Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Kupil stojalo za motor, da mi olajša sestavljanje. Oz bolje rečeno to je kr must have za sestavlat motor Moram še do konca očistit blok. Pa čakam original dele za spodn del motorja še nekaj iz italije da pride. Potem pa sestavit spodnji del motorja počasi. Zatem pa na rihtanje glav.
Čakam pa tudi ultrazvočni čistilec 3 literski za očistit vse manjše dele temeljito.
Obenem pa popravil in očistil še navoje v bloku, kjer pride menjalnik (oz sedaj pač stojalo motorja)
Čakam pa tudi ultrazvočni čistilec 3 literski za očistit vse manjše dele temeljito.
Obenem pa popravil in očistil še navoje v bloku, kjer pride menjalnik (oz sedaj pač stojalo motorja)
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Končno prišla "friteza" za čistit Zadeva deluje super. Moram samo še čisto točno pogruntat razmerje temperatura - količina čistila - minute. Čeprav je verjetno odvisno od tega kolk je kera stvar umazana. Danes sem poizkusne zajčke prvo notr metal, pa probaval, jutri pa zares
Končni rezultat po pol ure probavanja različnih temepratur Pa zanimivo je, da ko potegneš vn iz posode, zgleda zasrano, ampak piše da je itak potrebno še enkrat potem oprat in prebrisat in gre praktično vse do konca potem dol.
Je pa zadeva prekleto glasna! Dela v zaprti garaži hehe (ne met zvočnike na glas!)
https://www.youtube.com/watch?v=XY2CtzS ... e=youtu.be
Od ostalega pa. Čakam, da mi kateri original servis napiše predračun za original dele motorja, ki jih hočem naročit. Dan 2 in še kar čakam, če se bo kdo zganil... Niso videt preveč zagnani
Končni rezultat po pol ure probavanja različnih temepratur Pa zanimivo je, da ko potegneš vn iz posode, zgleda zasrano, ampak piše da je itak potrebno še enkrat potem oprat in prebrisat in gre praktično vse do konca potem dol.
Je pa zadeva prekleto glasna! Dela v zaprti garaži hehe (ne met zvočnike na glas!)
https://www.youtube.com/watch?v=XY2CtzS ... e=youtu.be
Od ostalega pa. Čakam, da mi kateri original servis napiše predračun za original dele motorja, ki jih hočem naročit. Dan 2 in še kar čakam, če se bo kdo zganil... Niso videt preveč zagnani
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Naročil OE dela za motor končno!
- glavni ležaji
- aksialni ležaji gredi
- čepki kanalov glavne gredi
- tesnilo pokrova bloka pri jermenici
- nove kajle sornika v batu
- glavni ležaji
- aksialni ležaji gredi
- čepki kanalov glavne gredi
- tesnilo pokrova bloka pri jermenici
- nove kajle sornika v batu
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Razstavil bate. Kolk zajebancije je z kajlami sornika Pa se noče vrtet, da jo spraviš na pravo mesto, pa potem moreš previdno vn vzet, ker če se upreš na bat, takoj rob odkrušiš, zviješ.
Sploh nočem vedet kak bo to šele nazaj notr montirat
Sploh nočem vedet kak bo to šele nazaj notr montirat
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3087
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Super dokumentiraš...še mene mika se lotit podobne teme...
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Hehe hvala. Mam od vedno veselje veliko slikat in dokumentirat. Pa tudi tema je kar poučna in se da marsikej strokovnega naučit.
Novega preko vikenda je veliko. Poleg del na avtu in podvozju, je še vedno v ospredju motor, ker me to najbolj veseli
Motor. Očiščeni do konca mostovi gredi.
Očiščen blok 99%. 1% me še vedno moti, pa se morm še potrudit
To me še moti okoli skoraj vseh sedišč puš in pa prejšnje slike od antifriza. Pa se mi ne sanja najbolj kako očistit. Če ni tudi to minimalna oksidacija okol sedišča puš.
Klasika na 12V blokih. Sem že zasledil ta problem kar parkrat glede oksidacije bloka pri luknjah za izmenjavo vode v glave. Večina samo očist in ne naredi nič. Da voda itak teče v blok okoli cilindrov, kjer je tako ali tako voda. Kakšen predlog (razen, da bi dal ravnat)?
Bati. Zanič bati so bli poizkusni zajčki, na katerim sem probaval odkrit način. Brez, da si nastaviš kajlo sornika na pravo mesto, je skoraj nemogoče snet. Drugače so takšni rezultati..
No jz sem si pa nardil zaščito roba od bata in je potem šlo čisto lepo. Med bat in izvijač in potegneš kajle v iz bate.
Drugače pa naprej rastavljeno vse. Na hitro stehtano. Vse je v tolerancah razlike v gramih med stvarmi. Kar je super! Tu pa tam bom pobral kerem še kak gram dol, da bo vse čisto ista teža. Pa ojnice morem še end to end zvagat, da bojo vse čisto zbalansirane.
