Page 1 of 4

Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 19 Jun 2014, 10:57
by Tine
Seos.

Pravkar sem dobil informacijo da na LPP v Ljubljani baje ne balansirajo več teh stvari, ker je oni ko je to počel šel v penzijo, drugega pa nimajo. Ve kdo mogoče še za koga, ki bi te stvari počel? Ok da je na štajerskem je to verjetno utopično pričakovat, v Zagrebu menda en to počne, samo se baje čaka na vrsto precej pa še drag je.

Kakršnokoli uporabno informacijo ob priložnosti seveda nagradim s pivom!

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 19 Jun 2014, 11:25
by eugene
Pred Trstom je Fly motors ki to balansira in sicer na race specifikacije, je pa tudi cena temu primerna. kakih 300 flik, ker pred leti ko sem jaz spraševal je blo 250. http://www.flymotors.it/

kaj ne balansira v Lj tudi bivša avtoobnova oz kaj je zdaj autocommerce? Mislim da je papi tam balanciral.

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 20 Jun 2014, 07:41
by Tine
Ne vem, zato sprasujem :) sem pa dobil en semiuporaben info da še en model iz Vrhnike balansira, ima kdo kaj več podatkov o tem?

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 20 Jun 2014, 13:07
by Nejc
kaj pa Autocomerce? jest sem tja nesel

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 22 Jun 2014, 10:58
by Rifasiemp
autocommerce preverjeno to dela(mojo gred pa vztrajnik so oni delal- 90€ za oboje skupaj), pa v zg je tud se en ko to dela, se še najde kak mojster kje ;)

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 23 Jun 2014, 10:38
by Tine
Odlično, bom jih poklical. Hvala!

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 20 Jul 2014, 13:05
by Tine
Samo za info - Autocommerce v ljubljani, zbalansirano. 8-)

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 03 Nov 2016, 10:15
by L4UK0
Hi!

Jaz pa imam eno vprašanje glede tega balansiranja. Kolikor berem vas je večina / vsi na balansiranje dala glavno gred in vztrajnik. Kaj pa ojnico in bat? Ker za pravilno balansiranje mora biti tudi narejna uskladitev uteži na glavni gredi s težo bata + ojnice. Ima kdo kaj izkušenj s tem?

LP

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 03 Nov 2016, 10:52
by papi
Jaz sem vbistvu peljal balansirat samo vstrajnik ker pri C20XE je oboje posebej zbalansirano in ne v kompletu...
Ampaak da ne rabijo delat vpetja za vstrajnik sem jim nesel še glavno gred.
In potem mi je tudi povedal da so balansirali samo vstrajnik...

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Posted: 03 Nov 2016, 10:58
by eugene
Mašine z simetrično gredjo( I4, I6, flat crank v8, boxerji) ne rabijo tega ( obtežit crankpin) . I3, I5, V8, V6 pa rabijo ti bobweight, ki predstavlja del teže ojnice in bata pri balansiranju. Kar moreš ti edino pazit da so bati in ojnice ( big end in smal end) "isto" težki kar nardiš sam ali pa daš komu. Dvomim da avtoobnova to dela.