BMW 3.0 CSi e9
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Potem sem se lotil grobe priprave boka. Da mal spomnim, takole je prej to zgledalo, precej neugledno...
Vmes sem ta pleh porezal stran - že v faz popravila pragov:
Potem pa sem se lotil izdelave novega bočnega pleha. Še prej sem moral sestavit bok (vrata in blatnik, ter zaščito praga), da sem lahko vzel prave mere za izdelavo spodnjega dela boka.
In izdelava boka:
Ko je bilo na grobo narejeno sem se lotil kolotečne krivine...
In tole je približen končni izdelek.
Spotoma sem pripravil še spodnji del prednjega blatnika:
Tule bo to pasalo...malo na provizori postavljeno ...bo treba še vpasat - v zadnjem sklopu, ko se bo pripravljalo boke, lovilo lufte in varilo boke...
Vmes sem ta pleh porezal stran - že v faz popravila pragov:
Potem pa sem se lotil izdelave novega bočnega pleha. Še prej sem moral sestavit bok (vrata in blatnik, ter zaščito praga), da sem lahko vzel prave mere za izdelavo spodnjega dela boka.
In izdelava boka:
Ko je bilo na grobo narejeno sem se lotil kolotečne krivine...
In tole je približen končni izdelek.
Spotoma sem pripravil še spodnji del prednjega blatnika:
Tule bo to pasalo...malo na provizori postavljeno ...bo treba še vpasat - v zadnjem sklopu, ko se bo pripravljalo boke, lovilo lufte in varilo boke...
Last edited by karoserist.si on 03 Nov 2023, 18:08, edited 1 time in total.
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Potem je bil čas, da se uredi še voznikov pod, kjer je spet sledilo ogromno rezanja, brušenja in odsekavanja pleha, ki ga je vgradil 'klepar' predhodnik
Nič kaj preveč zavidljivo delo
Odstranitev sredinske ojačitve in nosilca sedežev:
In razkrita je nova rja
Pa spet režem dalje:
Tole je pa odpadek:
Sledi pa izdelava novih podov in popravilo pragov...
Nič kaj preveč zavidljivo delo
Odstranitev sredinske ojačitve in nosilca sedežev:
In razkrita je nova rja
Pa spet režem dalje:
Tole je pa odpadek:
Sledi pa izdelava novih podov in popravilo pragov...
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Pod sem naredil iz dveh delov, ker edino tako lahko delam z bead rollerjem, drugače bi moral na roke valjat, kar je precej zamudno. Lažje in hitreje je narediti en dodaten var...
Spet en 'nepopisan' list pločevine ...za zadnji konec voznikovega poda. Cilj je, da se spet čim bolj približam originalu...
Pa že 'popisan'
Pa malo oz. v nadaljevanju veliko rolanja. Tukaj je treba imeti pravi vrstni red, ker drugače mašina v enem momentu odpade in je potrebno ročno oblikovati pločevino do konca:
Sledila je izdelava prednjega dela voznikovega poda:
Na grobo bo tole to...
Mal je pa vedno treba še ročno polepšat:
Potem je bilo treba zvaljat origialne utore:
Zrišem črte:
In zrolam:
Pa še prednji konec:
Pa dokončno vpašem, ter zvarim obe plovici, naredim še zadnje utore in krivine ter pripravim luknje za vare :
Za en tak pod je potrebno en kup enih detajlov uredit, da je zdej nekako enako kot original pod
Nadaljevanje sledi, ko spet dobim navdih za urejanje slik in objavo...
Spet en 'nepopisan' list pločevine ...za zadnji konec voznikovega poda. Cilj je, da se spet čim bolj približam originalu...
Pa že 'popisan'
Pa malo oz. v nadaljevanju veliko rolanja. Tukaj je treba imeti pravi vrstni red, ker drugače mašina v enem momentu odpade in je potrebno ročno oblikovati pločevino do konca:
Sledila je izdelava prednjega dela voznikovega poda:
Na grobo bo tole to...
