Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 02 Jun 2015, 11:02

Samo potem bo vsake par dni treba ''štelat'' višino, da vedno praskalo :lol:

Aja za info, na sliki, kjer je obešena 15ka je zamenjan feder od BMW-ja e28 :lol: Cca. 5 cm je počepnl.
Get low, no matter how
User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Waxxx » 02 Jun 2015, 12:03

Vidim, da so me drugi prehiteli pri predlogu...

Bom pa podal poljski članek o njej:

http://www.klasyczny.com/simply-clever- ... jaka-znam/

Jaka, znam! :lol:

Priporočam sprehod po ostalih člankih... Jaz rad drkam na njih! :lol:
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by MAIK » 03 Jun 2015, 13:19

Samo je res še grša, kot se jih spomnim, ko so tukaj okoli vozile. Oziroma tolk je grda da je že zelo cool.

Hitro jo zabi v podn pa železno šus plato, da bodo iskre letele.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Opelpower » 03 Jun 2015, 13:36

Ja upam da ne bo ostalo pri teh petih cm, ker je bolj apen.

Mogoče je res najceneje jo zabit na poširjene 7-8' plehnate 13 colarce in 175/50 13 gume, počepnit za 10cm, in nosilce motorja podložit za kake 3cm .. in ja .. šusplato.

Za počepnit je pa tko, na original mortiče ne bo šlo, razen če bi jih skrajšal, in iz kakših starih gewind pobral fedre in navoje... pač mal predrkancije :P
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 03 Jun 2015, 13:54

MAIK wrote:Samo je res še grša, kot se jih spomnim, ko so tukaj okoli vozile. Oziroma tolk je grda da je že zelo cool.

Hitro jo zabi v podn pa železno šus plato, da bodo iskre letele.
Maska ji krivico dela, bomo rešil glede tega nekaj.

Opelpower wrote:Ja upam da ne bo ostalo pri teh petih cm, ker je bolj apen.
Pomoje bo za vsaj še enkrat tok počepnila
Opelpower wrote: Mogoče je res najceneje jo zabit na poširjene 7-8' plehnate 13 colarce in 175/50 13 gume, počepnit za 10cm, in nosilce motorja podložit za kake 3cm .. in ja .. šusplato.
14ke bojo šle gor, motor za enkrat nebom dvigoval, vsaj dokler ne pride večji noter, takrat pa bo potrebno vse nosilce predelovat.
Opelpower wrote: Za počepnit je pa tko, na original mortiče ne bo šlo, razen če bi jih skrajšal, in iz kakših starih gewind pobral fedre in navoje... pač mal predrkancije :P
Prvo bomo na bumb stopih fural vmes se bo pa neko nižje podvozje nardilo pri amortizerju.


P.s. če slučajno kdo ve za kakšen lep odbijač od GLX se priporočam.
Get low, no matter how
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Bajta » 04 Jun 2015, 00:41

tooo mi je všeč! :D končno bo ena prava škoda na naši sceni, manjka tega.
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by belidirkac » 06 Jun 2015, 16:01

Za tole imam pa jaz mislim, da na zalogi en menjalnik z zelooo kratkim diferencialom če bi te zanimalo :lol:

Bo šlo ko pes :)

Mislim, da je original končni prenos 3,9 ta je pa 4,86 če se še prav spomnim.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 08 Jun 2015, 10:56

Uh to more bit uber kratko.

Od katerega modela je diff, da je tok kratek?

Mislim, da imaš prav trenutno je gor 3,9, doma imam še menjalnik od felicie z 3.83 vendar so prestave drugačne, tako da je krajši.

Cena?
Get low, no matter how
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by belidirkac » 13 Jun 2015, 15:39

Diferncial je bil prav ekstra kupljen za predelavo, ni od nobenega tovarniškega modela. Sem imel svoje čase predelano Favoritko pa je bilo to na njej.

Cena? Še sam ne vem kaj rečt... 100€ za komplet že zmontirano v menjalnik, ki ima prevoženih 27.000km. Tolk da se mi vsaj splača it premetavat garažo, da ga izbrskam ven. :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 13 Jun 2015, 19:27

Mi je Dani razložu glede difa in turbo favoritke... ;)

Lej če se odločim za krajši menjalnik ti sporočim. Načeloma še ne vem, kateri motor bo v njej in kdaj. Ali pred zimo naredim swap ali po zimi. :oops: :?:
Get low, no matter how
Post Reply