Page 10 of 16

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 07:45
by zegler
:shock: skodilak, ocitno si mel dooost dela. lepo lepo

.
.
.
.
.
.
ocitno moras travo bolj pokosit, a ? ;)

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 07:46
by eugene
Končno! Vidim, da je blo kar neki predelav tako da mogoče upravičeno. Kaj za skozi tehnični je boš dvignu z gewindami in to je to? Dobro zgleda drugače. Samo kako sliko na kaki drugi podlagi še.

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 11:37
by pero27
Prid v Novo mesto na tehnični; nimajo nič več roba okrog kanala, tako da lahko tud z 1cm clearancea čez pripelješ :D

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 12:15
by Cox
Ni problem rob na kanalu (tehnični z robom na kanalu tak al tak odpadejo), problem so merilni valji za zavore ..

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 13:22
by Nejc
kaj se je pol rešil z ploščicami?

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 17:35
by super98
8-) 8-) 8-) 8-)

Badass!!!

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 23 May 2016, 19:10
by Fleko
grega983 wrote:Imaš v planu vgradit motor v tole čudo, da bo sposobno premikanja ?
Glede motorja hmmm, recimo da se nekam premakne :lol: Razmišljam v tej smeri, dokler nebo narejeno ne bomo govorili. Vsekakor pa nebo ostalo na hudih 54 oslih ;) ker drugače sem za bz šel na overkill bremze.
zegler wrote::shock: skodilak, ocitno si mel dooost dela. lepo lepo
Dela je bilo malo več, kot je bilo predvideno. Namreč imel sem pripravljeno vse za Felicio, tale je pa še pred VW-Škoda časom.
zegler wrote: ocitno moras travo bolj pokosit, a ? ;)
Naslednji projekt lowrider mower :lol:
eugene wrote:Končno! Vidim, da je blo kar neki predelav tako da mogoče upravičeno. Kaj za skozi tehnični je boš dvignu z gewindami in to je to? Dobro zgleda drugače. Samo kako sliko na kaki drugi podlagi še.
Verjetno jo bom dviginl ja, ko pridem do tehničnega, do tja je še dolga. Ima kdo kako idejo s čim zaščititi navoje za gewinde, da nebo rustalo o 2h mesecih (kakšen vosek za zaščito podvozja)?
Nejc wrote:kaj se je pol rešil z ploščicami?
Ploščice sem trenutno obdržal te, ki so malo prekratke, in za enkrat opravljajo svojo funkcijo, ker jih vzmet tišči dol. Še vedno razmišljam o zamenjavi.

Zrihtat moram še ročno in optiko. Nižje verjetno ne bo šlo, ker sem že zdaj moral prestaviti spredaj trdo zavorno lajtngo, ker se je dotikala polosovine, do kraka pa manjka samo 2cm, sepravi ob večji luknji zadane polos ob karoserijo.

Slike bom tudi objavil malo bolj kvalitetne.

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 14 Jun 2016, 10:01
by Fleko
Takole evo, Škodilak spet brca po svetu :lol:
Sem zamenjal komplet frtajler ker se mi ni dalo prelotavat koaksialnega kabla.
Še enkrat hvala Vlado in Cox za pomoč :!:

Image

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 08 Aug 2016, 15:11
by Fleko
Odkar je Croma napovedal nov projekt, opažam da je tale podforum kar malo zaspal :lol:

Bom jaz malo se razpisal (se mi ravno da pisat :lol: )

V glavnem v petek sem se malo zapeljal po Racelandu. Glede na to, da imam probleme iz bumb steerom (katerega odpravljam) nisem imel velikih želja glede časa. Rekel sem si, da če prilezeva iz Škodilakom pod 1:04 svaka čast Škodilaku :lol:
Mislim, da okoli 16:30 ure sva se iz kolegom pripeljala na prizorišče. Takoj, ko sem parkiral so Hondaši opazili hudo konkurenco (beri Škodilak) in takoj pristopili zraven. Najprej pohvalili višino avtomobila, potem pa začeli spraševati o tehničnih specifikacijah avotmobila. Seveda so imeli utopije recimo 1,5 l motor, 70 ali 90KM, zato sem jih prizemljiv z bolj realnimi podatki (1,3 fergi, 54KM, ko sem omenil moč so se samo začeli smejat :lol: ). Po nekaj stavkih, sem se odločil, da po hitrem postopku zamenjam gume, ker so bile ob 17ih napovedane ''kosilnice''. V prtljažniku sem imel 4x 5 col feltne širine 7j, katere seveda niso šle pod blatnike, zato so bili potrebni ''kleparski'' poprijemi. Na zadnjo akso tudi s pomočjo 500g kladiva, se jih ni dalo spraviti pod blatnike, zato mi je kolega posodil njegov ''drift program'' gume (stare zimske gume dimenzije 165/65 13), katere so brez problema šle pod blatnike. Na sprednji aksi pa sem s pomočjo ročke za dvigalko ''povaljčkal'' blatnik, super akcija, gremo na progo...
Preden so spustili na progo tiste nore kosilnice mi je uspelo narediti nekaj krogov. Prvi občutki, ogromno understeera, klopce nimajo nič bočnega oprijema, volan drsi, hvalabogu, da sem spredaj na bumbstopih, ker če bi avto bil še nagibalnik nebi bilo za nikamor :lol: .
Po parih rundah sem se ''navadil'' na obnašanje celotnega avtomobila in na koncu, ko se je pooblačilo postavil za moje pojme kar soliden čas (1:00:50), povprečno se je čas gibal okoli 1:01. Blokada, je v drugi prestavi spet 3x zapela na progi (štartna ravnina, ravnina po prvem ovinku in pred šikano), po števcu je kazalo 90km/h. Najboljša trofeja vsekakor, ko sem počil Hondaša :lol:

Osnutek dneva, imel sem se odlično, fino je bilo videt nekaj znanih obrazov iz Oldschoola čeprav sem pričakoval kakšenga več, Pero se priporočam, še za kakšen tak event letos ;) gume so ostale še za par obiskov, luft na sferičnemu ležaju na camber plošči (manj kot 3000km), zlomil volan :lol:, dobil upanje, da iz Škodilaka lahko nastane kaj zanimivega oz. fun car.

Še nekaj slik.
Image
Image

Na poti domov tudi ni bilo dolgčasa
Slika malo pred 23:00 v Litiji.
Image

Med Zagorjem in Litijo je bilo kar noro gosta megla, veje po tleh (ene parkarat sem dobro nabil na vejo).
V petek predčasno pobegnil iz šihta, da sem avto očistil :lol:
Image
Image
Image

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 08 Aug 2016, 15:15
by grega983
Kje so časi ko smo po RL razgrajali z 1.4 in 1.1 AX-i :D

Čas si pa dosegel spodoben. Je pa vsekakor pomembneje imeti solidno podvozje ter dobre gume kot pa ohoho kljusetov pod haubo 8-)


Za druge ne vem ampak vem da pri meni se skozi nekaj dogaja v garaži. Samo poslika se bolj malo :D