Vse o frgazarjih in še več
Re: Vse o frgazarjih in še več
Se par uporabnosti iz sveta namensko avtomobilskih fergov, morda pride komu kaj prav.
Osnovni gabariti:
Weber DCOE a.k.a. "ležeči" (in dellorto DHLA, razmaki vijakov, odprtin in tega so isti pri obeh, 36->48 tudi)
Dellorto DRLA baseplate (in weber IDF, ista fora kot zgoraj)
Osnovni graf za izbiro venturija, sicer po netu krožijo isti grafi za dellorte in webre, čeprav majo dellorti pri isti velikosti večji cfm rating..
Osnovni princip kako in kdaj dela katera diza
..in seveda OBVEZNO branje za vsakega ki se ma plan poskusit z predelavo na duple ki jih je treba vsaj osnovno zdizirat:
dellorto:
http://www.s262612653.websitehome.co.uk ... llorto.htm
weber:
http://cnx.org/contents/oKbaEWQ3@2/Sele ... -of-Weber-
Osnovni gabariti:
Weber DCOE a.k.a. "ležeči" (in dellorto DHLA, razmaki vijakov, odprtin in tega so isti pri obeh, 36->48 tudi)
Dellorto DRLA baseplate (in weber IDF, ista fora kot zgoraj)
Osnovni graf za izbiro venturija, sicer po netu krožijo isti grafi za dellorte in webre, čeprav majo dellorti pri isti velikosti večji cfm rating..
Osnovni princip kako in kdaj dela katera diza
..in seveda OBVEZNO branje za vsakega ki se ma plan poskusit z predelavo na duple ki jih je treba vsaj osnovno zdizirat:
dellorto:
http://www.s262612653.websitehome.co.uk ... llorto.htm
weber:
http://cnx.org/contents/oKbaEWQ3@2/Sele ... -of-Weber-
Re: Vse o frgazarjih in še več
nice, ko bom m10b20 sestavo pa duple solexe gor vrgo mi bo prav prislo ..
btw tu ko se ornk spoznate na fergije solex 40 DDH je tak podobno kot weber lezeci, al ?
btw tu ko se ornk spoznate na fergije solex 40 DDH je tak podobno kot weber lezeci, al ?
Re: Vse o frgazarjih in še več
Novi problem
Pri višjih obratih (nad 2700) ob polnem gasu malenkost zamori. Zamori samo kadar je nad omenjenimi obrati in pohodim gas do dile, takrat ga za manj kot sekundo zamori, potem da deluje normalno.
Fergi je pierburg 2e3.
Razmišljam da bi kupil rebuilt kit, da se tesnila pa mebrane pomenjajo in ga dam še ščistiti, samo ima samo 20 000km za sabo edino staro je 25 let.
Pri višjih obratih (nad 2700) ob polnem gasu malenkost zamori. Zamori samo kadar je nad omenjenimi obrati in pohodim gas do dile, takrat ga za manj kot sekundo zamori, potem da deluje normalno.
Fergi je pierburg 2e3.
Razmišljam da bi kupil rebuilt kit, da se tesnila pa mebrane pomenjajo in ga dam še ščistiti, samo ima samo 20 000km za sabo edino staro je 25 let.
Get low, no matter how
Re: Vse o frgazarjih in še več
lahko da ti ne da dovolj obogatitve pri pospeševanju. To špricne tista mala membranca. lahko verjetno nastaviš malo z palčo ki ima čez vzmet. v glavnem mora špricnit curek ko pohodiš gas. Če ne je zjebana membrana-bi ti tudi puščal ali pa je zaštopan nepovratni ventil v telesu karburatorja ki je verjetno sestavljen iz kuglice in vzmeti fi kaka 2-3mm.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Jst isto sumim pospeševalnu pumpo, samo jaz mislim da ti ga zalije ko pohodiš gas.
Razlog bi bil pa ta da imaš fergazer nastavljen na prebogato mešanico in ko še pospeševalna pumpa špricne rata mešanica zelo prebogata in ti zamori motor dokler ne prebavi tistega odvečnega bencina.
Tak problem sem mel jaz...
Razlog bi bil pa ta da imaš fergazer nastavljen na prebogato mešanico in ko še pospeševalna pumpa špricne rata mešanica zelo prebogata in ti zamori motor dokler ne prebavi tistega odvečnega bencina.
Tak problem sem mel jaz...
Re: Vse o frgazarjih in še več
Dobro, sem predvideval, da bo kaj takšnega, samo nisem želel bit nazačetku brihten
Tudi sam sumim, da ga zaliva, svečke pogledat (5minutno opravilo) se spravljam že dva tedna
Vem, da je nekdo enkrat napisal, da ima wideband sondo, pa se ne spomnim kdo. Mi ni problem navariti navoja gor, da vidimo situacijo, če jo posodi.
Drugače pa še, ali se ga splača ''obnavlat'' glede na to, da ima tako malo prevoženih?
Tudi sam sumim, da ga zaliva, svečke pogledat (5minutno opravilo) se spravljam že dva tedna
Vem, da je nekdo enkrat napisal, da ima wideband sondo, pa se ne spomnim kdo. Mi ni problem navariti navoja gor, da vidimo situacijo, če jo posodi.
Drugače pa še, ali se ga splača ''obnavlat'' glede na to, da ima tako malo prevoženih?
Get low, no matter how
Re: Vse o frgazarjih in še več
Ker je glih tema o fergazerjih me zanima še tole:
Velocity stack oziroma trobentice. Zakaj ja, zakaj ne? Učinkujejo tudi pod filtrom?
Velocity stack oziroma trobentice. Zakaj ja, zakaj ne? Učinkujejo tudi pod filtrom?
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Nekaj časa nazaj sem bral en blogpost, ko so šli pimerjat velocity stacke z trobenticami in "brez torbentic" (se pravi samo ravna cev). In so ugotovil da ni nobene izmerljive razlike. Tako da argument za je estetika.
Kar se tiče tuninga je pa pomembna dolžina cevi ker je isto kot pri auspuhu; ubistvu hočeš da pride cev pri določenih obratih v resonanco (in porine čez več zraka); če je daljša se bo to zgodilo pri nižjih obratih, ampak bo pri visokih obratih zato preveč upora in boš zgubil na max. moči, če je krajša pa se bo to zgodilo pri višjih obratih in boš pri nižjih obratih zgubil navor (in moč).
Pravilo od oka je da mora bit dolžina velocity stacka vsaj 3x premer venturija; sepravi če maš 40mm webre mora bit dolžina od središča venturija do roba fergazerja + dolžina stacka vsaj 120mm
Zdej me bo seveda 3/4 foruma spet teplo kaj širim krivo vero, da so trobentice brez veze
Dela pa to vse glih tako pod filtrom
Kar se tiče tuninga je pa pomembna dolžina cevi ker je isto kot pri auspuhu; ubistvu hočeš da pride cev pri določenih obratih v resonanco (in porine čez več zraka); če je daljša se bo to zgodilo pri nižjih obratih, ampak bo pri visokih obratih zato preveč upora in boš zgubil na max. moči, če je krajša pa se bo to zgodilo pri višjih obratih in boš pri nižjih obratih zgubil navor (in moč).
Pravilo od oka je da mora bit dolžina velocity stacka vsaj 3x premer venturija; sepravi če maš 40mm webre mora bit dolžina od središča venturija do roba fergazerja + dolžina stacka vsaj 120mm
Zdej me bo seveda 3/4 foruma spet teplo kaj širim krivo vero, da so trobentice brez veze
Dela pa to vse glih tako pod filtrom