Drago going FR
Drago going FR
Pretekli vikend se je v Le Mansu na dirkališču odvijalo aircooled srečanje pa sma šla z Vladotom na strokovno ekskurzijo ... in ker nisma neka rahleca ki bi tja šla na komot z letalom in se na lokaciji prevažala z nekimi rentacari ipd, je za potovanje bil izbran projekt "Drago" ..
Avto je zgodnji 65letnik, sprednja os še na bolcne, poganja ga pa 1200 kubični motor z 34konjskimi močmi (ko je bil nov )
Ker se kot vsi pravi ljubitelji starih vozil bojimo tunelov ... sma šla pač čez alpe
Za prvi dan sma izbrala passo Stelvio najvišji prečaz čez alpe na 2,757 m nadmorske višine ..
In presneto zaslužena nalepka za Dragota ..
Avto je zgodnji 65letnik, sprednja os še na bolcne, poganja ga pa 1200 kubični motor z 34konjskimi močmi (ko je bil nov )
Ker se kot vsi pravi ljubitelji starih vozil bojimo tunelov ... sma šla pač čez alpe
Za prvi dan sma izbrala passo Stelvio najvišji prečaz čez alpe na 2,757 m nadmorske višine ..
In presneto zaslužena nalepka za Dragota ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Drago going FR
In tisti(jaz) ki se misli .. tu gor ni blo hrošča že 30 let .. ja veš da ja ...
Mož je bil na poti v Italijo na počitnice ..
No evo tu gor sma prišla .. in ja, prva in druga prestava delata super
Dol je šlo boljše, in prvi dan sma spala ob vodi v Leccotu (ne dejansko ob vodi ampak pač tam v nekem hotelu)..
Naprej pa jutri ...
Mož je bil na poti v Italijo na počitnice ..
No evo tu gor sma prišla .. in ja, prva in druga prestava delata super
Dol je šlo boljše, in prvi dan sma spala ob vodi v Leccotu (ne dejansko ob vodi ampak pač tam v nekem hotelu)..
Naprej pa jutri ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Drago going FR
ODLICNO ...lep pass je tole, enkratna pokrajina, sicer je nisem premagal z avtom ampak je bilo tud lepo.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Drago going FR
dolomiten proti franciji, oldično ! (ni bla napaka pri pisanju).
grem letos tud podobno pot še v septembru čez alpe proti provansi z e21.
več slik, pa kako routo pokaži na google maps.
grem letos tud podobno pot še v septembru čez alpe proti provansi z e21.
več slik, pa kako routo pokaži na google maps.
- L4UK0
- Posts: 3083
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Drago going FR
U pismu tale passo Stelvio bi pa res bil za odpelat en dan...
Pa bravo za Dragota, ne bi si mislil da 34HP zmore do gor... Se mi že pri mojih 120 zdi, da jih začne zmanjkovat...
Pa bravo za Dragota, ne bi si mislil da 34HP zmore do gor... Se mi že pri mojih 120 zdi, da jih začne zmanjkovat...
Re: Drago going FR
Poba in Drago, kapo dol za podvig. Sedaj pa res iskreno, tvoje/vajino mnenje os Stelivu?
Meni je Stelvio lep samo za razgled iz vrha, slikat iz kake serpentine ali pogojno speljat iz zahodne smeri.
TopGearovo opevanje kot ednen najbolj uživanskih gorskih prelazov na svetu? Overrated sado-mazo b.lls.it. Iz šoferjevega sedeža je recimo prelaz Strma reber na poti proti Osilnici kot .... eh, ne bom pisal, vstavi po želji nekaj fajnega .
Stelvio sem z družinsko brunarico (ta ima na papirju skoraj 200KM več od Dragota) prevozil slab mesec nazaj (prvič, verjetno tudi zadnjič) in v vožnji kot taki ni bilo nič užitka. Ves čas sem moral na prekleto ozki cesti paziti štoraste motoriste, ki so se mi v 4-točkovnem modusu (na tleh 2 gumi od pnevmatik in 2 gumi od voznikovih škornjev) po moji strani vozili kontra v serpentinah. Kaj rinejo na Stelvio, če na parkingu od Hoferja niso sposobni narediti ovinka z nogama na stopalkah???
