Page 10 of 16

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 18 Aug 2017, 08:35
by Beatsky
Eno vprašanje, koliko je kaj obstojen cink sprej, kar sem dal vijakov na novo pocinkat so že rjavi na glavi, sedaj malo premišljujem da bi jih pobarval še s cink sprejom + mal bitumenčka čez ko je pač na fertik zmontirano.

Ali je zakaj ta cink sprej ali je en lari fari?
Sem ugotovil da je ceneje nove vijake kupit kot pa stare popravljat ;)

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 18 Aug 2017, 12:56
by grega983
Cink sprej je vreden pol q...a. Drži rek da drži ko je mojster zraven, potem pa ....

Vsak vijak pred zategovanjem namažeš z mastjo. S tem preprečiš, da navoj v letu ali dveh zagrabi na fertik, glave vijakov pa .... uporabi boljše orodje.


Pa ne ga srat z bitumnom po vijakih.

Stare vijake se pa vedno splača obnavljat, sploh ker je dobavljivost vijakov npr. M10, 10.9 kvalitete in pa po možnosti s finim navojem v pravih dolžinah prav veličastno nikakva.

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 18 Aug 2017, 14:02
by rust
moje izkušnje z novimi pocinkanimi vijaki so slabe po dveh letih je bil navoj slabši kot na 30 let starih vijakih

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 18 Aug 2017, 14:28
by croma_man
vijake kupujem tukaj, vse RF za ceno pocinkanih v Merkurju - vse na zalogi.

www.potsdamer-schrauben.de

pošiljajo v slovenijo tak da ni panike.

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 18 Aug 2017, 15:08
by pero27
Jst pa tukej (za firmo in privat):
https://www.accu.co.uk/en/5-precision-screws
Odličen iskalnik, zelo dobro definirane mere in zelo ugodno, nardijo tud po naročilu če vzameš vsaj kakih 100 komadov.
Edin poštnina mal nanese (čeprav so iz UK), sam jebiga, nemorš met vsega...
Majo pa velik šraufouv tud v 8.8, 10.9 in 12.9, ne samo v rostfreju in titanu (kar je fajn, ker za v aluminij je rostfrej kurac...)

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 18 Aug 2017, 20:31
by grega983
Še dobr da sem nabavnik na eni od ključavničarskih firm in ni problema tu pa tam kaj naročiti zame po veleprodajnih cenah :D

Fantje, ko vidite marže na vijačnem materialu v bauhausih, merkurjih, obijih .... vam postane slabo. Pa še kvaliteta vijačnega materiala zna biti zelo vprašljiva :oops:

Za primer, 100 vijakov M6x16, din 912, a4 70 pride v maloprodaji okoli 15 eur, službeno pa sem jih staknil za cca 2 eur+ddv pa se niti pogajal nisem za ceno.

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 19 Aug 2017, 08:21
by zegler
pero27 wrote:Jst pa tukej (za firmo in privat):
https://www.accu.co.uk/en/5-precision-screws
Majo pa velik šraufouv tud v 8.8, 10.9 in 12.9, ne samo v rostfreju in titanu (kar je fajn, ker za v aluminij je rostfrej kurac...)
zakaj pa to ? mi lahko na hitro obrazlozis ? sem pa zmeraj mislil da RF vijake v alu je edina pametna varianta...

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 19 Aug 2017, 12:08
by grega983
Galvanski člen na polno

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 19 Aug 2017, 14:58
by Bajta
Yes, aluminum and stainless steel can and do corrode when put together.

The two differing metals set up a galvanic couple (aka a small battery) and corrode.

The aluminum loses.

Add in some moisture and the reaction happens faster.

Add in some other electrolyte or source of ions, like something acidic or basic or salty or etc, and the corrosion reaction will occur even faster.

So -totally- dry and -totally- clean (anodized aluminum and passivated stainless steel) might last for a while.

But if you have -any- moisture or ions involved, the aluminum loses.




js vem da ko je treba po par letih dobit kak RF vijak ven iz aluminija, :?
nastane problem, raj uporabljam pocinkane vijake pa je mir.

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Posted: 21 Aug 2017, 08:45
by Tine
http://www.tehnocom.si/ za Maribor z okolico. Sicer imajo rahlo neroden odpiralni čas za hobiiste in tud točno je treba vedet kaj rabiš, je pa izbira in kvaliteta zelo na nivoju za fraktal cene ki jo imajo obibaumerkurji.