Page 3 of 3

Re: "Dyno day"

Posted: 28 Jul 2016, 15:09
by croma_man
pa dobr en digitaln merilc daš na cinšpulo pa maso od avta...strošek 20€ za tako firmo kot so ni velik. tolerance ma sigurn manj kot napačno nastavljeni valji kjer kot se vidi si lahk v +/- korigiraš kar hočeš in potem reklamiraš bajne kojne na projektu.

Re: "Dyno day"

Posted: 28 Jul 2016, 17:53
by JureK
A je kaka omejitev glede višine avta, da vem če morem kufer odmontirat al ne. Me zanima kolk je kaj zdej kljuset, ko je na motorju narejena generalka in glanc nova turbina.

Re: "Dyno day"

Posted: 28 Jul 2016, 18:28
by $küll
hmm pri starodobnikih itak tej števci lažejo... jaz vem oba moja lažeta...

Re: "Dyno day"

Posted: 28 Jul 2016, 19:23
by stony
Pri meni tudi, če hoče kalibrirat mu bom priključo vagcom, meni obratomer laže od 200-300 obratov.
Z vagcoma bo pa mel podatek direkt iz ecu-ja.

Re: "Dyno day"

Posted: 09 Aug 2016, 21:52
by TimiMB
Sem tudi interesent, kako nizki oldisi pridejo gor na mizo???
Obratomer imam, ampak + - 100-200 obratov