BMW E21 kanariner

Post Reply
User avatar
Fleko
Posts: 1316
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 kanariner

Post by Fleko » 04 Nov 2015, 12:09

Glede turbota nobene pripombe, ampak felge?
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anze ... 4-223-1728
Tole boš dajal na e21? :D
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 04 Nov 2015, 13:50

zegler wrote: pero.. ja saj tak matematicno mi je kr logicno, ceprav mam slab filing ko dam taki distancnik gor, pa felna je taki tip da ma te krake napelane od centra ven pa pol nazaj noter na obroc (napihjena), pa se ti da pol bolj cudn filing... ko je montirano bi se lahko noter eno malo felno dal med disk pa felno :) samo z temi 15 kami pa se drzi ceste ko pes jezeka.
Bo treba namesto distancnika se ene 'vecje' diske gor, pa nosilce za celjusti pa mas duple diske.. ze kdo naredil to ? :twisted:
lagere ze mam druge not pa ma avto realnih 170k, pa zadnjic sem ze zategoval desnega, ker je postal glasen, tak da ocitno bo treba se menjat :)
Bom ti jst slikal na mojih raised mesh EXIP ki so ble takrat namenski aftermarket za E21 kok je šele tisto "napihnjeno", te nebo nič več strah tvojih :lol:
drgač od "raised mesh" fore trpi feltna pa šraufi (ker so ponavad pol ful dolgi) sam ležaji pa čisto nič
Pomoje da so ta raised mesh izumil zato, da so mel lahko samo en kalup za vlivanje felg, potem se je pa samo postružilo naležno površino stran da so dobili večje ETje
Drugače majo danes kakšni superšportniki tud ful velko razdaljo naležne površien do spredejega lica feltne, da nardijo zadost placa za velke (široke) zavorne čeljusti, v moje zdej pomoje pašejo od kamjona :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 04 Nov 2015, 14:08

Image

:lol: :lol: :lol:

tole je vse ena velika čebula če mene kdo kaj vpraša :) 130.000km sem naredu s pasatom pa so še vedno isti ležaji gor.

https://scontent-vie1-1.cdninstagram.co ... 5929_n.jpg

zračunaj si nevzmeteno maso 20 col feltna 10.5 široka et 35, 12kg težka, guma enaka teža, disk 400mm z čeljustjo 4 batno 15kg, distančnik 30mm sigurno tud nekaj tehta...zegler, po tvoji definiciji bi moral na 50km menjat ležaje.

na bavarcu je pa 8 spredaj + 15mm distance da gre mimo volanskega končnika ET cca 10, zadaj pa 9 širina in pa 10mm distance ET 5

ne boš verjel, odkar ga imam so isti ležaji.
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 04 Nov 2015, 17:28

Croma, to sem se že od maček šova na lentu spraševal -kaj maš ti to zaene pice od bremz na pasatu sploh? :shock:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 04 Nov 2015, 22:26

Tine, all in komplet je, čeljusti so od 500 konjskega jaguarja, diski pa največ kar je na trgu :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 05 Nov 2015, 08:09

:D faniii mozakar je tale croma ;)
jaz pac povem kak je .. drugace mam pa na obeh c5 - kah ze vec kot 220000 gor pa se tud prvi lezaji, kakorkoli bom tak n tak sel na distancnike, ampak vseeno mam pomisleke, ceprav ste me zaj malo pomirli, bomo vidli kdaj bo zacelo rajsat :) ona fotka pasata pa je zanimiva .. :) kak te na tehnicnem to reagirajo ? al to vse premontiras ?

nisem pa vedel da distancnike vsi uporabljate, sem zmeraj mislil da take felne najdete da je to pol TO .. :)

@Pero daj fotko
@Fleko sem ze mel na E21 ko sem bil mlajsi, zato zdaj tudi rabijo ravnanje. Vem da ne pasejo ravno tako kot kake bbs al pa tiste alpina style pa to, ampak to so bile prve felne, ki sem jih dal namesto stock gor. Zdaj pa jih bom dal iz nostalgije nazaj seveda jih mislim malo vizualno spremenit (ne vem se tocno kaj)
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 06 Nov 2015, 22:17

Image

evo
tisto nasredi je pa AA baterija za filing
aja pa šraufe moram met tadolge, tanormalni so prekratki (komaj zagrabijo prve 2 navoja)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 09 Nov 2015, 15:29

hvala pero .. ja hecno zgleda ko je na avtu, ampak .. zaenkrat bo to to .. :)

drugace pa primarni projekt je znebiti se original auspuha 1x42mm :) bemtis od 6 ih vijakov sta samo 2 se 'lepo' odvila, ostalo pa sem moral na silo odtrgat. Tud to je neke vrste zadovoljstvo :)

pol ap en start brez loncev traktor kompany... https://vimeo.com/145131308 :twisted:
z telefonckom namerjeno 90 dB

zaj pa narocit lonce pa cevi, pol pa spet pod avto lezat..
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 09 Nov 2015, 15:31

peš lahk greš v mibro po cevi jebote :)

dej kako sliko od turbo setupa
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by nicjasno » 09 Nov 2015, 18:25

Sn jaz naredu zadnjic par slikic:

Image
Image
Image
Image
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Post Reply