Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post Reply
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by nicjasno » 18 Jun 2015, 22:22

Moj glas je za gewinde. :)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by L4UK0 » 18 Jun 2015, 22:25

Moj glas pa za DINOS :P
Image
enej_46
Posts: 43
Joined: 09 Oct 2014, 00:33
Avtomobil: Ford Fiesta Mk1 1978

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by enej_46 » 19 Jun 2015, 00:18

Go hard or go home. Pusti na bumpstopih in si daj not sedež od Scanie na zrak.
Problem solved :D
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 19 Jun 2015, 08:43

Opelpower wrote:Sem ti rekel, da na original ne bo sedlo dol. Lahko pa daš skrajšat mortiče ...torej da se naredi krajša batnica in krajš ohišje, gor navariš zunanji navoj, in od enih starih gewind ponucaš fedre. Ali pa če kar v štartu kupiš gewinde in predelaš :lol:
Upanje umre zadnje :lol: Sem tudi, sam imel namen krajšat batnice in ohišje, vendar me gewinde malenkost ceneje pridejo. Tako, da tapocen gewinde gor in problem rešen. Nebom naredil enake napake kot pri BMW-ju, da bi dodal par 100€ in imel dobre gewinde.

@enej_46 Na zrak bi bilo super, samo ne sedež ampak podvozje :twisted: ampak ne bomo šli v investicije 10x od cene avtomobila.
Get low, no matter how
User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Waxxx » 19 Jun 2015, 09:06

Fleko wrote:ampak ne bomo šli v investicije 10x od cene avtomobila.
No ja, pri naših avtih je že menjava olja s filtrom v tem rangu! :lol:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by croma_man » 19 Jun 2015, 09:54

nisi prvi favorit tuner, mal pogooglaj od česa paše s predelavam gor,...

kar ne paše, se upaše :lol:
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by nicjasno » 19 Jun 2015, 09:56

Kot bi nemci rekli. Was nicht passt, wird passend gemacht :)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 19 Jun 2015, 11:13

croma_man wrote:nisi prvi favorit tuner, mal pogooglaj od česa paše s predelavam gor,...

kar ne paše, se upaše :lol:
Vem, da nisem prvi. Naštudirano, kaj skupaj paše imam že cca. 3 leta v glavi, sepravi predno sem jo kupil. Zdaj samo iščem kose, da sestavim lego kocke skupaj.
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 30 Jul 2015, 11:34

No, da vas malo spomnim, da so tukaj tudi nezaželeni ''novodobniki'' :lol:

Sicer kaj novega je bolj malo (BMW-ji preveč časa vzamejo), dobil sem masko katero sem si želel
Image
In pobarval luči
Image

Zdaj pa drugo vprašanje.
Škodilak je bil kot nov dodatno izoliran. Glede na to, da je avto star že 24 let, se izolacija po podnu že na nekaterih mestih lušči (naknadna izolacija). Zdaj me zanima, s čim najlažje spravim dol to dodatno zaščito in da ne poškodujem originalne zaščite. Ker originalna zaščita je nedotaknjena.

Pragove bom dodatno zaščitil, ker pragovi so zelo bogo zaščiteni, tako da jih bom do golega zbrusil, namazal z wurtom, pobarval z osnovno barvo, pobarvljivo zaščito čez in pobarval v barvo avtomobila in v vseh votlih delih zaščitil z voskom.

Rad bi čim bolj zaščitil avto, ker avto je zelo zelo slabo zaščiten proti rjevenju (primerno državi porekla in budgetu) :lol: .

Tako, da če je še kakšna dodatna ideja za zaščito se priporočam. Vse izdelke za zaščito podvozja in votlih delov bom uporabil od Dinitrola, ker mislim da je kar kvalitetni proizvajalec.
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 25 Aug 2015, 15:40

Evo vrnu se iz dopusta. Vceraj ze nasel primerne absenkle (koncno :D ) in narocil preko kolega ebaya gewinde. Tako, da zdaj samo se cakamo da pride paket in "sestavimo" legokocke.
Aja pa spodnji podalsek od GLX.

Image
Get low, no matter how
Post Reply