Volvo 340GL
- Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
- Contact:
Re: Volvo 340GL
Hud je!
Ne vem pobi kako niste vedli da je to RWD? Oldschoolovci pa taki!
Bi pa res kak 1.7T pasu not. Pa ne rabi bit kej ekstra predelan. Samo malo zgolfanega tlaka računalniku pa si na 160KM in ga piplje na pune! Been there, done that!
Ne vem pobi kako niste vedli da je to RWD? Oldschoolovci pa taki!
Bi pa res kak 1.7T pasu not. Pa ne rabi bit kej ekstra predelan. Samo malo zgolfanega tlaka računalniku pa si na 160KM in ga piplje na pune! Been there, done that!
Re: Volvo 340GL
Drgač pa ti na šrauf paše not F4R motor iz Clia 172/182. V tej piksni bi 180KM in 210Nm blo vrh glave, ob normalni vožnji se pa voziš na dobrih 6l, kar za 1.7t ne morš glih rečt
Hud je, sem tud sam gledou neki tazga 2 let nazaj, sam kupejca, pa ni blo nč kej dost za izbirat. Na enem VolvoT5 forumu je en tip isto ga zabil v poden (na 15" sicer) in si za zadaj naredil nastavljivo optiko. Bi mogu mal pobrskat...
Hud je, sem tud sam gledou neki tazga 2 let nazaj, sam kupejca, pa ni blo nč kej dost za izbirat. Na enem VolvoT5 forumu je en tip isto ga zabil v poden (na 15" sicer) in si za zadaj naredil nastavljivo optiko. Bi mogu mal pobrskat...
Re: Volvo 340GL
Zaenkrat bo motor ostal kar original, dokler ne porihtamo ostalih zadev. Mu pa res ne bi škodilo kakšnih 100 konjev več.
Še par slikic:
Prva stvar, ki jo je bilo potrebno zamenjati je bila sklopka...
Opelpaver dvigalo
Potem pa sem mu kupil platišča Smoor style 13" 8j et5. Takole je zgledal po montaži. Ne, nisem pozabil dvigala pod njim.
Sledilo je nižanje. Spredaj je dobil močnejše fedre, ki jih je bilo potrebno ravno prav skrajšati. Centimeter po centimeter. Prostora je dovolj, da tudi kolesa ni treba demontirat.
Zadaj je pa stvar veliko bolj preprosta, saj se med vzmet in akso samo podloži kvader primerne debeline. Toliko kot je kvader visok, toliko gre avto dol. 6,5cm je bilo genau.
Nižje žal ne gre... Zavesice pometajo po tleh.
Seveda pa je dobil tudi trše amortizerje, malo predelan izpuh, ki se ne vleče več po tleh...
... in šusplata, da sta karter in most varna.
To je pa to.
Še par slikic:
Prva stvar, ki jo je bilo potrebno zamenjati je bila sklopka...
Opelpaver dvigalo
Potem pa sem mu kupil platišča Smoor style 13" 8j et5. Takole je zgledal po montaži. Ne, nisem pozabil dvigala pod njim.
Sledilo je nižanje. Spredaj je dobil močnejše fedre, ki jih je bilo potrebno ravno prav skrajšati. Centimeter po centimeter. Prostora je dovolj, da tudi kolesa ni treba demontirat.
Zadaj je pa stvar veliko bolj preprosta, saj se med vzmet in akso samo podloži kvader primerne debeline. Toliko kot je kvader visok, toliko gre avto dol. 6,5cm je bilo genau.
Nižje žal ne gre... Zavesice pometajo po tleh.
Seveda pa je dobil tudi trše amortizerje, malo predelan izpuh, ki se ne vleče več po tleh...
... in šusplata, da sta karter in most varna.
To je pa to.
Re: Volvo 340GL
Super je!
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Volvo 340GL
Se nebi ravno strinjal, člouk se veliko bolj brezskrbno vozi če mu tovče v šusplato in ne v karter ali mostcroma_man wrote:fajn zgleda, sam šusplate so za pussye
Re: Volvo 340GL
Bolje pussy, kot 4l olja na ležečem policaju.
Re: Volvo 340GL
al pa črta, pa ogromna lužca, iz tehničnih.. od kanala, čez cel parkplac, tam se je pa čist uscal
been there, done that
been there, done that
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Volvo 340GL
dokler je IZ tehničnih je ok ..sam če so prej potrdili
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...