Re: BMW 1802
Posted: 08 Mar 2022, 10:12
Te ATSke pašejo na lih da ne vsak oldi
Že zdej res dobr zgleda, kva šele bo
Že zdej res dobr zgleda, kva šele bo
Edini pravi slovenski forum za avtomobile z dušo!
http://oldschool-slo.com/
Sem samo čakal kadj bo prvi opelaš padel v nezavest In ja, kot je rekel Pero27, te ATSke niso bile izključno opelaške felne, ampak so bile pač aftermarket opcija za marsikako vozilo. Če vas spomin ne heca preveč, se boste spomnili tudi na mojega hrošča, ki jih je tudi imel, v primerni dimenziji seveda. Meni osebno se ta model zelo dopade, ker je nenačičkan in "strojniški", obenem pa so solidno lahke - ena felna ma manj kot 4 kile.
Tako je, te dotične so ET20. Imam pa še par 7j et3 in par 8j et0 (ali1? nevem več), tako da lahko malo probavam.
Nop.
Se posipam s pepelnikom, lagal sem! Nevem odkod mi številka v glavi o kilah, sem jih pa zvagal ko sem jih kupil (bo tega ze 4-5 let nazaj) - evo sliko. 5.2 kile, s tem da je tukaj pobrušena, brez barve. Lapsus!killer_beast wrote: ↑09 Mar 2022, 20:26
Očitno ti kar precej tehtnica laže. V original Tüv-u piše, da imajo cca 5,6 kg (ET20), če se prav spomnim.
Glede vodnih pump še moram raziskat če obstaja kaka "krajša", vendar sumim da je od 02 modela najbolj plitka - vsi ostali (e21, e28, e30) v katerih je bil ta motor imajo večji motorni prostor. Blažilcev med vezno in hladilnikom pa ni niti v originalu, kar me je obenem čudilo in ne-bilo všeč, pa sem jih mislil sam zmontirat - a zaradi pomanjkanja prostora tega ne bo. Bomo vidli če bo razpotegnilo hladilnik zaradi zvijanja vezne, sem ga preventivno ohlapno privijačil.