Page 4 of 21

Re: BMW 1802

Posted: 24 Feb 2022, 09:56
by Fleko
Se strinjam s Perom, samo bi dodal, da se ne navadi na to, da s šobo vlečeš po varjencu, ker ni pravilno in tudi če boš šel kdaj na pyrex šobe ni fino vlečt po varjencu.

Edino kar bi še dodal je priprava varjencev. Mig/Mag ''požreta'' vse (dobro če si pikolovski je tu pomembna dobra predpriprava), pri Tigu se vsaka nečistoča pozna.

Tako da prve osnova - aceton in brisačka, sčistiti varjence, nato pa tehnika. INOX je najbolj varljiv od vsega, ko boš na barvnih kovinah tisto je šele jeba :lol:

Pri takšnih tankostenskih zadevah je zelo pomembno, da nalegajo kosi zelo dobro, sploh na začetku, ko ne poznaš parametrov aparata.
Ko enkrat dobiš lužico, jo samo vlečeš. Mogoče kakšen youtube, toliko za smernico.

Re: BMW 1802

Posted: 24 Feb 2022, 15:32
by eugene
To so samo metri vaje. Par videov iz jutuba drugo pa je samo vaja. lahko seveda vadiš tudi na navadnem plehu. Jaz sem imel to srečo da sem imel neomejeno plina, elektrod in časa da sem en tolko zvadu, da mi nekako gre. Če variš dve različne debeline skupaj pa najbolj pomaga kam imaš usmerjen plamen. Daj več toplote v debel kos kot v tankega. Pa dosti krat je bolje met kak amper več in it bolj hitro kot pa varit pri nizki amperaži in bit dosti časa na istem mestu.

Re: BMW 1802

Posted: 26 Feb 2022, 20:11
by Tine
Se strinjam z Eugenom; videe in teorije sem dal skozi ze mesce preden sem si sploh nabavil TIG mašin, v praksi pa je seveda nekaj drugega. pač, ta kos mi je delal preglavice. Se bom že naučil! Barvne kovine bom pa zaenkrat pustil na miru, bom ostal na črnobelih.

Kar se tiče napredka - malo manj objavljam, delam pa kar se le da.

Ta teden sem uspel zdrgnit menjalnik - pretiranega truda nisem rabil pokazat, saj je bil v nenavadno užitnem stanju, pokazal sem mu pol ure čopiča z bremzrajnigerom ter malo žične ščetke. Ker je v nekem doglednem času plan 5-speed swap in simultano nedobavljivosti hardi-zgloba na kardanu, pa tudi star je v solidnem stanju (nikjer napokan in vidno poškodovan, očitno je bil menjan pri prejšnji obnovi), bo le-ta ostal, dobi pa nove puše v prestavni ročici ter seveda novo olje.
274756335_824678595598077_8771836627146671554_n.jpg
Po drugi strani je bil diferencial precej bolj zanemarjen. Močna plast rje je bila precej trd oreh, veliko uspeha sem dosegel tudi z dletom&kladivom, pa seveda biax in žična krtača.
274456337_521557349388899_5408933357937541203_n.jpg
274327524_672571054187628_2979699479075379146_n.jpg
Nekje vmes:
274319408_458093036025444_4825126656635401442_n.jpg
273999140_1076051539907173_3873024435205244680_n.jpg
in pa nanos hamerit barve, katera se bo čez nedeljo sušila:
274658284_323051809791408_4524782946320604545_n.jpg
Tehnično deluje OK, nima nekih luftov, glede na količino vsebovanega olja očitno tudi ne pušča pretirano. Imam pa semeringe in tesnila za pretesnitev, a si bom to zgodbo z dodatnim plot-twistom pustil za kasneje, ko bo avto že vozen.

Uspelo mi je sčistit tudi vse manjše kose, ki niso bili peskani in se trenutno prašno barvajo; s tem pa mislim da se taumazan del prve etape obnove avta zaključuje!
274736894_728578611464320_1118908326474149352_n.jpg

Re: BMW 1802

Posted: 26 Feb 2022, 20:22
by Tine
Sedaj pa KONČNO pridejo na vrsto sladki problemi, montaža nouvih in obnovljenih kosov.

Ker sta oba izmed hladilnikov vode, ki sem ju imel na lageru, pri nalitju vode vanju spustila lužico, sem ju namenil v smeti ter naročil tistega, katerega sem mislil montirat pri menjavi motorja kasneje. Naročil sem po dimenzijah takega, kot so jih serijsko imeli turbaki. Aluminjast komplet, ni sicer nek vrhunec kvalitete izdelave, ampak bo okej.

