Old school ostalo
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Old school ostalo
Moje sanje so ozivit en tamov avtobus. Ampak to j nekaj kar ne bom mogel sam. Se nas bo moralo vec zdruzit.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Re: Old school ostalo
Ah, bi pa vsaj kako bolj zanimivo zadevo izbral. Mercedes O321H je lepota.nicjasno wrote:Moje sanje so ozivit en tamov avtobus. Ampak to j nekaj kar ne bom mogel sam. Se nas bo moralo vec zdruzit.
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Old school ostalo
TAM 190 A11 P je moj favorit, ampak tudi kaj drugega recimo tisti 150 A11 M iz radvanja bi sel skozi.
Drugace pa, ce bi ze mercedeza bi 0302.
Pa kak FAP 14.
Drugace pa, ce bi ze mercedeza bi 0302.
Pa kak FAP 14.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Re: Old school ostalo
Naj bo tu not, kr je oldskul, teme o mopedih nimamo, svoje pa nebi lih odpiral.. Zadnje pol leta sem čohal po NSU Prima D, ki je bila kot obnova darilo za kolegovo 30ko. Motor je bil od fotra in je od približnega njegovega rojstva ždel v garaži, s težavo na zadnji aksi. Zadeva se je, ker je kolega praktično moj sosed, pripravljala v relativni potuhi; dobila je nov štrom, komplet nov rostfrei vijačni material, revizijo zadnje akse z novimi ležaji, zajle, lajtunge, gume, ročke, zice ter globoooko polituro. Sicer nisem bil nek pristaš teh mehkih rollerjev, ampak ta mi je kr prirasla k srcu.
Tako smo sunli:
..jo slekli do golega:
Trodelne felne, bebeeske jejte se!
barvni combo
in pa mati polirka. Barva je dobila en ton proti oranžni in globok, oldskul sijaj, zaradi česar se je ni barvalo ampak osvežilo obstoječo barvo.
Tak pa je končen produkt:
Tako smo sunli:
..jo slekli do golega:
Trodelne felne, bebeeske jejte se!
barvni combo
in pa mati polirka. Barva je dobila en ton proti oranžni in globok, oldskul sijaj, zaradi česar se je ni barvalo ampak osvežilo obstoječo barvo.
Tak pa je končen produkt:
Re: Old school ostalo
Itak aku se je nafilal pa je brcnila sprve!
Re: Old school ostalo
Zakon, in da ste rešili original barvo pa sploh super. Samo tole je bilo zgleda malo rabljeno?
Re: Old school ostalo
Števec pokaže malenkost čez 17k km, če je originalen oziroma se je morda že kdaj obrnil okoli pa ne vem. Tud foter ni mogel bit prvi lastnik saj je z letom izdelave 1957 menda starejša tudi od njega. Bom povprašal ob priložnosti, zanima tudi mene.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Old school ostalo
super! Takih se mi zdi da niso nikoli delali v jugi? Je bil pretisov licenčni izdelek nalednja generacija prime z drugačnim zadnjim delom?
Drgač pa mislim da je blo tisto kar je v umazano beli v originalu surovi aluminij ..pa tepih je bil bodisi samo letvice ali pa takšna guma kot je sedež in ročke
Je pa vsekakor pohvalen projekt ..če je original al pa ne
Drgač pa mislim da je blo tisto kar je v umazano beli v originalu surovi aluminij ..pa tepih je bil bodisi samo letvice ali pa takšna guma kot je sedež in ročke
Je pa vsekakor pohvalen projekt ..če je original al pa ne
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: Old school ostalo
Res je, bele okrasne letvice in nosilec luči sta bila aluminijasta, za tepihe pa nisem prepričan katere izmed naštetih je točno ta imela v originalu, saj sem jo dobil z improviziranimi, iz avtotepih gume izrezanimi nadomestki. Ker letvic nisem uspel dobit, sem se odločil za najbližjo alternativo gumi - zarobljen gumiran tepih, ki zgleda periodno korektno. Plan tud ni bil spravit zadevo v absolutni original, ampak čim bližje tistemu, kakršna je bila preden je bila postavljena v garažo, a vseeno neizšalabajzerjena
Tole je drugače prava nemška NSU Prima in kot je meni znano imaš spet prav - pri "nas" so delali Pretis Prime, po licenci NSUja. Je pa že Prima nekaka mikroevolucija predhodnice NSU Lambrette, ki je licenčna izdelava italjanske Innocenti Lambrette. Tehnične rešitve so praktično enake, kot tudi zelo podobne oblike.
Tole je drugače prava nemška NSU Prima in kot je meni znano imaš spet prav - pri "nas" so delali Pretis Prime, po licenci NSUja. Je pa že Prima nekaka mikroevolucija predhodnice NSU Lambrette, ki je licenčna izdelava italjanske Innocenti Lambrette. Tehnične rešitve so praktično enake, kot tudi zelo podobne oblike.