Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by zegler » 23 May 2016, 07:45

:shock: skodilak, ocitno si mel dooost dela. lepo lepo

.
.
.
.
.
.
ocitno moras travo bolj pokosit, a ? ;)
User avatar
eugene
Posts: 1283
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by eugene » 23 May 2016, 07:46

Končno! Vidim, da je blo kar neki predelav tako da mogoče upravičeno. Kaj za skozi tehnični je boš dvignu z gewindami in to je to? Dobro zgleda drugače. Samo kako sliko na kaki drugi podlagi še.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2634
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by pero27 » 23 May 2016, 11:37

Prid v Novo mesto na tehnični; nimajo nič več roba okrog kanala, tako da lahko tud z 1cm clearancea čez pripelješ :D
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Cox » 23 May 2016, 12:15

Ni problem rob na kanalu (tehnični z robom na kanalu tak al tak odpadejo), problem so merilni valji za zavore ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Nejc
Posts: 177
Joined: 11 May 2014, 17:30
Avtomobil: Audi S2
Location: Borovnica
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Nejc » 23 May 2016, 13:22

kaj se je pol rešil z ploščicami?
super98
Posts: 60
Joined: 08 Mar 2014, 18:54
Avtomobil: MB W123 280CE, VW golf G60

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by super98 » 23 May 2016, 17:35

8-) 8-) 8-) 8-)

Badass!!!
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 23 May 2016, 19:10

grega983 wrote:Imaš v planu vgradit motor v tole čudo, da bo sposobno premikanja ?
Glede motorja hmmm, recimo da se nekam premakne :lol: Razmišljam v tej smeri, dokler nebo narejeno ne bomo govorili. Vsekakor pa nebo ostalo na hudih 54 oslih ;) ker drugače sem za bz šel na overkill bremze.
zegler wrote::shock: skodilak, ocitno si mel dooost dela. lepo lepo
Dela je bilo malo več, kot je bilo predvideno. Namreč imel sem pripravljeno vse za Felicio, tale je pa še pred VW-Škoda časom.
zegler wrote: ocitno moras travo bolj pokosit, a ? ;)
Naslednji projekt lowrider mower :lol:
eugene wrote:Končno! Vidim, da je blo kar neki predelav tako da mogoče upravičeno. Kaj za skozi tehnični je boš dvignu z gewindami in to je to? Dobro zgleda drugače. Samo kako sliko na kaki drugi podlagi še.
Verjetno jo bom dviginl ja, ko pridem do tehničnega, do tja je še dolga. Ima kdo kako idejo s čim zaščititi navoje za gewinde, da nebo rustalo o 2h mesecih (kakšen vosek za zaščito podvozja)?
Nejc wrote:kaj se je pol rešil z ploščicami?
Ploščice sem trenutno obdržal te, ki so malo prekratke, in za enkrat opravljajo svojo funkcijo, ker jih vzmet tišči dol. Še vedno razmišljam o zamenjavi.

Zrihtat moram še ročno in optiko. Nižje verjetno ne bo šlo, ker sem že zdaj moral prestaviti spredaj trdo zavorno lajtngo, ker se je dotikala polosovine, do kraka pa manjka samo 2cm, sepravi ob večji luknji zadane polos ob karoserijo.

Slike bom tudi objavil malo bolj kvalitetne.
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 14 Jun 2016, 10:01

Takole evo, Škodilak spet brca po svetu :lol:
Sem zamenjal komplet frtajler ker se mi ni dalo prelotavat koaksialnega kabla.
Še enkrat hvala Vlado in Cox za pomoč :!:

Image
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 08 Aug 2016, 15:11

Odkar je Croma napovedal nov projekt, opažam da je tale podforum kar malo zaspal :lol:

Bom jaz malo se razpisal (se mi ravno da pisat :lol: )

V glavnem v petek sem se malo zapeljal po Racelandu. Glede na to, da imam probleme iz bumb steerom (katerega odpravljam) nisem imel velikih želja glede časa. Rekel sem si, da če prilezeva iz Škodilakom pod 1:04 svaka čast Škodilaku :lol:
Mislim, da okoli 16:30 ure sva se iz kolegom pripeljala na prizorišče. Takoj, ko sem parkiral so Hondaši opazili hudo konkurenco (beri Škodilak) in takoj pristopili zraven. Najprej pohvalili višino avtomobila, potem pa začeli spraševati o tehničnih specifikacijah avotmobila. Seveda so imeli utopije recimo 1,5 l motor, 70 ali 90KM, zato sem jih prizemljiv z bolj realnimi podatki (1,3 fergi, 54KM, ko sem omenil moč so se samo začeli smejat :lol: ). Po nekaj stavkih, sem se odločil, da po hitrem postopku zamenjam gume, ker so bile ob 17ih napovedane ''kosilnice''. V prtljažniku sem imel 4x 5 col feltne širine 7j, katere seveda niso šle pod blatnike, zato so bili potrebni ''kleparski'' poprijemi. Na zadnjo akso tudi s pomočjo 500g kladiva, se jih ni dalo spraviti pod blatnike, zato mi je kolega posodil njegov ''drift program'' gume (stare zimske gume dimenzije 165/65 13), katere so brez problema šle pod blatnike. Na sprednji aksi pa sem s pomočjo ročke za dvigalko ''povaljčkal'' blatnik, super akcija, gremo na progo...
Preden so spustili na progo tiste nore kosilnice mi je uspelo narediti nekaj krogov. Prvi občutki, ogromno understeera, klopce nimajo nič bočnega oprijema, volan drsi, hvalabogu, da sem spredaj na bumbstopih, ker če bi avto bil še nagibalnik nebi bilo za nikamor :lol: .
Po parih rundah sem se ''navadil'' na obnašanje celotnega avtomobila in na koncu, ko se je pooblačilo postavil za moje pojme kar soliden čas (1:00:50), povprečno se je čas gibal okoli 1:01. Blokada, je v drugi prestavi spet 3x zapela na progi (štartna ravnina, ravnina po prvem ovinku in pred šikano), po števcu je kazalo 90km/h. Najboljša trofeja vsekakor, ko sem počil Hondaša :lol:

Osnutek dneva, imel sem se odlično, fino je bilo videt nekaj znanih obrazov iz Oldschoola čeprav sem pričakoval kakšenga več, Pero se priporočam, še za kakšen tak event letos ;) gume so ostale še za par obiskov, luft na sferičnemu ležaju na camber plošči (manj kot 3000km), zlomil volan :lol:, dobil upanje, da iz Škodilaka lahko nastane kaj zanimivega oz. fun car.

Še nekaj slik.
Image
Image

Na poti domov tudi ni bilo dolgčasa
Slika malo pred 23:00 v Litiji.
Image

Med Zagorjem in Litijo je bilo kar noro gosta megla, veje po tleh (ene parkarat sem dobro nabil na vejo).
V petek predčasno pobegnil iz šihta, da sem avto očistil :lol:
Image
Image
Image
Get low, no matter how
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by grega983 » 08 Aug 2016, 15:15

Kje so časi ko smo po RL razgrajali z 1.4 in 1.1 AX-i :D

Čas si pa dosegel spodoben. Je pa vsekakor pomembneje imeti solidno podvozje ter dobre gume kot pa ohoho kljusetov pod haubo 8-)


Za druge ne vem ampak vem da pri meni se skozi nekaj dogaja v garaži. Samo poslika se bolj malo :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply