Mercedes 190 (W201)

Post Reply
domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Mercedes 190 (W201)

Post by domen90 » 02 Sep 2016, 19:30

Mercedesa sem želel kupiti že kar nekajkrat, pa sem se na koncu vedno odločil za kaj drugega. Po 6000km v treh mesecih z Megane GT-Line sem si zaželel nekaj starega z zadnjim pogonom in karakterjev, ki ga sterilni novejši avtomobili po večini nimajo. Pogledal sem nekaj W202 C180 modelov, nekateri so bilo bolj kot za prodajo primerni za na odpad, drugi precenjeni, en pa korekten avto v solidnem stanju, vendar žal z manj korektnim lastnikom, ki si je 15 minut pred prepisom premislil glede prodaje. Sem kar vesel, da si je, saj sem zaradi tega ponovno odprl avto.net in pogledal še malo za W201, po katerih sem v podforumu "Informacije pred nakupom" že spraševal. In sem zagledal zelo všečen primerek, ki je le nekaj mesecev mlajši od mene. Lastil si ga je starejši možakar, ki je po telefonu dajal kar dober vtis, povprašal sem ga o tem in onem ter izvedel še več kot sem želel vedeti. Po službi sem bil že na poti na ogled na Vrhniko.

Gre za model z 1.8 bencinskim motorjev v meni najljubši barvi za ta model - Bornite. Prvič je bil registriran aprila 1991, števec kaže 202.000km. Od opreme, mislim da nima nič pametnega. Radio s CDjem od Daniele, ki ga je lastnik itak hotel nazaj. Pa morda spojler, ki se mi zdi, da ni originalen. Pomik stekel je na žgance, ogledala tudi. Naslona za roke nima, airbaga tudi ne. Servo volan je, za ABS pa nisem siguren, bo treba sprobat. Centralno zaklepanje je in dela, ampak najbrž so to imeli vsi. Ključ je ločen za odklepanje in vžig, rezervne sem dobil, takisto jugoslovanska navodila s servisno knjižico, v zadnji polici pa je še originalna prva pomoč.

Na ogledu sem izvedel za vse napake, tako da po kasnejšem pregledu na dvigalu ni bilo presenečenj. Ima nekaj rje, vendar nič pretresljivega za 25 let star avto. Krasta se je naredila okrog antene, na obeh pragih spredaj in zadaj, tri kraste na havbi, dve na levem loku nad vrati in dve pikici na pokrovu prtljage ter nekaj malega pod spojlerem. Na spodnjem delu karoserije nič kritičnega, nekaj površinske rje, ki se bo enostavno sanirala. Vpetje mostu je ok, enako tudi vpetje prednjih vzmeti in amortizerjev, na zadnjih pa tudi ni nič pretresljivega. Voznikov sedež je malce strgan in ga bom zašil. Zamenjati bo potrebno nekaj tesnil na motorju in sprati olje, narediti optiko, urediti zavore, ki včasih potresejo, to pa je tudi vse. Kakšno reč bom zamenjal še preventivno, naredil servis in dodal kak bombonček.

Avto se ne bo restavriral, niti ne bi temu rekel obnova. Tehnično bo 100% brezhiben, na zunaj pa bo survivor. Rja se bo popravljala lokalno, naj se vidi, da že dal nekaj skozi. Sedež se bo pokrpal, naredil bom temeljito protikorozijsko zaščito. Votli deli z Dinitrol mehkim voskom in Krown oljem, podvozje z Dinitrol trdim voskom, ki se popolnoma posuši in se ne bo pacal ter nase vlekel umazanije. Preverjen recept, ki se je odlično obnesel že nekajkrat in sem prepričan, da se bo tudi pri tem avtu.

Takšen je bil ob nakupu.

Image

Image

Notranjost je pa takšna. Prevleke iz Špara bodo šle v smeti, dokler se na avtu dela, pa naj ostanejo. Volan bi rad imel lesen, morda bom zamenjal prestavno ročko, saj je postala mehka gumijasta in je občutek, kot da držiš dildota. Tepihi bodo sledili usodi prevlek, če kdo ve za kakšne turške tepihe se priporočam, če mi jih ne uspe dobiti, bom naročil neke normalne iz Konstilla, s katerimi imam dobre izkušnje (kupil že 4 komplete).

Image

Nato sem odstranil plastične pragove in bočne plastične obloge, da sem preveril stanje spodaj. Vrata popolnoma brez rje, pragove bo potrebno popraviti.

Image

Po porabljenih dveh žetonih na wapu sem očistil tudi robove blatnikov, po 25 letih se je spodaj nabralo precej umazanije.

Image

Motorja še nisem pral, bodo mehaniki povedali, kaj je potrebno zaščititi pred vdorom vode, da kasneje ne bo težav.

Image

Za eno popoldne po službi bo dovolj, nadaljujem naslednji teden.

