Page 26 of 29

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 30 Dec 2018, 12:21
by pero27
Pa dobro, kaj ti italjani ne vejo da se vodik raztaplja v aluminiju ko ga tališ al kaj?
To men počasi zgleda kot da niso v livarni nobenga razplinjenja delal pred vlivanjem... :shock:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 30 Dec 2018, 21:27
by L4UK0
Uf samo imaš pa res smolo...toliko pobranih in potrganih navojev kot na zadnjih nekaj straneh...pa po tem kar beremo ne izgleda, da bi ti to vse 3x preveč na mrtvo zategoval. :roll: No ja, alfe pač... (trust me I know how it is) :lol:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 31 Dec 2018, 14:59
by killergame
Glede na vse alu dele motorja, pomojem niso kej veliko dali na kvaliteto vlivanja leta 88 :lol: Vsi deli so polni lukenj..

Mja navoji pa tut očitno vsi al pretegnjeni pred mano ali pa enostavno tako slaba kvaliteta. Plus dodaš pe slabe odlitke in maš en kup navojov za popravljat. Me še čaka isto z pokrovom motorja sigurno. Tam je tut na videz že ene par jih čist pretegnjenih...
Jz seveda vse z občutkom ali pa moment ključom zategujem.

In other news :) Pacient preživel operacijo srca.

Image

Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na občutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.

Image

Image

Image

Image

Zgoraj sem se pa vseeno odločil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.

Image

No potem pa montiranje zobatega jermena :lol: Čist italijansko "precizno". Hidravličen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Čeprav sem daleč od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.

Torej če cilaš oznake na odmičnih, potem je glavna gred tko:

Image

Če pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmične tko:

Image

Image

No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.

Image

Image

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 31 Dec 2018, 16:36
by errhec
Spremljam obnovo in samo pohvale.

Imam pa vprašanje, ali je kakšen zadržek glede uporabe Helicoil-a?
Mislim v smislu da ne bi zdržal obremenitev?

LP

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 31 Dec 2018, 18:29
by malinuc
ta helicoil drugače drži brez problemov. Sem že rešil premnik, ko je biu navoj od zavorne čeljusti pobran, brez problema lahko zategneš.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 01 Jan 2019, 14:10
by grega983
Te fedre rešujejo situacije na vseh mojih italjanih. In se super obnesejo

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 01 Jan 2019, 21:06
by killergame
Nobenih zadržkov. To bi bla skrajna opcija, če nebi M8 prijel. Ampak če se ne motim more bit potem luknja M10 za helicoil. Kar bi bla pa ze vlka luknja v ohišju črpalke. Kjer je dost mesa, ni panike.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 01 Jan 2019, 22:33
by pero27
Helicoil imajo svoje navojne svedre, je blizu M navojem, ampak ni isto, če hočeš da je res narjeno tako kot je treba vrežeš njihov navoj. ;)
Ask me how I know :broken:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 04 Jan 2019, 12:29
by george wheels
helikon je veliko močnejša stvar kot vijak direkt saj je površina navojnice veliko večja, mislim da majo japonski motorji zdej kar original že helikone

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 04 Jan 2019, 14:34
by DS71
pero27 wrote:Helicoil imajo svoje navojne svedre, je blizu M navojem, ampak ni isto, če hočeš da je res narjeno tako kot je treba vrežeš njihov navoj. ;)
Ask me how I know :broken:
a si kupil samo helcoil ? :D
v garniturah ponavadi dobiš sveder in navojni sveder