Mal je pa vedno treba še ročno polepšat:
Potem je bilo treba zvaljat origialne utore:
Zrišem črte:
In zrolam:
Pa še prednji konec:
Pa dokončno vpašem, ter zvarim obe plovici, naredim še zadnje utore in krivine ter pripravim luknje za vare :
Za en tak pod je potrebno en kup enih detajlov uredit, da je zdej nekako enako kot original pod
Nadaljevanje sledi, ko spet dobim navdih za urejanje slik in objavo...
Re: BMW 3.0 CSi e9
Ma meni je bilo tisto od predhodnika lepše, je bolje kreativno kot pa original Izvrstno delo Seba, nič druga nismo pričakovali, res je veselje tole brati in gledati slike Me pa zanima ,to si delal iz 0.8mm ali iz 1mm pločevine? Hladno valjana? Krasno delo, res kapo dol!
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Hvala .
Ja po svoje je bila tisto prej kar umetnija .
Vedno uporabljam le hladno valjano pločevino (DC03 ali DC04), ki je dejansko tudi najbolj primerna za hladno preoblikovanje. Tale pod je v originalu 0,8mm debeline, tako da sem enako tudi jaz naredil.
Je pa res, da je vse bolj težko priti do te pločevine. DC01 ni problem dobit, DC03 ali DC04 pa vse težje. Pri DC01 se včasih pozna višek ogljika v materialu, ko precej bolj krivi pločevino pri preoblikovanju kot pa pri 03 ali 04.
Ja po svoje je bila tisto prej kar umetnija .
Vedno uporabljam le hladno valjano pločevino (DC03 ali DC04), ki je dejansko tudi najbolj primerna za hladno preoblikovanje. Tale pod je v originalu 0,8mm debeline, tako da sem enako tudi jaz naredil.
Je pa res, da je vse bolj težko priti do te pločevine. DC01 ni problem dobit, DC03 ali DC04 pa vse težje. Pri DC01 se včasih pozna višek ogljika v materialu, ko precej bolj krivi pločevino pri preoblikovanju kot pa pri 03 ali 04.
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Nato sem se lotil varjenja voznikovega poda. Še prej je bilo potrebno zaščitit votle dele:
Potem je sledilo veliko varjenja:
Pa zaščita po varjenju:
Potem sem moral popravit obe ojačitvi poda/nosilne dele sedežev:
Najprej voznikova stran:
Potem sem vse vpasal:
Pobarval:
Potem sem pripravil še drugo stran:
Pa popravljeno:
Pol sem vse prebrusil, ker je blo kr nekaj rje...
In pa priprava na barvanje...
In pobarvano:
Potem je sledila vgradnja na karoserijo...objavim naslednjič
Potem je sledilo veliko varjenja:
Pa zaščita po varjenju:
Potem sem moral popravit obe ojačitvi poda/nosilne dele sedežev:
Najprej voznikova stran:
Potem sem vse vpasal:
Pobarval:
Potem sem pripravil še drugo stran:
Pa popravljeno:
Pol sem vse prebrusil, ker je blo kr nekaj rje...
In pa priprava na barvanje...
In pobarvano:
Potem je sledila vgradnja na karoserijo...objavim naslednjič
- killergame
- Posts: 344
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Tvoje objave in delo, ki ga narediš. Noro. Brez besed res. Vsaka čast
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Hvala @L4UK0 in @killergame .
Spet mal nadaljujem... predno sem vgradil ojačitve podov oz. nosilce sedežev sem moral popravit še stare poškodbe in rjo na nosilnem plehu zadnje klopi. Pomojem mi ni treba več poudarjati, da pri tej karoseriji česarkoli se dotaknem je tako ali drugače treba nekaj popravljat ali na novo izdelat.
O teh nosilcih je govora...takole so izgledali predno sem jih rezal stran...
Mal jih je bilo treba zravnat in sem pa tja mal povariti
Malo testnega vpasovanja:
Pa mal barvanja pred vgradnjo:
Mal varjenja:
Potem sem vgradil še obe konzoli sedežev in ojačitve podov.
