Uradna "Vse bomo kupli" tema
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Razdejanje na zgornji sliki je medeninast zobnik ki poganja razdelilec vžiga ... kaj se je zgodilo?
Ker je bil motor pod vodo je bilo v njem tudi blato (blatna voda) ... kar se vidi na zgornji sliki ... ko sma ga očistila se vidi kje je zaribal, se ustavl in vzel medeninast zobnik na glavni gredi z sabo.
Tega še nismo imeli ...
Ker je bil motor pod vodo je bilo v njem tudi blato (blatna voda) ... kar se vidi na zgornji sliki ... ko sma ga očistila se vidi kje je zaribal, se ustavl in vzel medeninast zobnik na glavni gredi z sabo.
Tega še nismo imeli ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Vse je enkrat prvicCox wrote:Tega še nismo imeli ...
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Res je .. tud pri 10-15motorjih na leto, se vedno najde en ki preseneti .. ma dobro bomo ze popravli do sezone da se bo zadeva lahko privlekla na kaki meet
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Če je situacija vzhodno od medenine manj podobna fronti, potem ste jo zaradi pomanjkanja iskre kar dobro odnesli.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
nalim wrote:Če je situacija vzhodno od medenine manj podobna fronti, potem ste jo zaradi pomanjkanja iskre kar dobro odnesli.
Na ležajih sicer (še) ni bilo svinjarije .. se pozna da imajo ti 2.0 tip4 motorji zraven sita že filter olja. Smo pa se, glede na to da je blok že bil zlomljen in varjen, in glede na to da je sedišče pogona za razdelilnik precej uničeno odločili da zamnejamo blok.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Sicer bol malo slikam in objavljam, ker sem tud bolj malo v delavnici ... ampak moja odsotnost še ne pomeni da se tam nič ne dogaja.
Sveže znižan 1965 od prijatelja
No pa da napišem še par besed, ker vas je večina vrjetno vajena nižanja z vzmetmi. Za hrošča se dobijo znižani premniki(na spodnji sliki levo v primerjavi z originalom desno), kjer je samo prestavljen mesto kjer je vpeta os, na katero pridejo ležaji in boben.
To ohrani originalno geometrijo podvozja in kvaliteta vožnje z vozilom ostane nespremenjena.
Zadaj se pa zadeva samo prestavi na torziji, ampak tega je večina njabrž že vajena.
Sveže znižan 1965 od prijatelja
No pa da napišem še par besed, ker vas je večina vrjetno vajena nižanja z vzmetmi. Za hrošča se dobijo znižani premniki(na spodnji sliki levo v primerjavi z originalom desno), kjer je samo prestavljen mesto kjer je vpeta os, na katero pridejo ležaji in boben.
To ohrani originalno geometrijo podvozja in kvaliteta vožnje z vozilom ostane nespremenjena.
Zadaj se pa zadeva samo prestavi na torziji, ampak tega je večina njabrž že vajena.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Kaj to je ta s katero ste bili v Franciji ali neka zlo podobna?
Let's go Brandon!
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Ne ne onemu iz Francije je ime Drago, je bel in motor je 1200. Ta je od kolega, isto 65 letnik(sicer eno greneracijo novejši od dragota) malo bolj bež in z 1300 motorjem...eugene wrote:Kaj to je ta s katero ste bili v Franciji ali neka zlo podobna?
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Kaj pa oni pixel edition zadaj?