Page 4 of 5

Re: Renault 4 gtl

Posted: 10 Apr 2016, 21:25
by Volvej
Ja kolega, ki je leto dni nazaj šel s katro v Afriko je imel isti "problem". Pravi avto dela vse v nulo, vžiga ko šus, edino težko vgaša :lol:

Re: Renault 4 gtl

Posted: 12 Apr 2016, 23:18
by bokaj
Evo obrati so se umirili, zgleda je nekje okoli zračnega filtra preveč zraka not vleklo. Mašina ki ne ugasne pa ostaja problem, :D pojavi se samo ko je mašina segreta, mrzla normalno ugasne. Tko da ni električni problem?
Zgleda je to pogosta stvar :) bom poklical majstra v Žiri pa se pozanimal.

Re: Renault 4 gtl

Posted: 13 Apr 2016, 11:02
by nalim
bokaj wrote:Evo obrati so se umirili, zgleda je nekje okoli zračnega filtra preveč zraka not vleklo. Mašina ki ne ugasne pa ostaja problem, :D pojavi se samo ko je mašina segreta, mrzla normalno ugasne. Tko da ni električni problem?
Zgleda je to pogosta stvar :) bom poklical majstra v Žiri pa se pozanimal.
Preveč predvžiga, prenizko oktansko število goriva (poskusi s 100oktancem)?
Leeeta nazaj (časi fičkov) so se ti problemi pojavljali ob prehodu na 91oktanski bencin, saj je prihajalo do samovžiga zmesi.

Re: Renault 4 gtl

Posted: 14 Apr 2016, 16:27
by Tine
Si prepričan da se motor ne pregreva?

Re: Renault 4 gtl

Posted: 14 Apr 2016, 18:09
by pero27
Pomoje je še najbolj verjetno da ima ali prevroče svečke in začnejo žaret al pa kje kak oster rob ki začne žaret in to poskrbi za vžig...

Re: Renault 4 gtl

Posted: 15 Apr 2016, 22:42
by Zeko124
za ta motor strogo 100 oktanc. Pogledat vzig in malo pomenjat potrosno kramo v kolikor je stara (svecke,...). Drugace pa le poklici v Ziri, vsekakor pravi naslov. :)

Re: Renault 4 gtl

Posted: 16 Apr 2016, 08:16
by zegler
100 oktanc v katerco ? a ma kaksno posebno masino tale o kateri se govori ?

Re: Renault 4 gtl

Posted: 16 Apr 2016, 08:50
by Zeko124
Vsi reagirajo tako, jap. Dejstvo je, da so bili npr. tudi 2CV motorji ze v osnovi zasnovani (in nastavljeni) na super bencin (tudi pise v navodilih za uporabo; "oskrbujte svoje vozilo vedno samo z super gorivom). Predvzig je bil takrat nastavljen na najvisje stevilo oktanov na trgu. Ker pa se je le to z leti spremenilo oz. povecalo (na 100) je potrebno zadevo se zamaknit za par stopinj. S 95 oktancem in/ali zelo starim bencinom lahko tako zelo hitro pride do klenkanja. Nisem pa ne avtomehanik, niti nimam kakih specialnih znanj iz motoroznanstva, lahko samo predam naprej znanje starih mojstrov (kot je bilo razlozeno meni). :)

Nisem pa zasledil v temi, ce je bil motor kakorkoli obnavljan? Morda bi bilo dobro ocistit tank za bencin, zamenjati bencinsko napeljavo, ocistit, pretesnit in na novo nastavit vplinjac, menjati vzigalne kable, nastaviti vzig...

Re: Renault 4 gtl

Posted: 16 Apr 2016, 09:27
by pero27
zegler wrote:100 oktanc v katerco ? a ma kaksno posebno masino tale o kateri se govori ?
Ja svinc je zelo dober octane booster, če je mašina nastavljena za osvinčen bencin pa jo laufaš na neosvinčen bencin rabiš temu primerno višje število oktanov.

Re: Renault 4 gtl

Posted: 18 Apr 2016, 08:01
by zegler
:) ja to z svincem je tud nekaj, drugace pa sem enkrat slisal, kak so ze naftalin kroglice ...to bi naj tud boostalo oktansko stevilo.. al pa sem zaj kaj zamesal v glavi

skratka probaj te se z aditivom svinca, pa za ziher se das 100 ko zraven, ce pa se pol ne vgasne te pa svecke bolj za vecjo temperaturo..

pa pol povej kaj je resilo problem :idea: