Kadett C 1.2

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Kadett C 1.2

Post by zegler » 22 May 2017, 07:39

glede koni: moje rumene tudi moras komprimirat pa pol vrtet, sem pa kupil pol mlajso verzijo (za drug avto) tudi rumene pa so se nastavljali kr tako ko so bli vgrajeni .. tak da :roll:
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Kadett C 1.2

Post by Opelpower » 22 May 2017, 07:51

V primeru kadetta so rdeči pač kot neki pobarvani ALKO :D ... rumenčki pa klobase. Ja kadettove se nastavlja da ga daš dol..raztegneš... odstraniš plastično podložko v batnici ... stisneš skupaj da se ujameta štifta kot na fleksi .. in potem vrtiš levo ali desno na željeno trdoto. Za nekatere druge avte so pa celo na zgornjem delu batnice koleščki...ampak za kadetta žal ne.
Image
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 22 May 2017, 12:38

Kakšne nastavitve pa priporočate za agresivnejšo vožnjo? Kako maste vi to naštimano. :)
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Kadett C 1.2

Post by Opelpower » 22 May 2017, 17:40

Odvisno od gum :lol:

Za cesto jih imam na najmehkejše ... za pisto jih zategnem do 4ke na semi slick, do fula na slick :lol:
Image
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 04 Jun 2017, 17:19

Jst mam spet en problem in sicer namen imam kupit sesalni kolektor za dvojni karburator(1.2) in na netu je več različnih proizvajalcev zdej nevem kaj uzet. Ko sem bil na obisku pri "karosetistu" sem videl da so kolektorji od dbilasa porozni, kakšne izkušnje maste ostali? Če ima kdo rabljenega se priporočam.
Kako je kaj z linkage? Našel sem enega na netu ampak bi ga raje sam izdelal. Nekaj slik sem našel, ampak nikoli ni preveč tako da če je kdo že kdaj tole delal bi prosil za pomoč. :D
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Kadett C 1.2

Post by eugene » 05 Jun 2017, 08:15

Za linkage pač kopiraš enega ki se ti zdi najboljše narjen. Kupljeni so res ful predragi. Malo glej kake imajo dolžine in kote ročic da bojo hodi odgovarjali. Za zglobe boš mogu kaj najt po ebaju ( kugelgelenk). Ostale dele pa recimo lahko daš zrezat na kak lazer pa potem cinkat. Zgleda profi. Tine je za hrošča naredu neki takega in zgleda profi. Lahko pa nardiš neki z bovdni od koles. malo si poglej synk link za kako idejo:
Image
Image

Samo zakaj 1.2? kaj nimaš cih z menjačem na lagru?
Let's go Brandon!
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 12 Jun 2017, 12:41

Hvala za tole. Ja res mam doma še drugi motor ampak je komplet za nardit plus to da še mal razmišljam če bi sploh tau tak motor noter :)

Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ? :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Kadett C 1.2

Post by L4UK0 » 12 Jun 2017, 21:51

Tine46 wrote:Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ? :)
Itak. Če niso veliko daljši jih spraviš noter brez demontaže polosovin.
Image
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Kadett C 1.2

Post by papi » 13 Jun 2017, 09:10

L4UK0 wrote:
Tine46 wrote:Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ? :)
Itak. Če niso veliko daljši jih spraviš noter brez demontaže polosovin.
TRUE! ;)
User avatar
Tine46
Posts: 128
Joined: 09 Feb 2015, 21:40
Avtomobil: Opel Rekord e
Location: Sežana

Re: Kadett C 1.2

Post by Tine46 » 07 Jan 2018, 15:34

Po dolgem času se spet oglašam in seveda z novim problemom :)
tokrat gre za karburator..

Stvar gre takole. Zmontiran imam Dellorto DHLA40L z Dbilas sesalnim kolektorjem in linkageom za kadetta. Trobentice iz ebaya dolžine 50mm, nova tesnila (zaenkrat kaže da use dihta). Lopute na karburatorju so po moji oceni usklajene, sicer mam namen to še stestirat. Problem pa se pojavi v dizah ki niso prave..

Najprej je bil v karburatorju venturi 32, sedaj je pa 27, kar se mi zdi da je precej bolj primeren za obicen 1.2 motor.

trenutno so dize takole:
idle jet - 48
idle jet holder je pa tale, po opisu sodeč je pravi ker je oznaka karburatorja L https://www.dellorto.co.uk/shop/dellort ... et-holder/
main jet - 135
air corrector - 175
emulsion tube - 7772.11

Na netu sem našel tole http://www.s262612653.websitehome.co.uk ... llorto.htm

No, če grem po tem postopku bi moral nabavit nekaj takega

main jet - 108
air corrector - 158
emulsion tube - 77772.8 ali 7
za idle jet pa nimam pojma :)
Je pa tole samo neka teorija, tako da v praksi sigurno nebo oz.nebi špilalo tako kot treba.

Če po pravici povem nevem niti več kaj delam, kar sem uspel zvedeti je iz neta, izkušenj s tem nimam popolnoma nič :)
Post Reply