Levo nov, aluminijast, večji, na škatli in plastični vrečki; desno star in odložen na beton. Razlika v velikosti se vidi na prvi uč že pri odmiku konca radiatorja glede na zgornji priključek vode.
274596372_5085200431607251_7855007041106234386_n.jpg

Seveda pa zadeva na mojo žalost ni čisti plug&play. Odprtina za hlajenje je na karoseriji sicer pričakovano premala, kar se reši s prestavitvijo lukenj vpetja in hitrim rokovanjem kotne brusilke. Večji problem je nosilec za akumulator, ki je na mestu, kamor sega tanov hladilnik. Spet, battery relocation v prtljažnik je bil na spisku, ampak ni bil mišljen že sedaj. Ampak, kaj češ, brusilki pa je tudi treba dat nekaj za jest - 15 minut straha pa je bil zunaj.

Motorni prostor pred posegom:
274331821_1607634219619076_4563070103194684141_n.jpg
odstranjen nosilec akuta, povečana luknja, itd itn - tako zgleda sedaj, pripravljen na večji radiator:

274331820_345101420831942_3010968068525958190_n.jpg
In še testna montaža, ki sicer še potrebuje neke mini gumi dušilce vibracij, da bom mirno spal; serijsko so bili sicer fiksno pričvrščeni na šasijo, kar mi ni pretirano všeč:
274296288_328553382559403_2541830411009541108_n.jpg
Jutri pa grem iskat haubo, in upam na morda še kako poslastico iz podstrešja prodajalca. Bomo vidli!

Re: BMW 1802

Posted: 28 Feb 2022, 10:49
by papi
Ma top!
Podpiram večji alu radiator, ki zgleda prav super 8-)
In še bolj podpiram premik akumulatorja, ki dela samo štalo v motornem prostoru :wave: :lol:

Samo tako naprej!
Spremljamo! :thumbup:

Re: BMW 1802

Posted: 01 Mar 2022, 09:04
by Tine
Vikend ulov je bil odličen, dobil sem haubo, brisalce in posodo za vitrex! Gospod ki mi jih je prodal pa ima še solidno zalogo ostalih delov, za nekatere izmed njih sem že dogovorjen da jih pridem iskat - tokrat jih nisem odpeljal samo zaradi prostorske stiske.

Hauba taman paše v Subijev prtljažnik!
274539411_2808116296147561_8556289054152405652_n.jpg
Vrnili so se tudi prašno pobarvani deli. Super rezultat, kot je pri takem postopku velikokrat, čeprav sem ga malo pofailal z zaščitenjem neželjeno-barvanih površin; zaradi temperature pri prašnem barvanju se mi je abdektrak zlebil, strdil in sprijel v lepljivo trdno gmoto, katero sem potem moral odstranit s pomočjo noža in žične krtače. Če ima kdo nasvet kako se lotit zaščite delov ki jih ne želimo pobarvanih, se priporočam zanj.
274731492_1120057982145552_5051334783378795350_n.jpg
274792957_1344212592759407_8324754216049043842_n.jpg
Sedaj pa pride na vrsto meni eden izmed bolj prijetnih opravil pri celem projektu - vstavljanje poliuretanskih puš. Imam jih za komplet podvozje, pozirajoče tule:
274843821_1049328409313859_169312751863620669_n.jpg
Navodila proizvajalca so, da se v izogib kasnejšim škripanjem poliuretanskih puš in lažje montaže vseskupaj izdatno masti z lubrikantom. Ne takim, kot ga uporablja vaša sestra, ampak posebnim za poliuretan na podvozju; preventivno sem ga naročil dodatnih par paketov.
Pri mazanju je potrebno bit res temeljit, zapolnit vse špranje pred montažo in penetriranjem kovinskih nosilnih puš.

Image

Rezultat je mojim očem zelo prijazen, četudi sem si želel črn poliuretan, vendar česar ni še ruska vojska ne vzame, gre pa tudi za kose ki navzven večinoma ne bodo vidni.
274554947_4820405878057492_7021203362522766973_n.jpg
Tudi moje remek delo z švasgeretom se je, ko je prišlo nazaj pobarvano, izkazalo za manj kritično kot sem imel v spominu, po montaži puš pa izgledajo takorekoč fabriško. Zaenkrat gredo na avto!
274568889_487071066265093_8916662780421438909_n.jpg
Danes pa montaža preostalih puš, ležajev in sestavljanje podvozja. Juhej!

Re: BMW 1802

Posted: 01 Mar 2022, 09:11
by Gapiii
Všeč mi je tempo pri vsem. Tudi sam nisem fan rdečih, ampak izpadejo tukaj kar dobro.

Naj gre še naprej vse kot po maslu 💪

Re: BMW 1802

Posted: 01 Mar 2022, 11:03
by Anzee
Super! Uzitek je tole spremljati! Akcija!

Re: BMW 1802

Posted: 01 Mar 2022, 12:05
by bigbore
Zelo lep napredek, hitro napredujes. Super je spremljat te nove teme in projekte :D

Pomlad se priblizuje, tudi vreme se bo pocasi stabiliziralo in spet bomo tiscal oldije :twisted:

Re: BMW 1802

Posted: 01 Mar 2022, 12:12
by eugene
Vidim da tej dajejo zraven silikonsko mast. Pri powerflexis sem dobil zraven bakreno. To je šele svinjarija ko končaš.