Opel Ascona B 2.0E

User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by ZiZa » 20 Sep 2015, 14:24

res je - simplified :)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 20 Sep 2015, 14:25

zegler wrote:
killer_beast wrote:
zegler wrote:lejpo.. sam ej moram vprasat, a sem slep? kje ima rocico za zmigavce, kak imajo ti avti to ? :) volan pa mi je vsec
Ročka za smernike je tam kot ponavadi ... na levi strani volana :)
aha, sem razumel po slikah da je tisto za brisalce, ampak pri bolj podrobnem pogledu bom sklepal da se za brisalce obrne medtem ko za zmigavec prestavi ?
tako, čista klasika: za žmigavce premakneš ročico gor - dol, za brisalce se obrne, za dolge luči in blendanje potegneš nazaj, pa še za šprico na vetrobransko steklo not pritisneš. :D vse v enem, da ni nepotrebnega kraflna gor po armatruki ;)
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by ZiZa » 20 Sep 2015, 14:26

A so kkšne ascone imele pranje šip preko pedala, tako kot nekateri C kadetti?
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 20 Sep 2015, 19:12

ja, s čist taosnovno opremo so imele na pedal, ampak samo na začetku, do 1976 al neki takega :)
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 21 Jan 2024, 14:37

Lahko bi počakal še kakšno leto, da bi bilo glih 10 let od zadnjega posta v tej temi, ampak naj bo :P

Že tako sem skor 1 leto v zamudi z objavami, glede na to, da je 2023 bilo precej uspešno glede roadtripov.
Me je pa zdaj spodbudila Anžetova objava, ker se pravkar tudi na asconi menjava krof in ležaj na torque tubu poleg par drugih drobnarij.

Drugače pa ni kaj rečt: v 9 letih je ascona prevozila skoraj 90.000 km sem in tja po EU. Nikoli me ni pustila na cedilu, samo enkrat me je avtovleka pripeljala iz Lukovice domov, ker sem mislil, da se je uscala vodna pumpa. No, doma se je pa izkazalo, da je bila odtegnjena objemka na cevi za grelec :broken:

Sicer pa vse ok, zamnjan samo tu in tam kak rele ali kakšna žička, rje še vedno ni, knock knock, mašina ne žre olja, ponosili smo že en komplet Falken 205/60 gum, zdaj se dolgoročno testira Camac istih dimenzij, ki je sicer mal glasnejši, ampak se vozi okej, pa zgledajo res 70s :D

Lani sma za prvomajske prevozila Bosno, via Banja Luka-Jajce-Sarajevo-Travnik-Konjic-Mostar-Široki brijeg, pa še Međimurje-Omiš in domov.
Ker to ni bilo dovolj, sva šla poleti še na grossglockner (najprej na zahodno, manj motoristično stran), pa v DE v Burghausen, Orlovo gnezdo in nazaj čez scensko Grossglockner cesto.
Image

Ampak o tem bom mogoče odprl drugo temo s fotkami...

Sedaj se torej ukvarjam z eno sitnosjo, avto sicer spremlja že odkar je bil vrnjen na cesto. Namreč, ko je avto bolj težko naložen, mi v 2. in 3. brzini precej bobni podvozje, sploh pri nizkih obratih.
Domnevam, da zato, ker je zadari nižanja avta napačen kot kradan/torque tube. Ta kot je seveda z nalaganjem teže vp rtljažnik in posledično dodatnim 'nižanjem' zmeraj slabši in problem zmeraj bolj opazen.

Od začetka reč ni bila tako očitna, ampak z leti se fedre, gumi nosilci itd posedajo, pa se nabere. Pa tud js se staram in zmreaj več robe zraven vlačim. :silent:

Zaenkrat bom menjal gumi krof, ležaj in nosilce torq tuba, kar bo verjetno malenkostno pripomoglo.
Ne najboljši izgleda tudi nosilec menjalnika, ki mi deluje stlačen skupaj in nižji kot bi moral biti.

Načeloma se zdi, da gre ideja o podlaganju nosilca kontra intuiciji, ampak kolikor sem bral te strokovne kardan razprave, bi moral imeti rahlo 'Z' konfiguracijo, da se vibracije skenslajo, tako da bom probal najprej s tem.
Zaenkrat pa čakamo Edelchmiede robo, da prispe:

Image

Image

Sem pa mimogrede med rezervnimi deli odkril še 3. verzijo torque tuba: poleg običajnih kovinskih ter ojačanih alu očitno obstaja še alu brez teh kvadratastih ojačitev.... no deluje vsekakor najslabša, tak da gre nazaj na podstrešje :wave:
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Anzee » 21 Jan 2024, 18:34

Peeping_Tom wrote: 21 Jan 2024, 14:37 Lahko bi počakal še kakšno leto, da bi bilo glih 10 let od zadnjega posta v tej temi, ampak naj bo :P
Fak res nisi nc objavu v tem cajtu. Ajde si pa vsaj pridno temo od kombija filou....
aja ne to tut ne :lol: :lol:
Peeping_Tom wrote: 21 Jan 2024, 14:37 očitno obstaja še alu brez teh kvadratastih ojačitev.... no deluje vsekakor najslabša, tak da gre nazaj na podstrešje :wave:
A ti nimas nikjer na alu torque tubu utezi gor? tistga kloca.. jz ga itak sicer nimam k mam jeklen torque tube..
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 248
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by Peeping_Tom » 21 Jan 2024, 23:19

Na enem je bil, na enem pa ne... no možno da sem ga js kdaj prej odstranil, ko nisem vedel čemu služi :D

Sam ga pa lani potem dal gor, pa ni blo pol kurca razlike...
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by L4UK0 » 22 Jan 2024, 22:27

Peeping_Tom wrote: 21 Jan 2024, 14:37 Lahko bi počakal še kakšno leto, da bi bilo glih 10 let od zadnjega posta v tej temi, ampak naj bo :P
Uf, take izjave spomnijo, kako cajt bezi! :lol:
Glede na to kolk si se vozil bi se moral ujet na kaksni turci! Dejmo najdt kaksno sanso v 2024! :D
Image
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by papi » 26 Jan 2024, 10:24

Ja s tem torque tube od opla je tako malo :crazy:
Po eni strani si rečeš, sej je fabrika naredila, more delat....
Po drugi pa ne more delat ker vemo, da je osnova delujočega kardana ravno soosnost
osi pred in po kardanu. Torej soosnost izhoda menjalnika in osovine pinjona....
Kar pa oplova prema ne dopušča saj se kot osi pinjona spreminja s pozicijo podvozja....

Pomoje greš v pravo smer...
ko boš menjal te komponente boš vidu kje si ;)
Če ne bo ok bi jst vseeno spet proval dat utež gor... ampak jo namestit čimbolj proti naprej...

No boš povedu kako bo ;)
User avatar
l3v4rt
Posts: 368
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Ascona B 2.0E

Post by l3v4rt » 31 Jan 2024, 21:05

Čez kaka 3 ali 5 let lahko organiziramo group buy in change teh krofov, ker se vsi naenkrat tega lotevate :lol: Super da služi ascona, tako je treba! :thumbup:
Post Reply