Meni je Stelvio lep samo za razgled iz vrha, slikat iz kake serpentine ali pogojno speljat iz zahodne smeri.
TopGearovo opevanje kot ednen najbolj uživanskih gorskih prelazov na svetu? Overrated sado-mazo b.lls.it. Iz šoferjevega sedeža je recimo prelaz Strma reber na poti proti Osilnici kot .... eh, ne bom pisal, vstavi po želji nekaj fajnega .
Stelvio sem z družinsko brunarico (ta ima na papirju skoraj 200KM več od Dragota) prevozil slab mesec nazaj (prvič, verjetno tudi zadnjič) in v vožnji kot taki ni bilo nič užitka. Ves čas sem moral na prekleto ozki cesti paziti štoraste motoriste, ki so se mi v 4-točkovnem modusu (na tleh 2 gumi od pnevmatik in 2 gumi od voznikovih škornjev) po moji strani vozili kontra v serpentinah. Kaj rinejo na Stelvio, če na parkingu od Hoferja niso sposobni narediti ovinka z nogama na stopalkah???
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Drago going FR
nalim preprosto, izbiraj neobljudene in nepoznane prelaze katere tudi ni potrebno plačat, razni grossglockner,stelvio,...fašeš avtobus ki se iz principa po celi cesti pelje al pa nadobudne 090 motoriste ki si jih že omenil in ni opcije se peljat dinamično če ne vidiš konca ovinka. Takoj ko skreneš iz trendovskih prelazov na ostale, se pa začne zabava
Re: Drago going FR
Ma Stelvio je overrated in res nadležen za vožnjo .. nebom pa rekel da se ne splača it enkrat v življenju preko. To kar je sledilo naslednji dan je bilo bistveno bolj zabavno.
Ker seveda noben od naju ni odpr geografske karte sma bila prepričana da sma pa zdaj že na "oni" strani alp. Jaaaa ... nisma bla
Peljala sma se po AC: Lecco->Milano->Turin->Oulx Karje bil v bistvu najbolj nadležen del celega potovanja, ker je promet na tej relaciji katastrofa .. Innn potem sma šla znova isto zgodbo
Spet cez alpe ... Briançon ->Chambéry ... misla sma it na Grenobel ampak je bil nek predor zaprt.
Ta prelaz pa lahko samo priporočam, ker je res noro. Ceste so široke, vzponi niso tolk divji ... je pa res da ni ograje.
Se nadaljuje ...
Ker seveda noben od naju ni odpr geografske karte sma bila prepričana da sma pa zdaj že na "oni" strani alp. Jaaaa ... nisma bla
Peljala sma se po AC: Lecco->Milano->Turin->Oulx Karje bil v bistvu najbolj nadležen del celega potovanja, ker je promet na tej relaciji katastrofa .. Innn potem sma šla znova isto zgodbo
Spet cez alpe ... Briançon ->Chambéry ... misla sma it na Grenobel ampak je bil nek predor zaprt.
Ta prelaz pa lahko samo priporočam, ker je res noro. Ceste so široke, vzponi niso tolk divji ... je pa res da ni ograje.
Se nadaljuje ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Drago going FR
Bravo Blaž, pa sem mislil, da si softič čakamo nadaljevanje...
Re: Drago going FR
Evo, malo je gužva pa .. no, sej vseeno nadaljujem.
Iz francoskega prelaza sma zaradi časovne stiske morala po AC, ker sma si želela za zadnji dan čim majn kilometrov ... in zadnji dan je bil potem res ql. 250km francoske magistrale z ciljem v Lemans-u.
In prispela na cilj ...
Iz francoskega prelaza sma zaradi časovne stiske morala po AC, ker sma si želela za zadnji dan čim majn kilometrov ... in zadnji dan je bil potem res ql. 250km francoske magistrale z ciljem v Lemans-u.
In prispela na cilj ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.