Image

Image
Last edited by domen90 on 12 Feb 2017, 21:20, edited 2 times in total.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: W201 190E

Post by DS71 » 02 Sep 2016, 20:21

Dobrodošel med nami in bravo za izbiro ..190 je fin avto.Malo jih rja muči,predvsem na pragovih pa na podnu so ponavadi ene standard kritične točke,drgač pa totalno kulski avto ki diši po starošolstvu in je hkrati precej "moderen" avto ..naj ti služi :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
l3v4rt
Posts: 369
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: W201 190E

Post by l3v4rt » 02 Sep 2016, 21:53

Super, vso srečo pri rihtanju in čim več užitkov z njim - upam da karakter avta ne bo preveč trmast :)
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: W201 190E

Post by kmetek » 02 Sep 2016, 22:03

Dobra predstavitev ;)
Ce bos kje nasel original blago za sedeze, bi tudi jaz narocil za svojega.
A tale 1.8 se kam premakne? Ker moj 2.0 je bolj zalost... A rjo si nasel sele ko si pragove in plastike dal dol iz avta ali je bilo ze prej vidno? Ker na mojem nisem nasel pikice rje, pa ne vem ce jo ima sploh smisel iskat.

Ce ni skrivnost, koliko si dal zanj? BTW, barva je res lepa.
domen90
Posts: 65
Joined: 02 Sep 2016, 19:27
Avtomobil: MB C205, Nissan 200SX

Re: W201 190E

Post by domen90 » 04 Sep 2016, 14:49

Hvala vsem. Kje pa so kritične točke na spodnjem delu? Bi jih dodatno zaščitim z voskom. Vpetje mostu, sprednjih in zadnjih amortizejev in vzmeti, še kaj?

1.8 ravno hiter ni, za običajno vožnjo in prehitet kakšen tovornjak ali nedeljskega voznika pa dovolj. Več bom lahko povedal, ko bom z njim naredil nekaj sto kilometrov, razen testne vožnje, se nisem vozil nič. Katerega 2.0 pa imaš? Obstajajo od 90 do 122 konjev. Sedežev ne bom preoblačil, samo zašil. Avto vseeno ni muzejski primerek in razen če mi pade pod roke ugoden lep voznikov sedež, se takšnega rihtanja ne bom šel. Naj se vidi, da se je avto uporabljal, nenazadnje ga nameravam voziti vsak dan. Rjo na pragovih se pa vidi, ko odstraniš plastične pokrove pri luknji za dvigalko. Nov prag Van Wezel je 30eur, zamenjal se bo le tisti del, ki je prerjaven, da bo kar se da malo varjenja.
User avatar
Medo
Posts: 17
Joined: 29 Aug 2016, 18:27
Avtomobil: Mercedes w126

Re: W201 190E

Post by Medo » 05 Sep 2016, 14:34

Dobra izbira in dobrodošel v klub. Mi je pa zanimiva postavitev ročne, ki ni standardna za mercedes. Naj ti dobro služi.
Mercedes-Benz 260 SE W126
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: W201 190E

Post by croma_man » 05 Sep 2016, 14:45

190e majo vsi tak ročno...

zanimiv avto ni kej, kulesen wechsel?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: W201 190E

Post by DS71 » 05 Sep 2016, 19:02

domen90 wrote:Hvala vsem. Kje pa so kritične točke na spodnjem delu? Bi jih dodatno zaščitim z voskom. Vpetje mostu, sprednjih in zadnjih amortizejev in vzmeti, še kaj?
Rjo na pragovih se pa vidi, ko odstraniš plastične pokrove pri luknji za dvigalko.
ma to je načeloma to ..na relativno dobro ohranjenih primerkih ..pa prtljažnik si počekiraj - snemi bočne plastike pa malo poglej ..in povoskaj.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
jur76
Posts: 475
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: W201 190E

Post by jur76 » 05 Sep 2016, 20:50

Super avto, sem enega pred dvemi leti obnovil. Moj je bil 2.0 ajnšpricar po domače z 120 KM, pa brez plastik po strani, eden bolj prvih.
Luštn za šraufat, centralc na luft ,tudi lapute za zrak, ter nastavitev luči. Ponavad so mal zarustan zadaj po robu in v zadnjih košarah in pa pod akumulatorjem.
Želim ti obilo užitkov z merđotam, men je bl kr mal hudo, ko sem ga prodal.
lp
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: W201 190E

Post by malinuc » 05 Sep 2016, 22:04

kmetek wrote:Dobra predstavitev ;)
Ce bos kje nasel original blago za sedeze, bi tudi jaz narocil za svojega.
A tale 1.8 se kam premakne? Ker moj 2.0 je bolj zalost... A rjo si nasel sele ko si pragove in plastike dal dol iz avta ali je bilo ze prej vidno? Ker na mojem nisem nasel pikice rje, pa ne vem ce jo ima sploh smisel iskat.

Ce ni skrivnost, koliko si dal zanj? BTW, barva je res lepa.
blago originalno se dobi, www.steenbuck-web.de ali autosattlerei-artur.de, sem pa prepričan da nista to edini možnosti, nekaj se ga morda celo zna dobiti še prek Mercedesovih nadomestnih delov, vendar bi bilo za preverit.
Post Reply