Voznikova stran:
Sovoznikova stran:
No še prej malo protikorozijske zaščite:
Vpasovanje
Varjenje
Test, če sedež lepo paše na konzole...
Takole pa potem izgledajo na novo vgrajene konzole sedežev, nosilec zadnje klopi ter ojačitve podov...
Spet mal nadaljujem... predno sem vgradil ojačitve podov oz. nosilce sedežev sem moral popravit še stare poškodbe in rjo na nosilnem plehu zadnje klopi. Pomojem mi ni treba več poudarjati, da pri tej karoseriji česarkoli se dotaknem je tako ali drugače treba nekaj popravljat ali na novo izdelat.
O teh nosilcih je govora...takole so izgledali predno sem jih rezal stran...
Mal jih je bilo treba zravnat in sem pa tja mal povariti
Malo testnega vpasovanja:
Pa mal barvanja pred vgradnjo:
Mal varjenja:
Potem sem vgradil še obe konzoli sedežev in ojačitve podov.
Voznikova stran:
Sovoznikova stran:
No še prej malo protikorozijske zaščite:
Vpasovanje
Varjenje
Test, če sedež lepo paše na konzole...
Takole pa potem izgledajo na novo vgrajene konzole sedežev, nosilec zadnje klopi ter ojačitve podov...
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Pa smo šli naprej...
Voznikov A stebriček in vse okoli njega je treba na novo narediti, enako velja za voznikov zunanji in sredinski prag...takole je šlo vse skupaj naprej:
Pa sem začel rezat:
Nekdo si je umislil nov dom :
Mal testa, kako naj bi izgledalo:
Nadaljevanka na A stebričku:
In pa na pragu:
Karoserija sproti odvrže tudi nekaj kilogramov peska:
Je že malo lažja :
Školjka potem odvrže še prag:
Pa še kake flike bi se rada znebila:
Precej grdo zgleda, mal se bo še rezalo...tudi zadaj...
Kar ni konca:
Sledilo je popravilo A stebrička:
Potem je bilo treba popravit sredinski prag, kjer sem uporabil precej debelejši pleh, kot je tudi v originalu:
Ker je pleh predebel za krivljenje z bead rolerjem sem si na hitro sešvasal eno pripravico za klepanje utorov:
Ko je bil še polizdelk:
Malo preizkusa kako paše...
Potem se je vse skupaj mal zaščitilo pred varjenjem:
Pa povarilo in zbrusilo:
Pa spet malo pobarvalo:
Sledilo je varjenje spodnjega dela A-stebrička:
In smo že pri vpasovanju zunanjega praga:
Prag paše ok, tako da lahko navrtam luknje in povarim:
...več prihodnjič
Voznikov A stebriček in vse okoli njega je treba na novo narediti, enako velja za voznikov zunanji in sredinski prag...takole je šlo vse skupaj naprej:
Pa sem začel rezat:
Nekdo si je umislil nov dom :
Mal testa, kako naj bi izgledalo:
Nadaljevanka na A stebričku:
In pa na pragu:
Karoserija sproti odvrže tudi nekaj kilogramov peska:
Je že malo lažja :
Školjka potem odvrže še prag:
Pa še kake flike bi se rada znebila:
Precej grdo zgleda, mal se bo še rezalo...tudi zadaj...
Kar ni konca:
Sledilo je popravilo A stebrička:
Potem je bilo treba popravit sredinski prag, kjer sem uporabil precej debelejši pleh, kot je tudi v originalu:
Ker je pleh predebel za krivljenje z bead rolerjem sem si na hitro sešvasal eno pripravico za klepanje utorov:
Ko je bil še polizdelk:
Malo preizkusa kako paše...
Potem se je vse skupaj mal zaščitilo pred varjenjem:
Pa povarilo in zbrusilo:
Pa spet malo pobarvalo:
Sledilo je varjenje spodnjega dela A-stebrička:
In smo že pri vpasovanju zunanjega praga:
Prag paše ok, tako da lahko navrtam luknje in povarim:
...več prihodnjič