BMW 3.0 CSi e9
- karoserist.si
- Posts: 526
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Hmmm...tale tema že en čas spi. Nisem obupal, sam časa za objavljanje ni bilo. Zadeve se premikajo, čeprav počasi
Gremo dalje...z rezanjem:
tole kar grdo zgleda:
Notranji prag gre dol, ni druge... sredinski prag drži mero:
Tole situacijo z vpetjem je tudi treba rešit...
Tole je bilo pričakovano, zato je blo treba odpreti...
Testna montaža notranjega praga...je sicer še veliko stvari prej potrebno uredit, ampak tale test vseeno pokaže če sem dobro poravnal bočni karambol ...
Zgleda kar ok...paše lepo...
V kombinaciji s testom zunanjega praga...
Gremo dalje...z rezanjem:
tole kar grdo zgleda:
Notranji prag gre dol, ni druge... sredinski prag drži mero:
Tole situacijo z vpetjem je tudi treba rešit...
Tole je bilo pričakovano, zato je blo treba odpreti...
Testna montaža notranjega praga...je sicer še veliko stvari prej potrebno uredit, ampak tale test vseeno pokaže če sem dobro poravnal bočni karambol ...
Zgleda kar ok...paše lepo...
V kombinaciji s testom zunanjega praga...
- karoserist.si
- Posts: 526
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Da malo ubijem monotonost sem se lotil izdelave kosov...
tale kos pride tule...
malo vpasovanja...
tale vogal je mal piškav...
še malo igranja z detajli...
Ponovi vajo...
detajli...
še detajli...
Tole se bo uporabilo kasneje, zato vmes zaščitim...
nadaljevanje sledi...
tale kos pride tule...
malo vpasovanja...
tale vogal je mal piškav...
še malo igranja z detajli...
Ponovi vajo...
detajli...
še detajli...
Tole se bo uporabilo kasneje, zato vmes zaščitim...
nadaljevanje sledi...
Re: BMW 3.0 CSi e9
Priden, priden!!
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
UF!
Kako pa ohraniš mere karoserije ko je takole komplet prag odžagan, pa še pred A stebričkom in je vse v zraku?
Menda ni tistih par pohištvenih profilov pol metra višje dovolj, da ti fuge na vratih in točke za vpetje vzmetenja štimajo ko nazaj zavariš zadevo, ali?
Kako pa ohraniš mere karoserije ko je takole komplet prag odžagan, pa še pred A stebričkom in je vse v zraku?
Menda ni tistih par pohištvenih profilov pol metra višje dovolj, da ti fuge na vratih in točke za vpetje vzmetenja štimajo ko nazaj zavariš zadevo, ali?
- karoserist.si
- Posts: 526
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Katere mere naj bi ohranil ?pero27 wrote: ↑27 Mar 2021, 01:55 UF!
Kako pa ohraniš mere karoserije ko je takole komplet prag odžagan, pa še pred A stebričkom in je vse v zraku?
Menda ni tistih par pohištvenih profilov pol metra višje dovolj, da ti fuge na vratih in točke za vpetje vzmetenja štimajo ko nazaj zavariš zadevo, ali?
Hehe, mal heca more biti...spodnji del A stebrička oz. spodnji del praga je bil skoraj 3cm udarjen navznoter, B stebriček spodaj pa okoli 1,5 cm. Tako da tule se je avto naravnalo, povarilo oba praga na 1mm natančno in ko gre pod noter se še tistih 1 mm polovi, da bo res točno.
Lufti pri tem avtu niso mogli štimat, ker ko sem dal vrata gor je bila linija napačna...mogoče so to zakrivali s kitom, da je vsaj približno štimalo, ampak ne vem, ker avta nisem videl ko je bil še v barvi. Po peskanju pa bok ni imel linije.
Zgornji križ za ojačitev sem samo začasno montiral, tudi ta gre vmes med delom ven in se bo uporabil le še za preverjanje mere.
Ubistvu gre tu za sestavljanje avta nazaj na mero. Čar vsega je v ravnalni mizi, kjer je avto spodaj na 10 ključnih točkah vpet oz. se vpne pri sestavljanju nazaj. Pri prejšnji mizi sem moral delati dodatne ojačitve in precej sproti merit zadeve, da sem lahko mere ujel, tule pa je to zelo enostavno.
Zdejle nisem našel boljših slike kot tole, kjer recimo vidiš kako so vpete ključne točke spodaj po podu...
Še en primer, kako je klepar, ki je meni mizo prodal rezal avte praktično brez dodatnih ojačitev, kar brez take mize, ki se ji v bistvu reče 'jig' ni mogoče, brez dodatnega dela in ojačitev.
Načeloma je za taka dela ključno da veš kaj delaš, da pa lažje delaš in bolj točno pa je ključna vrhunska oprema.
Ko smo ravno že pri vrhunski opremi sem po večletnem iskanju našel in domov pripeljal (oz. mi je Rok pripeljal ) še eno vrhunsko zadevco...mizo oz 'jig' Celette Sevenne (Porsche approved . Sem vesel k radio za tole najdbo
Evo Peter, upam, da sem ti odgovoril na vprašanje čim bolj razumljivo
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Aaaaa, miza, to pa ja
Odlična razlaga, hvala!
Kako pa potem dosežeš da tudi vse zadeve ki so daleč nad mizo gor štimajo, sploh na udarjenem avtu; recimo da je streha nacentirana na svoje mesto in da ni recimo zamaknjena pol centi v desno?
Odlična razlaga, hvala!
Kako pa potem dosežeš da tudi vse zadeve ki so daleč nad mizo gor štimajo, sploh na udarjenem avtu; recimo da je streha nacentirana na svoje mesto in da ni recimo zamaknjena pol centi v desno?
Re: BMW 3.0 CSi e9
Zic vpašeš tako, da sedita voznik in sovoznik pol centi v desno, da gre glava mimo
Drugače pa top delo- res užitek gledat. Tiste utore si zabijal in delal ročno ali vtiskoval? Ker so res lepi in pleh lepo brez deformacij - skratka top izdelan kos. Notranji prag si sam nardil ali se da kupit te zadeve še?
Lepo napreduje avto, na koncu bo to res top zadeva
- karoserist.si
- Posts: 526
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
@ Pero: enako, z vertikalnim merilom od mize se premeri vse zgornje točke na avtu.
Par primerov...kar sem uspel na hitro najti...
Par primerov...kar sem uspel na hitro najti...
- karoserist.si
- Posts: 526
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Utori so narejeni z robilnikom, zaključki pa ročno, deformacij pa res ni kaj dosti .
Za e9 se večino kosov dobi, so pa cene kar visoke. Na tej školjki je precej drugega dela, tako da je bilo smiselno prišparat čas tudi tako, da se kupi prage in ta čas, ki bi šel za izdelavo pragov raje porabi za reševanje drugih zadev.
- pero27
- Posts: 2637
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
karoserist.si wrote: ↑27 Mar 2021, 22:18 @ Pero: enako, z vertikalnim merilom od mize se premeri vse zgornje točke na avtu.
Par primerov...kar sem uspel na hitro najti...
U, madona, pa to je hujš kot v karosernici v fabki!
Zdej se bom še manj upal sam lotit pleharije