Page 1 of 1

Obnova spojlerja

Posted: 17 Aug 2016, 18:21
by opelsime
Pozdravljeni,
Ali je ze kdo obnavljal stare gumi spojlerje? Ti Oplovi spojlerji so zelo mehki tako, da se kaksno kitanje ter barvanje verjetno ne obnese? Moj spojler je grob ter razpokan kar se verjetno iz slike zaradi slabe kvalitete niti ne opazi. Se je ze kdo ukvarjal s to tezavo ter kako?

Re: Obnova spojlerja

Posted: 17 Aug 2016, 19:30
by DS71
po moje da je to ena taka jeba,pri kateri neke dobre,predvsem pa trajne rešitve ni. V originalu so bili ti materiali tudi barvani,npr, tovarniški zadnji spojler pri MK3 Escortu RS,pa Irmscherjev 3 delni za Manto. Pripravit ga do tega da bo barva držala je še ena milost,pripravit ga do tega,da ga poravnaš (pokitaš in zbrusiš do te mere da je to ok) je pa bolj kot ne neuspelo delo,ker ti bo z časom spet popokalo in se zvilo. Če hočeš odličen produkt,je mogoče še najboljše tega pripravit v nulo,ga kalupirat in naredit poliestersko kopijo ..edino tako bo mir. Oziroma ga spet odlit v neko podobno maso kot je original ,če že hočeš da je mehek
Jaz sem nad iskanjem zelo dobrega mantinega že obupal ...

Re: Obnova spojlerja

Posted: 17 Aug 2016, 20:09
by opelsime
Manta 400 je po eni strani kar se obnove tice se milostna saj mislim, da ima locen spojler med havbo ter blatniki + ne vem kako je z trdoto ampak tega enostavno stisnes za cm. Obicajen spojler pa je v enem kosu tako, da ti ga ob vsakem zapiranju zadnje havbe za kaksen milimeter ali tri + zaviha na gor, da ne govorimo o tistih kolegih, ki ga celo malo stisnejo, tako kot svojo za rit.

Re: Obnova spojlerja

Posted: 17 Aug 2016, 20:43
by DS71
ni milosten :) Na repih ki pridejo na boke,so vsi,ma prav vsi,na mestih kjer so sidrani vijaki poviti(imajo hlebce navzven)...tisto rešit je velik problem. Na havbi pa ne nalega čez celo površino na haubo in je na ta račun vsak med krajnimi nalegi in srednjo nogico zvit oz povešen ..to rešit je še večji problem kot repe