zegler
jeba :( vem kak se pocutis, tak sem jaz dal na merjenje eno glavno gred od m10b20 ko je naredila pot iz US, sem cakal na odgovor kot pes na kost.

ej ce ti je avto res tak top of the top, pol ga bos dolgo imel, kar pomeni go for NEW .. bos dobil kake rabljene pa bo spet shit. saj ves oni pregovor, nisi dovolj bogat da bi kupoval poceni ...

kaj pa kaksne tuning zadeve ? si pogledal ? se das pol kakih 500 EUR gor pa mas se vec moci, zdaj ko mas vse narazen.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 06 Mar 2017, 08:57
by eugene
Kaj si res pričakoval da bo kaj drugače? Jaz še nisem odpru motorja ki ima 200-300k km, ki ne bi potreboval novih večjih batov in brušenje bloka. To neko menjavanje batnih in honanje cilindrov da pobere zgornji rob, ki ga erodira izgorevanje ni nič vredno. Je pa stalna praksa. Bati so ponavadi obrabljeni kake 3-4 stote in so rise še vedno vidne. So pa sigurno pojebana ležišča batnih obročkov- predvsem zgornjega. po 200-300k km je cilinder ponavadi obrabljen 5-7 stot in to sicer le v kanalu , ki je erodiran. Spodaj pa le kako stoto ali 2. potem mojstri tak cilinder pohonajo da zgine kanal ( se pravi je takoj 7 stot večji po celi dolžini menjajo batne in veselo naprej 100k km. Saj avto dela- nekako, samo to ni obnovljen motor. Motor z 100 do 150 k km je mogoče še gre skozi z menjavo batnih obročkov mogoče bo tisti z 200k nekje na meji če je bil res šparan, kar je več pozabi. Govorim za motorje tam iz 70 80 90 z 50 konjih na liter ali več. stare mašine so delale več ja, ampak so ble dosti manj obremenjene. Alu cilinder z nikasilom je pa druga pesem.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 07 Mar 2017, 01:09
by killergame
Mislim dolgo met definitivno avto, sam jurija za bate pa cilinderske puše je mal huda. Mam še upanje, da bom najdo dobre rabljene.

Tuning zadev za te motorje ni. Samo original, pa še to komaj kaj.

Problem teh motorjov je, ker so avti bli zastojn, motor je porn od zvoka in moči, tko da so jih vsi mladi si kupl za gonit brez vzdrževanja. Star olje, nekvalitetno olje, teran mrzel. Pa terja to svoj davek. Ta motor če skrbiš za njega, da je vedno segret šele gonjen, pa vedno dobro olje. To je pol skor večna zadeva ob takem vzdrževanju.

Plus motorji so stari v povprečju te 3.0 12V okoli 30 let.

Skrbi me še ena zadeva zdej. Da niso glave preveč pobrušene. Namreč ni glih veliko treba pobrat, da je že minimum. Si je pa Alfa tut zanimivo to zamislila za zmerit :lol: Še odkrivam, kak hudiča, bi naj to zmero kolk se da točno :)

Image

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 07 Mar 2017, 07:19
by grega983
Filip, daj ne pocaj. Vgrizni v kislo jabolko in naredi kot se šika. Vem da sam veš, da tole hvatanje krivin samo krade ćas in denar, končni rezultat pa je vedno dvomljiv. Vem da te motor tajca a če trenutno nisi v stanju sfinancirati motorja se raje loti štalceza motor. Je na karoseriji kaj za narediti.

Pač dobromerni predlog, ker vidim da tako zavzeto rabljene kose zbiraš

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 07 Mar 2017, 09:11
by eugene
To z višino glave ni neka panika da bi blo neuporabno. Edino ko boš sestavljal, če je fanj znižana pod mero, je pametno prekontrolirat piston to valve clarence. Za to moraš sestavit na suho lahko tudi samo en cilinder in bat,malo plastelina na vrh bata, glavo gor- jo ne zategneš na moment ampak samo da je fiksna , pogon odmičnih v fazo, in nardiš dvakroga z gredjo. Ventil se bo vtisnu v pastelin in zmeriš debelino. Mora bit vsaj 2mm. Če ni moraš polobit pocket za ventil ali ga nardit če ga ni. Ponavadi je zaradi tega podana min mera za višino glave. drugo kar je lahko narobe je da ti zmanjka hoda na napenjalcu od ketne- oz jermena za pogon odmičnih.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Posted: 17 Mar 2017, 23:08
by killergame
Kolikor je videt itak druge opcije kot plunit denar za novo ne bo blo.. Že iščem na polno kje najceneje dobit nekaj čim bolj svežega in dobro ohranjeno novo. Ker eni ti nudijo nov set original za 700€, pa že vse od rje zarad stanja 20 let menda. Ne hvala.

Opcija je tudi dobit bate in cilindre od QV motorja. Cilindri itak isti, bati pa bolj v špic in posledično večja kompresija. Tukaj je pa problem veliko reprodukcij vprašljive kvalitete. Na koncu ostane bolj kot ne samo Mahle Original seti za tam okoli 700-800€. Verjetno bo to tudi edina opcija.

Eugene hvala, sem čisto pozabil na to zadevo za premerit kolk je lufta bat - ventil :)

Drugače sem pa še pri zadnjem poizkusu s starimi zadevami, če bi se uspelo kaj sestavit.


Let's get ridiculous :lol: :D

30 batov in 22 cilindrov. Pa še 6 batov pride haha. Pa verjetn s smukcom ne boma niti za en komplet sestavit mela, kaj šele 2 kompleta 12 batov in cilindrov v tolerancah.

Image