Bati so si privoščili kopel :mrgreen:
Pa zatem še malo zobna ščetka in krtača, da je skoraj popolno oz zgledajo soraj kot novi. Moram samo še eno krtačo nabavit, da lahko še dno notranjosti bata očistim
Pa na vrhu jih je še treba malo
Kanali popolno čisti
Za sornik luknje in kajle prav tako
In pa še že prej omenjena zadeva, ki je ne morem očistit, ker nimam primerne krtače
Pa še ena zadeva, ki jo morem raziskat, če je kakšna fora, ali so enostavno vsi (skupaj z Arese delavci) narobe montirali batne obročke. V knjigi je namreč slika spodaj zaporedje batnih obročkov. No na vseh batih so pa batni zmontirani, da je drugi obroček na vrhu, prvi na na drugem mestu. Plus, da so eni obrnili še prve tako, da je zareza obrnjena na zgornjo stran :mrgreen: Je kakšna fora ali enostavno šlamparija na vseh koncih?
Novega preko vikenda je veliko. Poleg del na avtu in podvozju, je še vedno v ospredju motor, ker me to najbolj veseli
Motor. Očiščeni do konca mostovi gredi.
Očiščen blok 99%. 1% me še vedno moti, pa se morm še potrudit
To me še moti okoli skoraj vseh sedišč puš in pa prejšnje slike od antifriza. Pa se mi ne sanja najbolj kako očistit. Če ni tudi to minimalna oksidacija okol sedišča puš.
Klasika na 12V blokih. Sem že zasledil ta problem kar parkrat glede oksidacije bloka pri luknjah za izmenjavo vode v glave. Večina samo očist in ne naredi nič. Da voda itak teče v blok okoli cilindrov, kjer je tako ali tako voda. Kakšen predlog (razen, da bi dal ravnat)?
Bati. Zanič bati so bli poizkusni zajčki, na katerim sem probaval odkrit način. Brez, da si nastaviš kajlo sornika na pravo mesto, je skoraj nemogoče snet. Drugače so takšni rezultati..
No jz sem si pa nardil zaščito roba od bata in je potem šlo čisto lepo. Med bat in izvijač in potegneš kajle v iz bate.
Drugače pa naprej rastavljeno vse. Na hitro stehtano. Vse je v tolerancah razlike v gramih med stvarmi. Kar je super! Tu pa tam bom pobral kerem še kak gram dol, da bo vse čisto ista teža. Pa ojnice morem še end to end zvagat, da bojo vse čisto zbalansirane.
Bati so si privoščili kopel :mrgreen:
Pa zatem še malo zobna ščetka in krtača, da je skoraj popolno oz zgledajo soraj kot novi. Moram samo še eno krtačo nabavit, da lahko še dno notranjosti bata očistim
Pa na vrhu jih je še treba malo
Kanali popolno čisti
Za sornik luknje in kajle prav tako
In pa še že prej omenjena zadeva, ki je ne morem očistit, ker nimam primerne krtače
Pa še ena zadeva, ki jo morem raziskat, če je kakšna fora, ali so enostavno vsi (skupaj z Arese delavci) narobe montirali batne obročke. V knjigi je namreč slika spodaj zaporedje batnih obročkov. No na vseh batih so pa batni zmontirani, da je drugi obroček na vrhu, prvi na na drugem mestu. Plus, da so eni obrnili še prve tako, da je zareza obrnjena na zgornjo stran :mrgreen: Je kakšna fora ali enostavno šlamparija na vseh koncih?
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Super delaš, z veseljem spremljam tole temo !
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
L4UK0 wrote:Super dokumentiraš...še mene mika se lotit podobne teme...
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Zaenkrat nisem uspel nič naprej delat.
Edino popredalčkal vse, predn se mi kdo v garaži na tleh zatahne v njih in vse pomeša.
Jutri naj bi dobili na servis vse dele original. Tako, da naslednji teden bi pa morali biti pri meni Naslednji vikend upam, da se začne sestavljat.
Edino popredalčkal vse, predn se mi kdo v garaži na tleh zatahne v njih in vse pomeša.
Jutri naj bi dobili na servis vse dele original. Tako, da naslednji teden bi pa morali biti pri meni Naslednji vikend upam, da se začne sestavljat.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Avtohiša Stepančič nateguni! Prodajajo stvari po količinah, ki kažejo v eperu, čeprav recimo ležaji pridejo pakirani v paketu in je cena za par! Pri njih je cena za komad (polovičko para) in hočejo prodat 4 pare za ceno 8! Se pravi namesto 4 x 22.27€ (89,08€), bi plačal pri njih 8 x 22.27€ (178,16€).
Sem se jim samo zahvalo pa reko da me ne zanima za tako ceno. Pred naročilom so se pa delali nevedne, da ne vejo za kaj je cena, kako je pakirano niti nič. Kaj so mislili, da bom kr reko, ja dejte še 4 naročit
Klical Triglav, cena za par isto kot Stepančič prodaja polovičko para. Naročil ležaje vse v avto Triglav. Pohvala Romanu na oddelku servisa in rezervnih delov, prijazen, prevero, razložo vse, še z mehanikom govoril. Odnos kot se pričakuje.
Sem se jim samo zahvalo pa reko da me ne zanima za tako ceno. Pred naročilom so se pa delali nevedne, da ne vejo za kaj je cena, kako je pakirano niti nič. Kaj so mislili, da bom kr reko, ja dejte še 4 naročit
Klical Triglav, cena za par isto kot Stepančič prodaja polovičko para. Naročil ležaje vse v avto Triglav. Pohvala Romanu na oddelku servisa in rezervnih delov, prijazen, prevero, razložo vse, še z mehanikom govoril. Odnos kot se pričakuje.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex