Page 4 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 22:14
by FR Wolf
pero27 wrote:kaj so pa to zaeni na 4 zajle? zihr so delortoti :)
Mikuni 36mm ampak ne vem točn tipa... Lohka razložiš kaki so variabilni venturiji?

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 22:31
by Tine
Držim pesti, da ti uspe ta številka, čeprav bo brez dodatnih modifikacij motorja pomojem precej težka. Serijski dvolitraš m10 jih ima, koliko, 100 oz. okoliš, tii z višjo kompresijo in kugelfišer vbrizgom pa nekaj čez 130? Dvomim pa, da so bavarci šli podkarburirat oziroma na izpušni strani resno dušit motorje pri vrhu zmogljivostne ponudbe. Bi pa z veseljem ugotovil da se motim, če ti rata! :)


Princip CV fergijev:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wyspAHrMbb8[/youtube]

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 22:32
by eugene
Meni od tej bike carbov me tripajo samo flatslide npr mikuni HSR:
Image

je pa ležeče mikunije( mislim da so tu cv uporabu jpm- legenda v vw svetu) :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8[/youtube]

tu pa flatslidi- 250km iz 1.9 8v z odmično v bloku fantje ;)
Image

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 22:54
by pero27
A ne, Tine to si se pa mal zmotu; že serijski e21 320 z enim dvojnim solexom in bednim izpušnim kolektorjem ma 123 konjev iz tovarne - če tega ne spravim na 150 (al pa vsaj 140 no) pol pa res nimam kej šraufat motorjev...

@Wolf; no sej de dal tine lep video, glavna fora je pa da tud če zahodiš gas ti nebo kar naenkrat padla hitrost zraka in se motor nebo matral; venturi ma tak premer kolkor zraka rabi motor - štela ga pa motor sam z vakuumom.

Dobiš več navora v nižjih obratih in boljšo atomizacijo, bonus je pa to, da nerabiš skrbet da bi montiral prevelik fergazer (venturi) za svojo mašino (v mejah normale) ker se pač odpre kolikor se rabi odpret.

Flatslide fergazerji so pa fajn zadeva za zweitaktarje (ko sem dirkal smo vsi tlačili flatslide konverzijo v delortote) ampak je zadeva za moje pojme preveč občutljiva da bi jo moduliral z nogo in na nečem z tako veliko maso in tako težkim vztrajnikom kot so naši avti - zlo hitro ga preveč odpreš in ti pade hitrost zraka in nisi nč naredu - zelo se matraš med vožnjo da stalno ravno prav pritiskaš na plin.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 23:09
by eugene
Sicer imaš teoretično prav ampak kaj pa vem. Sicer ta hrošč ni težek in vztrajnik je verjetno spimpan do amena ampak vseeno ni videt, da bi se kaj obotavljal čez tiste 1/4 milje ko ga pohodi.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 23:20
by FR Wolf
Tine wrote:Držim pesti, da ti uspe ta številka, čeprav bo brez dodatnih modifikacij motorja pomojem precej težka. Serijski dvolitraš m10 jih ima, koliko, 100 oz. okoliš, tii z višjo kompresijo in kugelfišer vbrizgom pa nekaj čez 130? Dvomim pa, da so bavarci šli podkarburirat oziroma na izpušni strani resno dušit motorje pri vrhu zmogljivostne ponudbe. Bi pa z veseljem ugotovil da se motim, če ti rata! :)


Princip CV fergijev:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wyspAHrMbb8[/youtube]
Hvala za obrazložitev, ker s tami fergiji se kaj dlje kot na slikah motorjev nisem spoznal.
Kaka je pa kaj razpršitev bencina pri velikih obratih napram klasičnih venturijev, ki naredijo stožec megle? Predvidevam da je ta stožec ožji in tudi kapljice so večje...

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 23:58
by pero27
eugene wrote:Sicer imaš teoretično prav ampak kaj pa vem. Sicer ta hrošč ni težek in vztrajnik je verjetno spimpan do amena ampak vseeno ni videt, da bi se kaj obotavljal čez tiste 1/4 milje ko ga pohodi.
Mam kar praktično prav, ker imam veliko izkušenj z tem kaj se zgodi če naenkrat odpreš gas že na 125 in 250ccm mašini z faltslide delortoti, ki ne vaga nič in katere vrteči se deli prav tako nič ne vagajo - zelo hitro jo zamori - pa ne samo če do konca opreš ampak že če 5% več odpreš kot bi moral glede na obrate motorja se zeeeelo pozna na časih.
Za to da nek hrošč lepo potegne z flatslide carbi je potrebo veliko koncentracije in kontrole. To pa ni nekaj kar bi bilo udobno na nedeljskem paljenju gum po okliških cestah.

Pri CV lahko pa do konca zahodiš gas in fergi opravi preostalo namesto tebe.
Klasični weberji so pa nekje vmes (še vedno lahko zajebeš če kar do konca pohodiš ko ma motor 1500 RPM)

Aja pa mi se tukaj pogovarjamo o flatslide... ubistvu ta v videu je tud flatslide, samo je pač CV faltslide.
Flatslide pomeni da je ta slide ploščate oblike - klasično je namreč cilindrične oblike.

Gremo da bo bolj jasno neznalcem to malo razdelit;
-vplinjači so lahko z metuljčkom (throttle body) ali brez
-ti z metuljčkom so lahko tudi CV (imajo še slide ki se premika z vakuumom) (tega je največ na 4T motociklih)
lahko so pa klasični - samo metuljček, nič slida (recimo weberji, tega je največ na starih avtih)
-oni brez metuljčka imajo pa slide ki se premika direktno z zajlo od gas pedala -direct slide (tega je največ na 2T motociklih) ti so tudi najbolj občutljivi na lovljenje odprtosti gasa napram obratom
-slide je lahko pa cilindrične oblike ali pa ploščate (flatslide)

Image
DIRECT SLIDE

Image
ConstantVelocity (CV) z cilindričnim slajdom

Image
klasični downdrought brez slida

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 11 Mar 2016, 00:21
by pero27
Glede stožca in velikosti kapljic pa nebi rekel da majo slide carbi kakšen velik drawback. Pri klasičnih avtomobilskih fergijih itak zllivaš not bencin z šlaufom kadar pohodiš pedalo zaradi pospeševalne pumpe in ti totalno zjebe atomizacijo in vse - slide carbi nimajo te pumpe.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 11 Mar 2016, 00:25
by eugene
:roll:

Ja imaš prav to ne more delat.

Ali...?
http://www.v-performance.com/products/air_fuel.html

Image
Image
Image
Image
Image
Image
...

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 11 Mar 2016, 00:37
by pero27
Fino, ti kar motiraj to v avto pa se vozi. :)
Ta članek me spominja na enga druzga ki je ful hvalil flatslide in barrel throttle napram metuljčkom. Pa vsi vemo kakšni so pol ti avti na cesti... Še za dirkanje so nehal uporabljat flatslide trhottle plate. (je pa malo boljši cfm in par konjev več pri polni odprtosti, sam kaj ti to nuca če je nevozno)